برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 94
کل بازدید : 2470297
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

ترفندهایی برای جلوگیری از کاهش بازدیدکنندگان

ترفندهایی برای جلوگیری از کاهش بازدیدکنندگان

هنگامی که وب‌سایتی درباره کسب‌وکار در حال آماده‌شدن است، امکان وقوع اشتباهات زیادی وجود دارد. به‌همین علت در اینجا فهرستی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی را که ممکن است شرکت‌ها هنگام طراحی دوباره وب‌سایت‌شان یا ساخت یک سایت جدید انجام دهند، تهیه کرده‌ایم تا آنها را بشناسید و از آنها دوری یا اصلاح‌شان کنید.

فراموش‌ کردن مخاطبان اصلی

تیم مدیریت پروژه و اعضای توسعه یک وب‌سایت، مخاطبان آن نیستند، بلکه مشتریان مخاطب شما خواهند بود. بیشتر شرکت‌ها این مساله را فراموش کرده و به‌جای تولید محتوایی که قابل‌پسند مشتریان باشد تا آنها را جذب کند، محتوای مورد علاقه خودشان را در وب‌ سایت قرار می‌دهند. مشتریان باید احساس کنند شما آنها را در نظر گرفته‌اید، بنابراین تا حد امکان باید مشتریان و بازدیدکنندگان خود را بشناسید تا وب‌سایتی به آنها ارائه کنید که دقیقا با مخاطب صحبت کرده و مطالب مورد نظر او را نشان دهد. به یاد داشته باشید در حالی که ممکن است تصور کنید وب‌سایت شما درباره خودتان است (درباره محصولات و خدمات شما)، در واقع مشتریان هدف اصلی قرار گرفته‌اند.

نداشتن نسخه مناسب برای موبایل

امروزه تقریبا 20 درصد از ترافیک وب ازطریق دستگاه‌های موبایل ایجاد می‌شود. اگر سایت شما مشتری‌تان را مجبور به استفاده از یک واسط غیرموبایلی کند، ممکن است آن مشتری دیگر به سایت شما بازنگردد. راه‌حلش این است که مطمئن شوید سایت شما برای نمایش در دستگاه‌های موبایل بهینه‌سازی شده است. اگر پلتفرم مورد استفاده شما این گزینه را ندارد، چند ابزار و سرویس‌های کم‌هزینه در اختیار شما خواهد بود تا به شما در تولید نسخه موبایل وب‌سایت‌تان کمک کند.

تغییر URL و هدایت‌نکردن آدرس‌های قدیمی

هنگامی که درباره برخی اشتباهات بزرگ وب‌سایت‌ها از بازدیدکنندگان پرسیده می‌شود، بیشتر آنها به این مشکل اشاره می‌کنند که در خلال طراحی دوباره سایت، شرکت‌ها فراموش می‌کنند تمام صفحه‌های قدیمی‌شان را به‌سمت صفحات جدید هدایت کنند. این مساله یک تجربه کاربری بسیار بد را نتیجه می‌دهد و همچنین بهینه‌سازی موتورهای جستجو را نیز با مشکل مواجه می‌کند؛ زیرا مقداری از لینک‌های قدیمی به ساختار جدید URL انتقال داده نمی‌شود.

برای حل این مشکل باید قبل از آن که به‌طور کامل به سایت جدید بروید مدتی با آن کار کنید تا مطمئن شوید تمام URLها به‌طور صحیح به وب‌سایت جدید هدایت شده ‌است. این کار بسادگی با استفاده از ابزاری نظیر ردگیری لینک (Xenu"s Link Sleuth Xenu) امکان‌پذیر است. از XML قدیمی نقشه سایت کپی بگیرید و تمام لینک‌های آن را بیازمایید تا ببینید کدام‌یک از آنها به خطای 301 منجر می‌شود.

محتوای قدیمی یا ایستا

سازمان‌ها نیاز دارند تا در دنیای جستجوی امروزی یافته شوند. موتورهای جستجو از محتوا به‌عنوان بزرگ‌ترین عامل برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین باید به‌طور مرتب محتوای جدید، مرتبط و قابل شرح (به‌منظور بهینه‌سازی موتورهای جستجو) در سایت خود قرار دهید.

یکپارچه‌ نشدن با سایت‌ های رسانه اجتماعی

برای موفق‌شدن در دنیای امروز که برپایه رسانه‌های اجتماعی است، شرکت‌ها باید لینک‌هایی به کانال‌های رسانه اجتماعی خود در وب‌سایت‌شان و در صفحه اصلی ارائه کنند. اگرچه این کار بسادگی و به‌وسیله توابعی که در صفحه‌های محتوا کار گذاشته می‌شود انجام می‌گیرد، ولی اگر یک سازمان بخواهد سایت خود را در مرکز توجه قرار دهد، باید از عناصر و المان‌های اجتماعی استفاده کند.

استفاده از فلش

با وجود مشکلاتی که فلش ایجاد می‌کند، هنوز شرکت‌های زیادی وجود دارد که در وب‌سایت‌هایشان از این ابزار استفاده می‌کنند. اگر یک سایت فروش را مدیریت می‌کنید، فلش می‌تواند تاثیرات منفی زیادی در شانس شما برای فروش بگذارد؛ زیرا نمی‌تواند در دستگاه‌های سیار از جمله محصولات سیار شرکت اپل (آیفون، آیپد و...) اجرا شود. همچنین موتورهای جستجو نمی‌توانند به محتوایی که به‌وسیله فلش فراهم می‌شود، دسترسی داشته باشند. به این معنی که نمی‌توانید به همان سادگی که سایت‌های برپایه جاوا را برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌کنید، سایت‌های فلش را بهینه کنید.

تعبیه‌ نکردن فرم ثبت‌نام بازاریابی ایمیلی در صفحه اصلی

به کسانی فکر کنید که برای فشردن دکمه «خرید» آماده نیستند، ولی به حرف‌ها و محتوای شما علاقه دارند و مشتاقانه می‌خواهند برای دریافت آگهی‌های فروش یا هر ایمیل تبلیغاتی و اخبار مربوط به محتوای شما ثبت‌نام کنند، درحالی که دکمه یا فرم ثبت‌نام در وب‌سایت شما پیدا نمی‌شود. بازاریابی ایمیلی یکی از بهترین کانال‌های بازاریابی برای بازگشت سرمایه است و اگر گزینه خاص این منظور یا ثبت‌نام برای بازاریابی ایمیلی در صفحه اصلی خود (یا دیگر صفحات مهم وب‌سایت) ندارید، مشتری‌ها و فرصت‌های بالقوه زیادی را از دست خواهید داد. (برای افراد و شرکت‌هایی که به‌دنبال راه‌اندازی بازاریابی ایمیلی و اینترنتی هستند، سرویس‌هایی که توسط Aweber و MailChimp ارائه می‌شود پیشنهاد شده ‌است).

انجام‌ ندادن آزمون‌های تجربه کاربری

خودداری از انجام آزمون‌های تجربه کاربری (قابلیت استفاده سایت و تجربه‌ای که کاربر در برخورد با سایت شما به‌دست می‌آورد) یکی از بزرگ‌ترین اشتباهات رایج وب‌سایت‌هاست. بیشتر شرکت‌ها نگران هزینه‌ای هستند که ممکن است به آنها تحمیل شود؛ ولی بسادگی می‌توان از یک همکار که در کار توسعه شرکت نداشته، درخواست کرد یکسری کارها را در طرح‌بندی جدید انجام دهد. این کار ساده می‌تواند مشکلات پنهان و دردسرساز را آشکار کند.

بررسی‌نکردن کارایی سایت در مرورگرهای گوناگون

یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که مشاهده می‌کنیم این است که بعد از آماده‌شدن وب‌سایت آن را در تمام مرورگرها و همچنین در صفحه‌هایی با اندازه‌های مختلف آزمایش نمی‌کنیم. شاید به‌نظر بسیار ساده برسد، ولی گاهی اوقات عناصر صفحه در برخی مرورگرها کار نمی‌کنند یا حتی قالب سایت ممکن است به‌هم بریزد. به‌همین علت است که تمام حرفه‌ای‌های دنیای وب پیشنهاد می‌کنند قبل از شروع به کار سایت، آن را روی چند مرورگر مختلف (اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، کروم و سافاری) و همچنین روی چند دستگاه سیار (آیپد، آیفون، اندروید و... ) اجرا کنید.

فراهم‌نکردن امنیت سایبری

نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس تنها شما را کمی از دسترس خارج می‌کند. حمله‌هایی که باعث می‌شود یک سرویس قطع شود (DDoS) نه‌تنها روز به روز درحال افزایش است، بلکه می‌تواند به‌وسیله ارسال خوشه‌های مخرب و هدفمند در ترافیک وب که برای از کار انداختن یک وب‌سایت طراحی شده‌است، تبادلات سایت و سرویس‌هایی را که به کاربران می‌دهید به کلی مختل کند. طبق بررسی‌های انجام‌شده‌، به گفته 67درصد فروشندگانی که حمله‌های DDoS را تجربه کرده‌اند، ضرر آنها از قطع وب‌سایت در هر ساعت بیش از صدهزار دلار بوده است؛ حدود دو میلیون دلار در روز. راه مقابله با این‌گونه حملات این است که همواره سیستم‌عامل و آنتی‌ویروس خود را به‌روز نگه دارید و علاوه بر آن، سایت خود را زیر نظر داشته و به‌طور منظم فایل پشتیبان را تهیه و در محلی ذخیره کنید.

دنبال‌ نکردن واکنش بازدیدکننده

بهترین راه برای این که متوجه شوید در وب‌سایت شما چه‌چیزی مناسب و چه‌چیزی نامناسب است، استفاده از برنامه‌های تحلیلی و اندازه‌گیری ارقام به‌دست آمده است. این کار بهترین راه درک رفتار کاربران شماست و نشان می‌دهد آنها چه‌چیزی را می‌خواهند و به چه‌چیزی علاقه ندارند. با این حال، بسیاری از کسب‌وکارها از نصب ابزار پایه‌ای هم غافل هستند درحالی که به‌عنوان مثال گوگل یک ابزار تحلیلی قدرتمند ارائه کرده که رایگان و برای استفاده و نصب راحت است .


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام