برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 67
کل بازدید : 2470221
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp

مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا

زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد  چه کاری باید انجام دهید

ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید

راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا :  www.mahpa.com

آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6

شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است

  .برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید

برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید

قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید


لمس ویندوز 8

ویندوز 8 که مخصوص گجت‌های لمسی است، توسط کمپانی Microsoft Metro UI طراحی شده جزء محصولات آتی این شرکت خواهد بود. در حقیقت همه از این سیستم عامل انتظار دارند متفاوت‌تر از دیگر محصولات این شرکت باشد.

علاوه بر این، همه کاربران در نظر دارند ویندوز 8 سیستمی‌ فوق پیشرفته، با سرعتی بالاتر از ویندوز 7 و با کیفیتی بیشتر باشد تا به یکی از پر فروش‌ترین محصولات این شرکت تبدیل شود. دلیل تمام این انتظارات بالا در این است که نزدیک به نیمی‌از جمعیت جهان در آینده‌ای نه چندان دور کاربر همین سیستم عامل خواهند شد، بنابراین تمام این افراد حساسیت زیادی نسبت به کارایی و کیفیت ویندوز 8 دارند.

 

در ماه آینده نسخه Beta ویندوز 8 به بازار عرضه می‌شود. این نسخه که در حقیقت برای آزمایش به بازار خواهد آمد، محصولی بسیار پیشرفته تر از نمونه اولیه آن است. البته طی 3 ماه گذشته نسخه‌هایی از همین محصول توسط تعدادی از کاربران مورد استفاده قرار گرفت، ولی هیچ‌یک از آنها توسط خود کمپانی به‌صورت رسمی ‌در دسترس قرار نگرفته بود. برخی افراد هم این نسخه از ویندوز را به صورت دسته‌ای از کد‌ها نام برده‌اند که شکل کاملا جدیدی از ویندوز را در اختیار شما قرار خواهد داد. این سیستم عامل به زبان Metro که یکی از پرکاربرد‌ترین زبان‌های طراحی مخصوص کمپانی مایکروسافت است برنامه‌نویسی شده است، به بیان بهتر این زبان برنامه نویسی حکم DNA را برای این شرکت پیدا کرده است. خیلی از افراد با مقایسه این محصول مایکروسافت با دیگر محصولات مشابه شرکت، آن را یکی از آرمانی‌ترین ویندوزها می‌دانند. ولی نظر برخی دیگر از افراد که مخالف سرسخت این محصول هستند بر این است که Metro زبانی قدیمی‌است، یعنی تفاوت چندانی در این محصول و ویندوز مشابه نصب شده در اولین رایانه شخصی(PC) وجود ندارد. به بیان دیگر این افراد معتقدند کمپانی مایکروسافت نوآوری چندانی در محصولاتش ندارد و همه را عینا مشابه یکدیگر به بازار عرضه می‌کند.

به هر صورت می‌توان تفاوت های ویندوز 8 با دیگر محصولات را در این دانست که مثلا بستن پنجره در ویندوزهای معمولی به صورت کلیک روی دکمه‌ای و پایین کشیدن آن انجام می‌شود. این در حالی است که در ویندوز 8 این کار به صورت کاملا متفاوت انجام می‌پذیرد؛ زیرا مانند OSهای موبایل به صورت خودکار پنجره‌ها بسته می‌شوند. به زبان دیگر این محصول پایانی خواهد بود بر Task management بودن محصولات مایکروسافت، البته در صورتی که به‌درستی کار کند. نحوه کار آن به این صورت است که وقتی برنامه ای را ترک می‌کنید، این برنامه در هوا معلق می‌ماند و وقتی دوباره همان برنامه را بخواهید، پنجره آن باز خواهد شد. دقیقا مانند سیستم های عامل اندروید و Windows OS‌ها در صورتی که به فضای اشغال شده توسط این برنامه نیاز پیدا کنید، سیستم عامل به‌صورت خودکار برنامه را خواهد بست تا از آن فضا برای انجام کار مورد نظر استفاده کند.

علاوه بر اینها، مایکروسافت چند کار جدید را هم برای این محصول طراحی کرده است. اگر جزء کاربران اندروید و آیفون باشید، حتما می‌دانید به چه صورت icon‌ها را از صفحه ای به صفحه دیگر جا به جا می‌کنید (اگر به یاد ندارید این کار ساده به شکل فشار دادن و نگه داشتن همان icon موجود روی صفحه انجام می‌گیرد). سپس با drag کردن همان icon در قسمت گوشه صفحه کار انتقال آن را به صفحه‌های دیگر می‌توانید انجام دهید. عینا همین کارها را در سیستم عامل جدید ویندوز می‌توانید انجام دهید و در عمل چندان تفاوتی با این متد جا به جایی آیکون‌ها ندارد.

در حقیقت نحوه طراحی این سیستم عامل به شکلی است که شما می‌توانید بسیاری از کارهایتان را با یکی از انگشتان‌تان انجام دهید. دلیل این همه آسانی، قرار گرفتن دکمه start زیر مکانی است که انگشت شما روی آن قرار دارد. در ویندوز 8 همه کارها با همین یک انگشت انجام می‌گیرد ؛ چون این سیستم عامل به نحوی طراحی شده که تنها نیاز به دکمه start است تا بتوانید پنجره ای را باز یا روی قسمتی دیگر کلیک کنید. این کار دقیقا مانند نحوه کار شما با موبایل است ؛ یعنی تک تک کارها را با استفاده از انگشت شست می‌توانید انجام دهید. حتی با این روش می‌توانید در اینترنت جستجو کنید. برای مثال اگر به دنبال پیدا کردن مطلبی خاص در سیستم‌تان هستید، ویندوز 8 دقیقا مانند Bing، Wikipedia و دیگر موتورهای جستجو کار search را برای شما انجام می‌دهد. البته برای این که بتوانید بدرستی این کار را انجام دهید نیاز دارید این اپلیکیشن‌ها را روی ویندوزتان نصب کرده‌باشید.

علاوه بر اینها این سیستم عامل دارای هزاران مدل مختلف از نرم افزارهاست. شما به عنوان کاربر نیاز دارید در Metro بدرستی جستجو کنید و اپلیکیشن مدنظرتان را پیدا کنید تا کارتان را به آسانی انجام دهید. یکی از ابزارهایی که مانند Expose در ویندوز 8 عمل می‌کند، زوم است (یا بهتر است بگوییم semantic zoom). تنها تفاوت این مدل از زوم با دیگر مدل‌ها در این است که zoom out چیزهای مختلف را به صورت metadata و با در نظر گرفتن ترتیب آنها در اختیار کاربر قرار می‌دهد و این روش بسیار ساده‌ای برای انجام عمل زوم است.

اگر چنانچه به این فکر می‌کنید که اگر شما ویندوز 8 را روی رایانه معمولی نصب کرده باشید، به چه صورت می‌توانید با آن کار کنید، کمپانی مایکروسافت زمان زیادی صرف کرده تا کارهایی را که می‌توانید از طریق لمس صفحه نمایش انجام دهید، با کمک mouse یا صفحه کلید نیز انجام دهید. پس عینا تمام کارها را می‌توانید با ماوس انجام دهید و تغییرات مورد نظرتان را در صفحه نمایش ببینید.

از دیگر مزیت‌های این سیستم عامل نسبت به انواع قدیمی، بالا رفتن کیفیت انیمیشن‌های موجود روی صفحه نمایش است. البته در کنار اینها قسمت‌هایی از desktop مانند actionbar و دیگر نقاط نیز دچار تغییرات بسیاری شده است.

 


ویندوز8 و چالش کاربران با سیستم‌های تمام لمسی

http://shakhes133.ir/wp-content/uploads/2012/01/001.jpg

سیستم عامل جدید مایکروسافت، برای کاربران ویندوز XP، ویستا و 7 تجربه کاملا متفاوتی خواهد بود اما کاربرانی را که با کامپیوترهای رومیزی کار کرده‌اند، دچار چالش خواهد کرد.

به گزارش ایتنا به نقل از فارس به گفته بتا نیوز، کاربرانی که از کامپیوترهای رومیزی استفاده می‌‌کنند، به علت عادت در استفاده از ماوس، برای کار با ویندوز 8 مشکل خواهند داشت زیرا تمرکز این ویندوز بر روی داده‌های لمسی می‌باشد.

طبق گزارشات، ویندوز 8 بر روی کامپیوترهایی که با ویندوز 7 کار می‌کنند به راحتی راه‌اندازی می‌شود با این حال یکی از ملزومات حیاتی برای بهره‌مندی کامل از امکانات ویندوز 8 استفاده از نمایشگرهای لمسی است.

ویندوز 7 نیز با نمایشگرهای لمسی سازگاری مناسبی داشته و عناصر اصلی لمسی ویندوز 8 را پشتیبانی می‌کند اما به علت طراحی نشدن نرم‌افزارهای ویندوز 7 با امکانات لمسی، این ویژگی در ویندوز 8 ملموس‌تر خواهد بود.

 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام