برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 88
بازدید دیروز : 94
کل بازدید : 2470334
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

 

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

 

سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com 

 

مرکز تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری و اسکنر اچ پی HP  رنگی و تک رنگ

 


نصب کردن مخزن جوهر (CISS) پرینتر Epson مدل C91

 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر

این دستورالعمل برای نصب CISS مدل DP روی پرینتر Epson مدل C91 که در این وب سایت عرضه می شود تهیه شده است، البته از آنجایی که CISSها ساختار مشابهی دارند، شما می توانید با کمی دقت، از این دستورالعمل برای نصب هرگونه CISS کمک بگیرید.
با وجود اینکه عملیات نصب برای کلیه پرینترها مشابه می باشد، برای نصب روی پرینترهای دیگر می توانید به CD دستورالعمل درون جعبه CISS یا مقالات دیگر این سایت مراجعه فرمایید.
در این مقاله نحوه نصب CISS پرشده از جوهر تشریح می شود، لطفا برای پر کردن اولیه CISS به مقاله آموزش پر کردن و هواگیری مخزن جوهر (CISS) برای بار اول مراجعه فرمایید.

لطفا قبل از تهیه و آماده کردن CISS، کارتریج های اصلی پرینتر را برای جلوگیری از خشک شدن هد، خارج نکنید، همچنین قبل از نصب CISS از سحت نازلهای هد پرینتر با استفاده از نرم افزار Nozzle Check اطمینان حاصل نمایید.
بیشتر استفاده کنندگان بلافاصله پس از نصب CISS، با انجام Nozzle Check نتیجه عالی می گیرند، اگر چنین نشد، ممکن است برای نتیجه گرفتن به دو الی سه Head Cleaning احتیاج باشد همچنین می توانید پرینتر را برای چند ساعت به حال خود رها کنید تا نازلهای پرینتر باز شوند.
لطفا قبل از نصب CISS این دستورالعمل را مطالعه فرمایید تا بتوانید برای مدتهای طولانی و بدون اشکال از پرینتر خود به خوبی استفاده نمایید.

محتویات جعبه CISS (مدل C91):

CISS یک عدد
فیلتر هوا 4 عدد
بازوی نگهدارنده و کلیپس 1 عدد
سرنگ جهت هواگیری و پرکردن مجدد 4 عدد
CD دستورالعمل یک عدد

 

   

 

 

آزمایش پرینتر:

1. مطمئن شوید که پرینتر در وضعیت مناسبی از نظر مکانیکی، روغن کاری و ... قرار دارد.
2. یک صفحه Nozzle Check پرینت کنید تا مطمئن شوید هد پرینتر در وضعیت خوبی است.
3. یک تصویر چاپ کنید تا از صحت چاپ عکس پرینتر مطمئن شوید.

 

عملیات نصب:

گام اول: خارج کردن کارتریج های اصلی


با استفاده از نرم افزار تنظیمات پرینتر، کارتریج ها را در محل تعویض قرار دهید.

 

کارتریج ها در محل تعویض چون ممکن است هنگام نصب دستتان به دکمه های پرینتر بخورد، برای جلوگیری از حرکت هد، پرینتر را از برق بکشید.

 

گام دوم: خارج کردن درب قسمت کارتریج ها

 

 
برای خارج کردن درب قسمت کارتریج ها با استفاده از یک پیچ گوشتی تخت، شکاف لولای درب را زیاد کنید و درب را خارج کنید، به لولا بیش از حد فشار وارد نکنید تا درب بدون شکستگی خارج شود، درب را در جایی نگهداری کنید تا اگر پرینتر شما نیاز به سرویس گارانتی داشت بتوانید آنرا مجدد نصب نمایید.  

 

گام سوم: نصب کارتریج های CISS

 

کارتریجهای اصلی را مطابق شکل خارج نمایید. CISS را سمت راست پرینتر قرار دهید.
 
هد پرینتر را با دست و به آرامی به سمت چپ حرکت دهید.  
کارتریجهای CISS را مطابق شکل از زیر کاور پرینتر عبور دهید. هد پرینتر را با دست به محل اولیه باز گردانید.
کارتریجها را همه با هم در جای خود قرار دهید. همه کارتریجها را با هم فشار دهید تا در جای خود قرار گیرند. نصب کارتریجها را با نهایت دقت انجام دهید و بیش از حد به آنها فشار نیاورید. تک تک کارتریج ها را فشار دهید تا از نصب شدن آنها مطمئن شوید، هر کارتریج با یک صدای کلیک در جای خود نصب می شود.

 

گام چهارم: نصب کلیپس و بازوی نگهدارنده لوله های جوهر

 

برچسب پشت کلیپس را بردارید. کلیپس را در قسمت راست پرینتر مطابق شکل بچسبانید. برچسب بازوی نگهدارنده را بردارید.
بازوی نگهدارنده را مطابق شکل بچسبانید. لوله های جوهر را با استفاده از گیره مخصوص روی بازوی نگهدارنده وصل کنید. سپس لوله ها را در کلیپس سمت راست ثابت کنید.
 
درپوش لاستیکی ورودی هوا را مطابق شکل خارج کنید. فیلترهای هوا را روی هر ورودی هوا نصب نمایید (4 فیلتر هوا برای 4 ورودی هوا) نصب این فیلتر ها از ورود گرد و خاک به درون جوهر جلوگیری می کند.  

 

گام پنجم: تنظیم طول لوله های جوهر

 

 
طول لوله های جوهر باید طوری تنظیم شود که این لوله ها جلوی حرکت هد را نگیرند و همچنین بیش از اندازه شل نباشند، با دست هد پرینتر را به سمت چپ حرکت دهید تا مطمئن شوید طول لوله ها به اندازه کافی است. همچنین مطمئن شوید که لوله ها پیچ نخورده باشند.

 

گام ششم: آزمایش کارتریجها

 

سیم برق پرینتر را وصل نمایید. پرینتر را روشن کنید، کارتریجها شروع به حرکت کرده و پس از مدتی ثابت می شوند. اگر کارتریجها به خوبی نصب شده باشند، باید فقط چراغ سبز رنگ پرینتر روشن باشد، در این صورت به گام بعدی بروید. چنانچه هر دو چراغ قرمز و سبز روشن شوند کارتریجها به خوبی نصب نشده اند.
با استفاده از نرم افزار تنظیمات پرینتر Status Monitor را اجرا نمایید.
در این قسمت مشخص می شود که کدام کارتریج به درستی نصب نشده است. معمولا یک و یا دو کارتریج ممکن است به خوبی نصب نشده باشد.

 

در این حالت کارتریج ها را همه با هم خارج کرده (مانند گام یک) و دوباره نصب نمایید. اگر پس از تکرار این عمل باز هم جواب نگرفتید، کارتریج ها را خارج کرده و قسمت چیپ آنها را چک کنید که آیا در جای خود به درستی نصب شده اند، ممکن است مقداری چسب یا پلاستیک روی آنها را گرفته باشد، می توانید با استفاده از یک تیغ کوچک تکه پلاستیک اضافه را بردارید.

 

گام هفتم: آزمایش نازلهای پرینتر

 

با استفاده از نرم افزار پرینتر یک برگ Nozzle Check پرینت کنید.

اگر Nozzle Check شما درست است، پرینتر شما آماده استفاده است.

اگر خطوط Nozzle Check کامل نیست، عمل Head Cleaning را انجام دهید.

اگر یکی از رنگها پس از چند مرتبه Head Cleaning اصلا چاپ نمی کند، کارتریج مربوطه به درستی نصب نشده،
در این حالت کارتریج ها را خارج کرده و دوباره نصب نمایید.

 

گرفتگی نازلها عمدتا ناشی از ورود هوا به نازلهاست، اگر پس از چند بار Head Cleaning هنوز نازل گرفته وجود دارد، مخصوصا برای یک رنگ، برای چند ساعت پرینتر را به حال خود رها کنید، پس از آن معمولا نازل گرفته شده باز می شود.

 

مقالات مرتبط

بالا

استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است.

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام