برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 67
کل بازدید : 2470178
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

 

تازه های وب برای وب گردها ..............


تازه های وب برای وب گردها ..............

آیا هربار که مرورگرهایتان را باز می کنید و با چند کلیک وارد دنیای وب می شوید، با دیدن سایت های قدیمی و کهنه ابرو در هم می کشید؟ فکر نمی کنید که حالا وقتش رسیده که کمی تنوع را هم چاشنی وب گردی هایتان کنید؟ 

به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ امروزه وب سایت های زیادی هستند که در عین جذابیت، از دید ما وب گردهای حرفه ای هم دور مانده اند. بی شک بیشتر شما با سایت های معمولی خرید، بانکداری الکترونیک، سرگرمی و خبری آشنایی دارید. اما آیا به کارهای دیگری که می شود با وب انجام داد هم فکر کرده اید؟ چند نفر از شما به یادگیری یک زبان خارجی از طریق یک وب سایت معمولی فکر کرده است؟ یا حتی طراحی کارتون های هیجان انگیز! 

آیا می دانستید که در دنیایی که هر لحظه، نوآوری های چشمگیری از آن متولد می شوند، دیر جنبیدن در اینترنت به معنای عقب افتادن چندبرابر زمان واقعی است که می گذرد؟ 

ما در اینجا برای شما چندین راه تازه و هیجان انگیز داریم که با قدم گذاشتن در هرکدام از آنها، می توانید به راحتی از آخرین ابداعات وب سایت ها خبردار شوید و از آنها استفاده کنید.

رکوردهای گینس را بشکنید



افزونه ای تازه در سایت گینس به شما این امکان را می دهد که هریک از رکوردهایی را که مایل هستید بشکنید؛ البته اگر بتوانید! درواقع این سایت، تنها با یک کلیک روی گزینه «ثبت رکورد» یا «setarecord» به شما اجازه می دهد که با دیگران در شکستن یک رکورد رقابت کنید. تنها کاری که بعد از کلیک کردن روی آن باید انجام دهید، این است که ویدئوی شاهکارتان را که قرار است، رکود بشکند آپلود کرده و روی سایت به نمایش بگذارید. از رکوردهایی که تا الان ثبت شده اند، می توان ثبت کوتاه ترین زمانی که می توان در آن، پوست یک تخم مرغ آب پز شده را کند، اشاره کرد! بله! رکوردهای شما می توانند به همین اندازه جالب، ساده و در عین حال هیجان انگیز و سخت باشند! فکر می کنید شما در چند دقیقه پوست تخم مرغ آب پز را جدا می کنید؟



Inbox خود را خانه تکانی کنید!



حتما شما هم این اتفاق را تجربه کرده اید. اینکه مثلا چند روزی از خانه دور بوده اید یا اینترنت در دسترستان نبوده و بعد از اینکه برمی گردید و صفحه ای میل تان را باز می کنید، فهرست بلندبالایی از ای میل های تبلیغاتی یا به اصطلاح سند توآل ها اعصابتان را به هم می ریزند. تیک زدن کنار هریک از آنها و سپس پاک کردنشان کار آزاردهنده ای است. 

خب، یکی از بهترین و آسان ترین راه هایی که می توانید با استفاده از آن برای همیشه از دست این جور ای میل ها راحت شوید این است که با Unsubscribr وارد ای میلتان شوید. درواقع، این سرویس راحت به شما اجازه می دهد که آدرس ای میلتان را از سرویس های خدماتی که روزانه ده ها ای میل تبلیغاتی مختلف برای شما می فرستند به کلی پاک کنید.



تماس های مجانی صوتی و تصویری برقرار کنید



تا اینجا دیدیم که وب سایت ها هم می توانند جان آدم ها را نجات دهند و هم می توانند در خلاقیت و افزایش سطح معلومات شما موثر باشند. اما یکی دیگر از کارایی های بی شمار وب سایت ها، افزایش کیفیت ارتباطات کاربران است. 

این نرم افزار بدون نیاز به دانلود، به شما این امکان را می دهد که با دوستانتان در هر جای دنیا که باشند، ارتباط صورتی و تصویری برقرار کنید. این سیستم که یکی از رقبای اسکایپ محسوب می شود، تنها نیاز به یک مخاطب دارد تا با او ارتباط برقرار کنید. 

شما می توانید روی نام شخص کلیک کرده و ارتباط صوتی و تصویری تان را برقرار کنید یا اینکه این لینک را به فرد موردنظرتان بفرستید و از او بخواهید تا با شما تماس بگیرد.



به منظومه شمسی سفر کنید




به ستاره شناسی علاقه دارید، چشمان جالب ناسا روی سایت منظومه شمسی به شما اجازه می دهد تا بر فراز سیاره ها به پرواز درآیید و ستاره ها، ماه و حتی خورشید را از نزدیک ببینید.

بی شک احساس فضانوردی را خواهید داشت که در سفینه فضایی به شگفتی های آفرینش خیره می شود. جالب اینجاست که شما علاوه بر مشاهده سیارات و ستاره ها می توانید اجرام آسمانی را بچرخانید یا بر رویشان زوم کرده و آنها را با جزئیات بیشتری ببینید. در کنار تمامی این امکانات، شما حق دسترسی به اطلاعات ناسا که از سال 1950 جمع آوری شده و همچنین اطلاعات مربوط به ماموریت های فضایی را نیز خواهید داشت تا بتوانید اطلاعات خود را در زمینه ستاره شناسی بهبود ببخشید. به این طریق شما هم می توانید به عقب سفر کنید و هم در فضا به چرخش دربیایید!



با بازی کردن در یک مراسم خیریه شرکت کنید




سایت میکرووالن تیرینگ به شما فرصت می دهد تا از محل کار، خانه، دانشگاه و یا حتی پارک های مجهز به اینترنت، در بازی های آن لاین شرکت کرده و با درآمدی که از بردن در آنها به دست می آورید، به کودکان بی سرپرست، گرسنگان، بیماران و سالمندان کمک کنید.

اما چطور؟ مثلا می توانید یکی از بازی هایی را که جهت حمایت از بیماری های خاص است انتخاب کنید یا بازی GO Fish را امتحان کنید که جهت کمک به سازمان حمایت از ماهیان اقیانوس ها طراحی شده است. 

به عبارت دیگر، هرچقدر بیشتر بازی کنید، پول بیشتری به حساب این سازمان ها ریخته خواهد شد و شما می توانید به این طریق هم از اوقات فراغت تان لذت ببرید و در عین حال به بهترشدن این دنیا برای خود و دیگران کمک کنید. این درآمد از طریق تبلیغات تامین می شود.



کارتون بسازید





می توانید با رفتن به آدرس بالا، توانایی های هنری تان را بهبود بخشیده و تنها با نصب کردن این افزونه مجانی اندروید و آی فون، شخصیت های کارتونی موردعلاقه تان را طراحی کرده و به آنها جان ببخشید.

این نرم افزار مجهز به دستورالعملی طبقه بندی شده برای رسم کردن 70 کاراکتر مختلف کارتونی شامل سگ ها، قهرمانان مختلف و درخت هاست.

شما می توانید هم با کاغذ و قلم و هم روی صفحه اندروید یا آی فون آنها را رسم کنید.

علاوه بر اینها، نمودار روی صفحه به شما کمک می کند که طرح تان را درست و منظم روی کاغذ نقاشی کرده و از آن لذت ببرید. این درآمد از طریق تبلیغات تامین می شود. 

 

 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام