برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 67
کل بازدید : 2470197
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp

مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا

زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد  چه کاری باید انجام دهید؟

ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com

آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6

شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است


راهنمای انتخاب و خرید پرینتر

آنچه که در انجام یک خرید آسان و بدون اتلاف وقت موثر است در واقع تعدادی تصمیم گیری می باشد که محدوده قیمت کالای مورد نظر شما اغلب در آخر آنها قرار می گیرد.
پرینترهای موجود اکنون در دو نوع پایه ای لیزری و جوهر افشان وجود دارند. پرینترهای لیزری نیز خود به فرمت های تک رنگ و رنگی تقسیم می شوند. در حالیکه پرینترهای جوهر افشان در مدل های استاندارد و مدل های مخصوص به چاپ عکس موجود می باشند (تمامی انواع پرینترهای جوهر افشان قادر به چاپ عکس می باشند اما پرینترهای مخصوص عکس، چاپ بسیار با کیفیت تری از عکس را ارائه می دهند.)
در یک حالت پیچیده تر، پرینترهای چند منظوره (MFP) برای هر دو مدل لیزری و جوهر افشان موجود می باشند. MFP ها  که    می­توانند 2 یا چند عملکرد را انجام دهند (مثل اسکن، عکس، کپی و چاپ) در تمامی موارد مربوط به راهنمای مشتری بحث می شوند.
انتخاب یک پرینتر لیزری یا پرینتر جوهر افشان به طور نسبی به بودجه شما بستگی دارد اما عمدتاً این تصمیم به ملزومات چاپ مورد نظر شما بستگی دارد. در صورتیکه می خواهید به طور عمده اسناد متن را با تصاویر گرافیکی یا بدون آنها چاپ کنید (عکس های سیاه و سفید جداول و ...) ، پرینتر لیزری بهترین انتخاب خواهد بود. پرینترهای لیزری قادر به چاپ میزان بسیار زیادی از متون و تصاویر گرافیکی نسبت به پرینترهای جوهر افشان می باشند. پرینترهای لیزری در چاپ عکس ها به خوبی پرینترهای جوهر افشان عمل نمی کنند اما برای چاپ متون و تصاویر گرافیکی بسیار بهتر از آنها می باشند. آنها همچنین سرعت بالاتر چاپ را ارائه می دهد که این ویژگی باید به هنگام چاپ حجم زیادی از نسخه های چاپی در نظر گرفته شود.
این پرینترها قابل اشتراک گذاری با دیگر کاربرها بوده و نیازی نیست که شما منتظر بمانید که عملکرد یک چاپ پایان یافته و دستور  دیگری بفرستید.
در صورتیکه می خواهید عکس های رنگی را چاپ کنید و کیفیت خروجی متن و تصویر در اولین جایگاه فهرست اولویت شما قرار ندارد، پس پرینترهای جوهر افشان مخصوص عکس یا معمولی بهترین گزینه می باشد.
برخی پرینترهای جوهر افشان دارای قیمت ارزان می باشند به طوری که ممکن است بودجه شما به هر دو پرینتر لیزری و جوهر ا فشان برسد.
پرینترهای لیزری دیگر به شرکت های بزرگ و افراد حرفه ای در کارهای گرافیکی محدود می شوند. همانند بیشتر محصولاتی که در ا طرافمان می بینیم قیمت پرینترهای لیزری رنگی بسیار افت کرده است در چند سال اخیر پرینترهای رنگی تقریباً از دسترس همگان به جز افراد حرفه ای در کارهای گرافیکی و شرکت های سرمایه دار بزرگ خارج بود. امروزه پرینترهای لیزری هنوز گران هستند، اما اگر در یک دوره زمانی مرتب با آنها پرینت بگیرید، در خواهید یافت که پرینترهای ارزشمندی می باشند. قیمت ها از زیر$ 1000 آغاز می شود و برخی پرینترها با قیمت $500 یا کمتر هم موجود می باشند. پرینترهای لیزری رنگی هنوز از لحاظ کیفیت عکس با پرینترهای جوهر افشان هماهنگی نمی کند اما به سرعت در حال رشد می باشد.
اما قبل از تصمیم گیری نهایی درباره خرید پرینتر فاکتور هزینه مواد مصرفی را در بودجه خود لحاظ کنید.

چگونگی خرید:

قبل از رفتن به مراکز خرید یا جستجوی on-line تصمیم بگیرید که می خواهید پرینتر لیزری یا پرینتر جوهر افشان بخرید. ویژگی ها و گزینه هایی که باید در نظر بگیرید. امکانات شبکه ای، سرعت چاپ، کیفیت چاپ، ظرفیت کاغذ، اندازه و وزن        می­باشد.
در صورتیکه پرینتر شما در یک شبکه خانگی یا تجاری به اشتراک گذاشته می شود، اطمینان حاصل کنید که یک اتصال بی سیم یا متصل را پشتیبانی می کند. پرینتری که شبکه را پشتیبانی می کند، ممکن است در ابتدا گران به نظر برسد، اما می تواند در هزینه شما با کارکردن طولانی از طریق قادر ساختن شما به اشتراک گذاری آن با دیگر  اعضای خانواده در یک شبکه خانگی یا همکاران در یک شبکه اداری صرفه جویی کند.
خصوصیات سرعت خروجی پرینتر بسیار شبیه درجه بندی گازوئیل برای اتومبیل ها می باشد. پرینتری که سرعت آن تا 20 صفحه در دقیقه برای چاپ تک رنگ تعیین شده است ضمانت می شود که سریع تر از پرینتری که تا 12 صفحه در دقیقه را پشتیبانی می کند، پرینت بگیرد. اگرچه هیچ کدام از این دو پرینتر به این سرعت واقعی نمی رسند.
رزولوشن چاپ مقوله دیگری است که ممکن است سبب فهم نادرست شود. پرینترهای جوهر افشان رزولوشنی را ارائه می دهند که در مقایسه با پرینترهای لیزری بسیار بالاتر می باشند. اما به دلیل تفاوت در تکنولوژی، متن با کار گرافیکی چاپ یک پرینتر جوهر افشان هرگز با ضخامت متن یا طرح گرافیکی چاپ شده با یک پرینتر لیزری هماهنگی ندارد. بیشتر پرینترهای لیزری کنونی قادر به چاپ خروجی dpi 600-600 یا dpi 200/1 × 200/1 می باشند.
هزینه مواد مصرفی (تونرهای قابل تعویض یا کارتریج های جوهر) فاکتور عمده ای در تصمیم گیری در خرید یک پرینتر می باشند. هزینه های چاپ هر برگ تقریباً در یک پرینتر لیزری تک رنگ بسیار پایین تر ازپرینترهای جوهر افشان است
اما در ظاهر تفاوت زیادی به نظر نمی رسد اما در صورتیکه حجم وسیعی از متون را چاپ کنید می توانید به سرعت به این نتیجه برسید. خروجی درجه بندی شده کارتریج تونر را در مقابل قیمت آن برای بررسی هزینه های چاپ هر صفحه بررسی کنید.
ظرفیت کاغد نیز می تواند عامل مهمی باشد. بسیاری از پرینترهای لیزری دارای یک سینی ورودی 150 برگی می باشند که زمان پر کردن مجدد آن را افزایش می دهد. در صورتیکه در طول روز بخواهید حجم زیادی پرینت بگیرید، هیچ چیز آزار دهنده تر از توقف گاه به گاه پرینتر برای پر کردن مجدد آن نیست.
در صورتیکه می خواهید پرینتر را به اشتراک بگذارید یا حجم زیادی پرینت بگیرید به دنبال پرینتر لیزری با سینی که حجم بیشتری از کاغذ را در خود جای می دهد، باشید (500 برگ یا 250 برگ) یا پرینتری که  حداقل به شما امکان افزایش ظرفیت کاغذ را در آینده می دهد.
بیشتر پرینترهای لیزری می توانند با گستره وسیعی از انواع کاغذ از قبیل کاغذهای Letter\ legal  Card stock, envelope , transparency کار کنند. برخی پرینترهای لیزری یک مسیر مستقیم برای چاپ پاکت نامه ها و دیگر کاغذهای سنگین بدون خم شدن آنها ارائه می دهد. در صورتیکه می خواهید پاکت نامه ای به غیر از پاکت نامه های معمولی یا دیگر نوع کاغذ غیر استاندارد را پرینت بگیرید، باید به دنبال پرینتری باشید که دارای یک تغذیه کننده چند منظوره یا چند برگی باشد تا اینکه بخواهید به طور دستی یک پاکت نامه یا کاغذ را برای پرینت هر برگ در سینی بگذارید.
ظرفیت حافظه بیشتر می تواند فاکتوری برای تصمیم گیری باشد به خصوص اگر بخواهید اسنادی با طرح های گرافیکی سنگین را پرینت بگیرید. پرینترهای لیزری حافظه کافی برای کنترل چندین عملکرد چاپ با هم را دارد اما در صورتیکه می خواهید اسناد با گرافیک سنگین را پرینت بگیرید، یک حافظه اضافی می تواند کامپیوتر شما را سریع تر کند حتی اگر قادر به اضافه کردن یک حافظه اضافی نیستید، به دنبال پرینتری باشید که گزینه حافظه قابل ارتقاء را دارا باشد.
در صورتیکه می خواهید از یک مغازه خرید کنید، با گرفتن یک برگه آزمایشی پرینت از هر یک از پرینترها، خروجی هر کدام از مدل ها را مقایسه کرده و مزیت هر مدل را بررسی کنید.

واژگان

  •  
    • چاپ Dye- Sublimation  : یک پرینتر dye- Sublimation از یک نوار خاص، کاغذ و هد پرینت استفاده می کند.
    • Sub limation (تصعید) : فرآیند تبدیل مستقیم جامد به گاز بدون عبور از مرحله مایع می باشد. از آنجائیکه پرینترهای "تصعید کننده رنگ" از رنگ به صورت گاز استفاده می کنند نه مایع نتیجه بسیار شبیه ته رنگی می باشد که در عکاسی استفاده می شود.
    • پرینتر جوهر افشان : رایج ترین نوع پرینترها یعنی پرینتر جوهر افشان از قطرات کوچک جوهر مایع در انواع رنگ های مختلف استفاده می کند تا تصویر را بر روی صفحه تولید کند.
    • پرینتر لیزری: پرینتری که از فرایند کپی برداری برای چاپ تصویر استفاده می کند. یک لیزر به غلطک خاص تابانده می شود، تونر پودری را بر می دارد و آن را بر روی یک قطعه کاغذ قرار می دهد. سپس تونر گرم می شود و برای تولید صفحه چاپ شده به کاغذ می چسبد. برخی پرینترهای لیزری در واقع از LED ها برای نوشتن بر روی غلطک استفاده می کنند.
    • کارتریج جوهر عکس: بیشتر پرینترهای جوهر افشان از یک سیستم چاپ چهار رنگ شامل Yellow, magenta, cyan black استفاده می کند. جوهرهای عکس اغلب سایه های اضافی از رنگ های آبی و قرمز را فراهم می کنند تا محدوده رنگی وسیع تری را برای چاپ ارائه دهد.
    • رسانه قابل انتقال: بیشتر دوربین های دیجیتال از کارت های حافظه خاص برای ذخیره عکس ها استفاده می شوند. رایج ترین این کارت ها Compact flash ها و smart media ها می باشند. برخی از پرینترهای جدید دارای reader توکار می باشند که به شما امکان چاپ مستقیم تصاویر از این کارت های رسانه قابل حمل بدون استفاده از کامپیوتر را می دهند.

+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام