برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 146
کل بازدید : 2473198
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

توجه :مقاله کپی و قدیمی هست


 


 

اولین ملاقات

چت کردن متأهل ها :
بدون مقدمه باید گفت چت یک فرایند خوب و مثبت می تونه باشه به شرط اینکه کاربر طرز استفاده صحیح از اونو بدونه و با علم و آگا هی با موضوع بر خورد کنه متاسفانه در ایران به دلیل جو فرهنگی و سنتی موجود و نبودن تبلیغات مثبت در مورد این پدیده و کلاً اینترنت در اقشار مردم خصوصاً جوانان و در بعضی از خانواده ها مضرات و مزایای این پدیده باعث سوء استفاده جوانان و بعضاً اشخاص متاهل که به دنبال مسائل خاص مورد نظر شان در چت روم ها می گردند شده.همین امر باعث شده که افراد سود جو از عدم اطلاع و نا آگاهی اشخاصی که با سادگی صحبت های ردو بدل شده در محیط چت روم ها رو باور می کنند سوء استفاده نمایند.
هر چیزی دو جنبه داره یه جنبه منفی و دیگری مثبت ولی متاسفانه چت در اکثر طرز تفکرها جنبه ی منفی خودش رو نشون داده - در مورد چت دلیل نمیشه چون عده ای باهاش منحرف میشن ممنوعش کنیم.
اگر زیربنای فکری آحاد جامعه بر پایه ی اصول انسانی استوار نباشه چت برای همه فقط مفهوم وقت تلف کردن پیدا می کنه. البته حدو مرز هر چیزی رو باید مراعات کرد.
در ضمن چت متاهل ها باید در چارچوب خاصی باشه و سعی کرد حریم خانواده در اون حفظ بشه و اصولا مداوم نباشه.حالا بگذریم از اینکه چت واسه متا هل ها یی که اقوام و دوستانشون در کشور و شهر های دیگه ای هستند هم کم هزینه تر و هم راحت تر و هم جالب تره البته اگه بتونیم دوستی و ارتباط رو در همین محیط مجازی نگه داریم مشکلی پیش نمیاد مثلا از دادن شماره تلفن به هم وب دادن یا قرار ملاقات های حضوری مکرر فاکتور بگیریم و فقط چت کردن رو منحصر کنیم به تبادل افکار و عقاید و رفع مشکلات متا هل ها و تا حدودی هم پر کردن خلاء های عاطفی و روحی که در زندگی هر متا هلی هست مشکلی پیش نمیاد.
ولی خب چت و محیط روم ها کاملا وسوسه کننده هستند و می تونن جدا از کارایی های مثبتی که دارند مثل یک بیماری تیشه به ریشه ی زندگی مشترک بزنن .
متاسفانه در ایران با وجود خفقان شدید و فشار و محدود کردن روابط جوانان روز به روز بر علاقه مندان به چت افزوده می شه و می شه گفت 90% کاربران اینترنت در ایران فقط چت می کنند ولی خب ما در اینجا موضوع بحثمون در مورد متاهل هاست یک فرد متاهل که همسر داره باید مشخص کنه آیا این چت با اطلاع اون هست یا مخفیانه و اصلا لزومی داره که همسرش بدونه و اگه مخالف باشه چی درسته؟ پس باید در هر صورت تمام جوانب امر رو سنجید و اگر حساسیتی رو در همسر ایجاد می کنه که قطعاً همین طور خواهد بود او هم در جریان امر قرار بگیره و یا چت کردن رو کاملاً کنار گذاشت.
البته چت به خودی خود اشکال نداره اشکال اونجاست که ندیده و نشناخته به هم علاقه مند می شن و از صدای هم خوششون میاد بعد واسه حل مشکلاتشون به کافی شاب و سینما و ...  .
چت برای حل مشکلات یه راه حل موقته ولی در دراز مدت نتیجه ی عکس میده محیط چت خیلی مجازیه و خیلی کم میشه در گیر مسائل عاطفی اون شد اتفاقاً خود حضور در این محیط به مرور عادی خواهد شد و اگر بحث های جدی در آن صورت بگیره باعث بالا رفتن ظرفیت آدمها خواهد شد ولی متاسفانه بحث ها همیشه رو به بی محتوایی میرن چت در مملکت ما نه گرد همایی علمیه نه کنفرانس اجتماعی چت برای ما ایرانیها شده دخترو پسر بازی و چیزای دیگه خصوصاً سرگرمی .
ولی به هر حال چت بستگی مستقیم به شخصیت آدمها - ظرفیت اونها و اهدافشون داره به طور کلی فرهنگ استفاده کننده تعیین کننده 100% خواهد بود به نظر من این خود فرد هست که مسیر چت کردنشو معین می کنه.پس هر کار ظرفیت و هر وسیله ای فرهنگ استفاده از اونو می خواد یه متاهل اگه به زندگیش علاقه داره و همسرش رو با تمام وجود دوست داره باید وقتی رو که صرف صحبت با یکی دیگه می کنه در راه عشق ورزیدن به همسر و خانوادش صرف کنه ولی روابط عمومی هرگز دلیلی بر کمبود محبت یا خیانت و از این حرف ها نیست.به هر حال ما هرگز نباید خودمون رو برای گفتگو فقط به همسرمون محدود کنیم امکان داره ما همسرمون رو برای گفتن هر حرفی قبول نداشته باشیم .
چت باعث میشه که آدم اجتماعی تر بشه ولی باید سعی کرد این رابطه رو در جامعه مجازی نگه داریم و اونو وارد جامعه حقیقی نکنیم اگر بخوایم می تونیم چت کردنمون رو پر محتوا کنیم ولی چت مداوم با یک نفر حتما احساسی رو بوجود میاره ولی باید سعی کرد بهش معتاد نشیم و اون احساس رو کنترل کنیم اگه توجه کنید خودمون همین جا امکان گفتگو به صورت عمومی و خصوصی رو فراهم کردیم پس معلوم میشه خیلی هم چیز ترسناکی نیست ولی خب وقتی رو که میشه صرف یه کار مهمتر کرد بهتره در مسیری که به نا کجا آباد ختم میشه هدر نداد.
بگذریم چت کردن یک متاهل می تونه دلایل زیادی داشته باشه ولی به هر حال در کل آدما همیشه دوست دارن یه وقتایی رو تنها باشن و با خودشون خلوت کنن یا یه جورایی با خودشون حرف بزنن و اون خلاء احساسی رو که نمی تونه با همسری که عاشقش نیست و شاید هم دوستش نداره رو پر کنه رودر خلوت خودش اونو حس کنه ای کاش خیلی راحت و به دور از تعصبات بتونیم حرف دلمونو بزنیم و بتونیم خیلی راحت به هم عشق بورزیم همدیگر رو دوست داشته باشیم و بتونیم به هم کمک کنیم . ای کاش بتونیم آدم باشیم و انسان باقی بمونیم از اینکه در این مدت با افرادی در محیط چت آشنا شدم و وقتی رو که می تونستم صرف یه کار مفید تر کنم پشیمون نیستم احساس می کنم این یک نیاز بود نیازی که با وجود شلوغ بودن اطرافم از آشنایان و دیگران این انگیزه رو ایجاد کرد که با کسانی دیگر که بدون تعصب در مورد من یا صحبت هام نظر میدن چت کنم.

 

نظرات

 
<حسین زاده> در این رابطه گفت: از این طریق می‌توان به راحتی با دیـگر مردم کشور و جهان ارتباط برقرار کرد و این موضوع برای ایرانیان بـا تـوجه به شرایط اجتماعی و اقلیمی‌خاصی که بر کشور حاکم است، بسیار ایده آل است.
وی تاکید کرد: اکثر کاربران چت ایرانی، این کار را به‌طور تجربی آموخته‌اند و به دلیل نداشتن آموزش‌های لازم، فرهنگ استفاده صحیح از آن را نمی‌دانند.
<جانقربانی> در این زمینه گفت: چت کردن در یک دنیای مجـازی و کـاملا آزاد صورت می‌گیرد و با وجود اینکه ایـن فناوری، تولید خارج از ایران است، اما، ما می‌توانیم این دنیای مجازی را به نفع خود و متناسب بـا فـرهنـگ و نیازهای کشورمان تغییر دهیم.
جانقربانی افزود: متاسفانه در تالارهای گفتمان در شبکه جهانی زبـان‌های محلی مقهور زبان‌های بین‌المللی می‌شود و این بـایستی مـورد تـوجه متـولیان فرهنگی قرار گیرد.
وی بیان داشت: ما باید فرهنگ ایرانی و فارسی خود را در این فضای مجازی حفظ کنیم و از این طریق به دیگر کاربران جهان معرفی کنیم.
<احسان کاظمی> مسوول دفتر پژوهشـی اداره فرهنـگ و ارشـاد اسـلامی‌استان اصفهان در مورد چت گفت: چت کردن صرفا یک ارتباط الکترونیکی است و مـاهیت مخاطبان در این دنیای مجازی کاملا مشخص نیست.
وی در ادامه گفت: در جامعه ما، به دلیل محدودیت‌هایـی که در روابط وجود دارد، این نوع ارتباط الکترونیکی در دنیای مجازی، به شکل فزاینده‌ای رواج یافته است.
وی که یک روانشنـاس و محقق نیز هست افزود: چـون در ایـران هنـوز سـواد اینترنتی در حد مطلوبی وجود ندارد و آمـار استفاده از اینتـرنت در مسائل تجارت و بازاریابی کم است، رویکرد جامعه به چت بیشتر است.
کاظمی‌تاکید کرد: با توجه به جمعیت بالای نسل جوان ایران، این آمار در مقایسه با دیگر کشورهای جهان از نسبت کمتری برخوردار است.
وی گفت: بهترین مزیت چت کردن، ارزان بودن آن است و دیگر اینکه کاربر به راحتی می‌تواند با دیگران در هر نقطه جهان در هر ساعتی از شبانه روز ارتباط برقرار کند.
وی درباره معایب چت کردن گفت: به دلیل اینکه در دنیای مجازی و آزاد چت، طرف مقابل کاربر می‌تواند هویت خود را از جنبه‌های مختلفی از جمله جنسیت، سن، مکان زندگی و پنهان نگه دارد، امکان بزه‌کاری‌هایی وجود دارد.
این کارشناس فرهنگی ارشاد اسلامی ‌افزود: چت می‌تواند به ایجاد آسیب‌های اجتماعی نیز منجر شود.
وی گفت: استفاده زیاد از چت می‌تواند به نوعی اعتیاد در کاربر منجر شود و در بسیاری از مواقع دیده شده است که کاربران وقت زیادی از روز خـود را پای چت کردن تلف می‌کنند.
<کاظمی> گفت: به دلیل نبود آموزش‌های لازم در مورد نحوه استفاده صحیح از اینترنت، برای جوانان ایرانی اتلاف وقت و هزینه و نهایتا رسیدن به چت‌روم‌ها آخرین سرنوشت این کاربران است

 

 

توصیه کاربر

<سعیدی> یک کاربر اینترنتی در گفت‌وگو با ایرنا گفت: تعداد چت روم‌های ایرانی در شبکه جهانی اینترنت بسیار زیاد و شامل موضوعات مختلفی از جمله علمی، سیاسی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و دوست یابی است           
وی افـزود: یـک نکته قـابل توجه این است که اکثر چت روم‌هایی که مورد دستیابی نیستند، خالی هستند              
سعیدی در ادامه گفت: در میان چت‌کننده‌های ایرانی، کاربرد اصلی چت بـه عنوان ابزاری برای تبادل فکر   اندیشه چندان به چشم نمی‌خورد و برای بسیاری از آنان به یک عادت روزانه تبدیل شده است.
وی اظهار داشت: چت کردن دارای منافع و مضراتی است ولی اگر شروع یک رابطه از طریق چت، خوب و مناسب باشد، می‌تواند به نتایج بسیار مطلوبی، به ویژه در روابط اجتماعی، منجر شود.


آیا اینترنت اعتیاد میاره....؟؟

اینترنت

اعتیاد چیست؟ایا امکان دارد کسی به استفاده از اینترنت معتاد شود.آیا غذا خوردن به علت تکار روزانه

اعتیاد است؟آیا لزوما تکرار و اعتیاد بد است؟این ها سوالاتی است که می توانید از خود بپرسید...

در کشور ما به مصرف موادمخدر گفته می شود اما واقعا تعریف اعتیاد چیست اعتیاد رفتاری انسانی و با اختیار شخصی است که فرد علی رغم میل باطنی احساس نوعی وابستگی به آن می کند و تکرار انجام آن باعث کاهش کیفیت و کمیت در جنبه های مختلف زندگی آدمی می گردد و دامنه نتایج آن به کم خوابی به خطر افتادن موقعیت شغلی و دگرگونی در روابط خانوادگی و اجتماعی منجر خواهد شد ... منظور از اعتیاد off line باشد و هم از نوع  on lineاعتیاد به اینترنت می تواند هم از نوع از کامپیتر هنگام اتصال به اینترنت است مانند اعتیاد به مسائل عاطفی دوستی و جنسی در اتاق های چت و یا اعتیاد در off line نیز نوعی اعتیاد است ... اما اعتیاد webروابط تجاری در این راستا حتی کنجکاوی اطلاعاتی نظیر جستجو در یعنی استفاده از کامپیوتر در زمانی که با اینترنت ارتباطی ندارد مانند : اعتیاد به بازی های کامپیوتری که در میان بچه ها شایع است و یا اعتیاد به کد نویسی در میان برنامه نویسان کامپیوتری و ... در استفاده از اینترنت (مخصوصا نسل جوان ) آنچه مورد توجه است استفاده افراد بسیاری از سرویس چت چیزی که جلب توجه می کند تعداد messenger yahooمی باشد بطوری که با نگاهی گذرا به اتاق های چت در نرم افزار اتاق های متعدد مربوط به ایرانیان می باشد


قاچاق دختران و زنان ایرانى و دام های اینترنتی

 

                                           
روزی نیست که شاهد قاچاق دختران و زنان ایرانى بویژه دختران فرارى که براى فساد به کشورهاى دیگر سفر مى کنند و به دنبال تکه نانى هستند، نباشیم. آمار نشان مى دهد سود سالیانه این تجارت بالغ بر 4میلیارددلار است که به جیب شبکه هاى فساد مى رود
قاچاق زنان پدیده اى جدید نیست، در ابتداى قرن بیستم زنان بریتانیاى کبیر در قاره ها قاچاق مى شدند و تجارت زنان آلمانى در کشورهاى عربى صورت مى گرفت. اکنون، چندسالى است، علاوه بر قاچاق زنان در میان کشورهاى صنعتى ثروتمند و کشورهاى جهان سوم، شاهد این مسأله در میان کشورهاى اروپاى شرقى و مرکزى نیز هستیم.
تجارت دختران و زنان خارجى در اروپا در سال1990 آغاز شد. علت این امر وضع بسیار بد اقتصادى و درخواست بازارهاى فحشا در اروپا براى دختران جوان بود. شمار تقریبى زنان که به اروپاى غربى قاچاق مى شدند به 80هزار نفر رسید که امروزه این تعداد به 120هزار در سال رسیده است. شبکه هاى بسیار مخرب و مافیایى هر روزه تشکیل مى شود و درآمد جاعلان ویزا و پاسپورت بسیار داغ است. این زنان مجبورند کار کنند و بدهى خود را به خریداران قاچاقچى شان بپردازند.

باند قاچاق زنان
یکى از معمولى ترین نوع قاچاق انسان که به دلیل سود سرشار آن مورد توجه باندهاى سازمان یافته قرار گرفته قاچاق زنان و دختران براى استفاده از آنها در مکانهاى فساد و فحشا و وادار کردن آنها به روسپیگرى و بعضاً به کارگیرى آنها به عنوان پیشخدمت و کارگر است.
طى سالهاى اخیر، فروش غیرقانونى افراد (همانند قاچاق موادمخدر و اسلحه) به یک تجارت پردرآمد تبدیل شده است به طورى که اطلاعات به دست آمده حاکى است بیش از 73 درصد قربانیان این تجارت، دختران 24ساله و کمتر از آن هستند.
براساس تعریف مجمع عمومى ملل متحد، قاچاق زنان شامل: حرکت دادن غیرقانونى و مخفیانه اشخاص در عرض مرزهاى ملى، عمدتاً از کشورهاى در حال توسعه و کشورهاى داراى اقتصاد در حال گذار با هدف نهایى و داشتن زنان و دختران به وضعیتهاى بهره کشانه و ستمگرانه از لحاظ جنسى و اقتصادى به منظور سود به کارگیرندگان، قاچاقچیان و سندیکاهاى جنایتکار و نیز دیگر فعالیتهاى مرتبط با قاچاق همچون کار خانگى اجبارى، ازدواج دروغین، فرزند خواندگى دروغین و استخدام مخفیانه است.

کانون قاچاق زنان
خرید و فروش انسان جنبه اى از تجارت بردگان محسوب مى شد، پیش از جنگ جهانى دوم، تجارت انسان تحت عنوان خرید و فروش زنان سفیدپوست شناخته شده بود و زنان سفیدپوست اروپایى (بویژه زنان فرانسوى) به وسیله دلالان براى روسپیگرى به خانه هاى آمریکاى جنوبى هدایت مى شدند.
معمولاً دخترانى که به دوبى و امارات عربى قاچاق مى شوند بین 10 تا 17ساله اند و آنها به دو صورت قاچاق مى شوند، تعدادى از زنان و دختران به طور رسمى خواستگارى شده و در ازاى پرداخت مبالغى به خانواده هایشان از مرز عبور داده مى شوند و عده اى دیگر دخترانى هستند که ربوده شده و یا توسط اعضاى باند اغفال مى شوند و بدون اجازه پدر و مادر از کشور خارج مى شوند. اگر مردان عرب این دختران را به همسرى انتخاب کنند مشکل زیادى وجود ندارد اما مشکل از زمانى به وجود مى آید که دختران ایرانى مورد استقبال قرار نمى گیرند، بنابراین به روسپیگرى در کلوپها وکاباره ها مشغول مى شوند.

نحوه قاچاق زنان
دام اینترنتى
استفاده از اینترنت روشى جدید براى اغفال دختران و زنان توسط باندهاى قاچاق طى سالهاى اخیر بوده است.دلالان و قاچاقچیان انسان ابتدا از طریق چت و دادن تصویر خود با استفاده از شیوه هاى خاص طرح دوستى با این دختران را ریخته و سپس با وعده ازدواج، کار خوب و درآمد بالا آنها را به کشور مورد نظر دعوت کرده و در آنجا به قاچاقچیان تحویل مى دهند.
تحقیقات صورت گرفته درخصوص قاچاق زنان و دختران بیانگر این واقعیت تلخ است که زنان و دختران ساکن در استانهاى مرزى کشور توسط خانواده خود و یا همسرانشان به قاچاقچیان فروخته شده واز آنجا توسط این گروه ها براى کار در مراکز فسادکشورهایى چون افغانستان و پاکستان منتقل مى شوند.
بعضى مواقع هم قاچاقچیان ، دلال هایى را در مناطقى مانند پارکها و مقابل مدارس راهنمایى و دبیرستانها مى گمارند که با این دختران، طرح دوستى و آشنایى مى ریزند و سپس آنها را به مکانهاى خاصى مى برند و با وعده هاى خروج آسان از کشور ، درآمد خوب، زندگى بهتر و یا حتى در مورد دختران کم سن و سال گاهى به زور آنها را تا لب مرز حمل کرده و به صورت جاسازى شده قاچاق مى کنند.
همچنین عده اى از دلالان در کنار سفارتخانه ها و ادارات کاریابى، با شناسایى زنان و دختران به آنها پیشنهاد کار پردرآمد در خارج از کشور را مى دهند و با این شیوه آنها را به کشورهاى خارجى قاچاق مى کنند. همچنین این دلالان دختران کم سن و سال برخى ساکنان روستاها را با پرداخت پول به والدینشان و یا وعده زندگى بهتر به عقد خود درآورده و سپس به قاچاقچیان انسان در خارج از کشور تحویل مى دهند.

اینم از وضعیت دختران
یافته هاى تحقیقى که با همکارى مرکز امور مشارکت زنان و کمیته سازمان دفاع از قربانیان خشونت در سال 83 انجام شده، بیانگر روند رو به افزایش قاچاق زنان ودختران استانهاى مرزى به کشورهاى حاشیه خلیج فارس ، امارات متحده عربى ، پاکستان و افغانستان و به طور محدود به کشورهاى اروپایى و آسیایى است.
یک کارشناس اجتماعى با اشاره به رایج بودن قاچاق زنان و دختران در استانهاى خراسان، سیستان و بلوچستان و افغانستان وپاکستان مى گوید: قاچاقچیان، این دختران و زنان را در خانواده هایى که غالباً در شرایط نابسامان اقتصادى به سر مى برند، شناسایى و با معرفى خود به عنوان اهالى زاهدان که داراى ثروت هستند، خواستگارى مى کنند و پس از عقد آنها را به خانه هاى فساد در شهرهایى نظیر کویته، کراچى و... اعزام مى کنند که براساس یافته هاى این تحقیق مناطق حاشیه نشین مشهد از مناطقى است که این پدیده در آن کاملاً به چشم مى خورد.
این کارشناس به ابعاد نگران کننده پدیده فروش دختران توسط خانواده خود و یا شوهرانشان در شهرهاى مختلف مرزى اشاره کرده و مى گوید: مطابق بررسیها قربانیان اولاً هیچ آگاهى از قاچاق شدن خود نداشته اند و از آنجا که ازدواج آنها به صورت موقت بوده تنها چند روز پس از ازدواج همراه با اجبار، زور، تهدید و فریب به زاهدان و سپس به پاکستان و افغانستان منتقل مى شوند.
نکته دوم اینکه همه قربانیان از وضعیت به وجود آمده اظهار نارضایتى کرده وخواهان بازگشت به ایران و نزد خانواده هاى خود بوده اند و سومین نکته این است که همه قربانیان از طریق صیغه، ازدواج کرده و عدم ثبت رسمى عقد آنها در این شکل یکى از معضلات اساسى شده است.

سابقه قاچاق زنان در ایران
با توجه به آمارهاى رسیده سالانه 700 میلیون تا دو میلیون زن در جهان قاچاق مى شوند.
نیروى انتظامى با انجام بررسى هاى لازم در زمینه قاچاق زنان ریشه ها و جوانب مختلف پدیده را شناسایى کرده و به این نتیجه رسیده است که زنان بیشتر در مراکزى مانند آرایشگاهها و ویدیو کلوپ ها فریب مى خورند ودر این مراکز عده اى با دادن قول هاى کاذب براى کاریابى، اخذ کارت اقامت در خارج و قبولى در دانشگاهها زنان را فریب مى دهند.
پدیده قاچاق زنان باعث افزایش روسپیگرى شده است. طورى که روسپیگرى هم موجب افزایش تعداد بیمار ایدزى ، کم شدن آمار ازدواج ، افزایش سقط جنین هاى غیرقانونى و تولد کودکان خیابانى شده است.
روسپیگرى همچنین تعداد کودکان مجهول الوالد و فاقد شناسنامه را افزایش مى دهد، این کودکان مشکلات جسمى و روحى و روانى زیادى داشته و براى جامعه مسأله دار مى شوند.این کودکان بعدها به قاچاق مواد مخدر و تن فروشى کشیده مى شوند.
سرانجام زمانى بود که داد و ستد بین کشورهاى جهان را مواد غذایى تشکیل مى داد، اما کمى که جهان به سوى تکنولوژى پیش رفت، طلاى سیاه یعنى نفت اقتصاد روز دنیا شد و دادو ستد آن در بین کشورهاى جهان حرف اول به شمار مى آمد. بعد از مدتى هم بازار اسلحه داغ شد که تقریباً تا به امروز هم ادامه دارد. اما امروزه تجارت آسانى را پیدا کرده اند که در دو حرف خلاصه شده است«زن».

 

 

 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp
مرکز تعمیر چاپگر اچ پی hpشرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر
مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا
زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد چه کاری باید انجام دهید
ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید
راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید http://www.mahpa.com/node/4
تلفن شرکت مهپا : 88814355 - 09351014461
کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com
آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6
شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است
.برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/1
برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/6
قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید http://www.mahpa.com/node/4

 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام