برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 67
کل بازدید : 2470189
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp

مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا

زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد  چه کاری باید انجام دهید

ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید

راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا :  www.mahpa.com

آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6

شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است

  .برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید

برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید

قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید


40 توصیه به کاربران کامپیوتر و کاربران جدید کامپیوتر

 

معمولا اغلب خریداران کامپیوتر در همان هفته اول خرید، مجبور می شوند برای تعمیر و یا رفع عیب آن مجددا به فروشنده مراجعه کنند. مطالعه نکات زیر احتمال خرابی کامپیوترتان را به حداقل خواهد رساند:

1) حتی الامکان سعی کنید از دکمه ری استارت (یا Reset) و یا کلید پاور روی کیسِ کامپیوتر برای خاموش کردن و یا راه اندازی مجدد سیستم استفاده نکنید. ضمن آنکه یادتان نرود پس از خاموش کردن کیس، مانیتور را هم خاموش کنید.

2) وقتی کامپیوترتان روشن است، هرگز برق آن را قطع نکنید، چرا که ممکن است موجب آسیب دیدن قطعات سیستم و یا ایجاد خرابی در سیستم عامل (ویندوز) گردد.

3) همواره از نصب بودن برنامه ضدویروس مطمئن باشید و سعی کنید حداقل هر هفته آنتی ویروس خود را بروز (Update) کنید. (در این مورد مقالاتی درتالار گفتگوی سایت میکرو رایانه وجود دارد) در هنگام اتصال و استفاده از اینترنت حتما به هشدارهای برنامه ضدویروس تان توجه کنید.

4) از قرار دادن بلندگوهای کامپیوتر در کنار مانیتور خودداری کنید چرا که خاصیت مغناطیسی بلندگوها ممکن است در عملکرد مانیتور اخلال ایجاد کند. (مانیتورهای LCD اشکالی اندارد)

5) از پاک کردن فایل هایی که نمی دانید برای چه برنامه ای هستند و یا چه کاربردی دارند خودداری کنید. توجه کنید که درایوهای C و D در اغلب کامپیوترها حاوی برنامه های اصلی سیستم می باشند و پاک کردن پوشه یا فایلهای ناشناس از آنها، ممکن است موجب خرابی ویندوز گردد.

6) برنامه هایی را که کاربردشان را نمی دانید نصب نکنید چرا که نصب بی مورد برنامه ها موجب کند شدن سیستم و حتی ممکن است موجب خرابی ویندوز گردد.

7) در صورتی که نرم افزار ضد ویروس از نصب برنامه ای جلوگیری کرد، سعی نکنید با بستن ضد ویروس برنامه را نصب کنید، بدیهی است که در این گونه موارد ممکن است برنامه مورد نظر ویروسی باشد.

8) هرگز درایوی (پارتیشن هارد دیسک) را به طور کامل پر نکنید. در بسیاری از مواقع اگر درایوی (خصوصا درایو C) پر شود موجب از کار افتادن ویندوز می گردد.

اگر با پیغام Low Space مواجه شدید احتمالا یکی از درایوهای کامپیوترتان پر شده، پس هرچه سریع تر بخشی از اطلاعات غیرمهم آن را حذف و یا به درایو دیگری منتقل کنید. موقع کپی از DVD یا CD، فایل تصویر (Image) در درایوی که ویندوز نصب است، ایجاد می شود، بنابراین فضای زیادی برای این کار لازم است (بیش از 4.7GB).

9) در صورتی که ولتاژ برق منزل شما ضعیف است و یا نوسان دارد حتما از یک محافظ کامپیوتر مناسب استفاده کنید. نوسانات ولتاژ برق بیشترین صدمه را به سیستم های الکترونیکی وارد می سازند.

10) سعی کنید درجه حرارت محیطی را که کامپیوتر در آن قرار دارد، خنک نگه دارید.

11) هر چند وقت یکبار بازی ها و یا برنامه هایی که دیگر با آنها کار نمی کنید، حذف کنید.

12) برای حذف یک برنامه و یا بازی حتما از طریق مسیر Control Panel و سپس Add/Remove Program اقدام کنید و سپس برنامه ایی را که می خواهید حذف کنید از لیست انتخاب کرده و دکمه Add/Remove را بزنید و روند حذف را ادامه دهید تا برنامه حذف گردد. هرگز فایلهای برنامه را به طور دستی پاک نکنید. (در این مورد مقالاتی درتالار گفتگوی سایت میکرو رایانه وجود دارد).

13) سعی کنید به خواندن پیام های ویندوز عادت کنید و ترجمه آنها را یاد بگیرید.

14) حتی الامکان سی دی های خش دار را در داخل دستگاه قرار ندهید چون موجب ضعیف شدن اُپتیک سی دی رام و یا رایتر شما خواهد شد.

15) اگر چاپگر شما جوهر افشان است سعی کنید هر هفته چند برگ با آن چاپ کنید تا هِد و جوهر آن خشک نشود.

16) در صورتی که می خواهید از اینترنت استفاده کنید (در این مورد مقالاتی درتالار گفتگوی سایت میکرورایانه وجود دارد) بهتر است تلفن های منزل را از پریز کشیده تا نویز (پارازیت) گوشی ها روی سرعت اینترنت شما تاثیر منفی نگذارند. اتصالات نامناسب باعث کاهش سرعت اینترنت می گردند. همواره از محکم و مطمئن بودن اتصالات تلفن و کابل کشی منزل خود، از تابلوی ورودی ساختمان تا محل اتصال به کامپیوتر، اطمینان حاصل کنید.

17) ولوم بلندگوهایتان را در بالاترین حد قرار ندهید چون ممکن است موجب سوختن و یا نیم سوز شدن بلندگوها گردد.

18) هرگز سیستم را بی مورد باز نکنید و یا قطعات حساسی مانند هارد و یا سی پی یو و رَم را از سیستم جدا نکنید. چون علاوه بر ابطال گارانتی سیستم، ممکن است قطعه مورد نظر آسیب ببیند.

19) کپی کردن فایل های حجیمی مانند فیلم ها و فایل های صوتی موجب کند شدن هارد و همچنین خرابی تدریجی هارد خواهد شد. بنابراین سعی کنید فایلهای صوتی و تصویری حجیم را در سی دی و یا دی وی دی ها ذخیره کنید.

20) سیستم شما هر چقدر هم سریع باشد نباید انتظار داشته باشید که کارهایی مثل میکس فیلم را به سرعت انجام دهد، چرا که برنامه های میکس فیلم در صورتی با سرعت اجرا می شوند که علاوه بر سرعت بالای سیستم و زیاد بودن مقدار رَم، سیستم شما مجهز به کارتهای مخصوص میکس باشد.

21) بالا آمدن سریع یا کند بودن سیستم نمی تواند دلیل سرعت بالای سیستم و یا کندی آن باشد، چرا که نصب نرم افزارهای زیاد بر روی سیستم و وجود نرم افزارهایی که در هنگام بالا آمدن سیستم فعال می شوند (مانند برنامه آنتی ویروس) موجب کند شدن سیستم خواهد شد.

22) در صورتی که سرعت اینترنت شما کند است، سعی کنید شماره های دیگر روی کارت اینترنت را نیز امتحان کنید. اگر در روزهای بارانی سرعت اینترنت شما به شدت کاهش می یابد حتما سیم ها و ارتباطات مورد استفاده برای خط تلفن را بررسی کنید که پوسیده و یا مستهلک نشده باشند و محل های اتصال نیز محکم و مطمئن باشد.

23) توجه کنید که تقریبا تمامی مانیتورها، اشعه هایی که برای انسان مضر است تولید می کنند، ضمن آنکه نگاه کردن مداوم به مانیتور برای چشم مضر است. بنابر این سعی کنید هر چند دقیقه یکبار چشم خود را بر اشیا دور متمرکز کنید و از کار مداوم با کامپیوتر پرهیز نمایید. ضمنا سعی کنید در اتاق کامپیوتر خود حتی الامکان از گل و گیاه طبیعی هم استفاده کنید.

24)در صورتی که از کامپیوتر خود بیشتر برای بازی استفاده می کنید، باید توجه داشته باشید که اغلب بازی های جدید نیاز به کارت گرافیکی قوی تری دارند، لذا نباید انتظار داشت که کارت گرافیکی کامپیوترتان که بیش از یک سال از عمر آن گذشته، بازی های روز را اجرا کند. در این گونه موارد باید به فکر ارتقاء کارت گرافیک خود باشید.

25) ضرب المثل "دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن" در کامپیوترتان هم کاربرد دارد! سعی نکنید برای افزایش سرعت سیستم خود، آنتی ویروس را حذف و یا غیرفعال کنید. چرا که ممکن است سیستم عامل (ویندوز) در نبودِ آنتی ویروس، مورد حمله ویروس ها قرار گرفته و بالا نیاید و یا اطلاعات مهمی را ازدست بدهید.

بدیهی است که با وجود آنتی ویروس شاید حدود 10 الی 20 درصد از سرعت سیستم شما کاهش یابد ولی قطعا با این کاهش سرعت، چیز با ارزشمند تری به دست می آورید و آن حفظ سیستم عامل و اطلاعات کامپیوترتان است.

26) اگر موبایل خود را به کامپیوتر وصل می کنید حتما به بروز بودن آنتی ویروس خود توجه کنید. چرا که بسیاری از ویروس های موبایل ها جدید هستند و آنتی ویروس های قدیمی قادر به شناسایی آنها نیستند.

27) همواره از اطلاعات مهم خود پشتیبان تهیه کنید ( آنها را روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید). توجه کنید که هارد دیسک ها در بسیاری از مواقع پس از 4 تا 7 سال دچار عیب می شوند و غیر از این هم بنا به هر دلیلی! هر لحظه ممکن است تمام اطلاعات شما به کلی پاک شوند! (قطع ناگهانی برق و ویروس ناشناخته و ...)

28) سعی کنید فقط در هنگام لزوم درایوی را فرمت کنید چرا که هارد سیستم در اثر فرمت های متوالی نیز ممکن است آسیب ببیند. همچنین باید بدانید که استفاده بیش از حد از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات نیز موجب کند شدن و درنهایت خرابی هارد می شود.

29) هرچند وقت یک بار (مثلا هر ماه و حتی هر هفته) کل سیستم خود را با آنتی ویروس اسکن کنید و همچنین هارد خود را پراکنده زادیی (Defragment) نمایید. (بروز کردن آنتی ویروس را هم که در بند 3 ذکر شد فراموش نکنید)

30) عادت کنید که از فونت های لاتین برای پوشه ها و فایلها استفاده کنید چرا که بسیاری از نرم افزارها با فایل های با نام فارسی مشکل دارند و بعضی از نرم افزارها حتی پوشه های فارسی را نمی شناسند. ضمن آنکه در صورت پاک شدن ناخودآگاه آنها، احتمال بازیابی فایلهای با نام فارسی کمتر است.

31) اگر رایتر شما یک نوع خاصی از سی دی خام را رایت نمی کند و یا آن را خراب رایت می کند، نوع سی دی خام را عوض کنید. همچنین از ورود گرد و غبار به داخل رایتر جلوگیری کنید.

32) سرعت رایت سی دی یا دی وی دی را طوری انتخاب کنید که خوانده شدن سی دی یا دی وی دی رایت شده با دستگاه های قدیمی (و سرعت پایین تر) امکان پذیر باشد.

33) توجه کنید که همواره تاریخ و ساعت سیستم شما به درستی تنظیم شده باشد (تاریخ میلادی). بعضی از نرم افزارها در صورت تنظیم نبودن تاریخ از کار می افتند. علاوه بر آن در صورت نیاز به بررسی فایل ها و پوشه هایی که خودتان ایجاد کرده اید، تاریخ صحیح به یاری تان خواهد آمد.

34) برای دیدن سایت ها می توانید از IE و Mozill FireFox و دیگر مرورگرها استفاده کنید. موزیلا فایرفاکس بسیار سریع تر و ساده تر از اینترنت اکسپلورر است. اما باید به این نکته توجه کنید که بسیاری از سایت ها (و بخصوص سایت های ایرانی) فقط تحت استاندارد IE طراحی شده اند و ممکن است برای دیدن آنها و کار با این سایت ها، فایر فاکس مشکلاتی ایجاد کند.

35) بسیاری از سایت هایی که کرک و قفل شکن نرم افزارها را در اختیار شما قرار می دهند سعی می کنند از طریق آن، سیستم شما را به ویروس (اغلب تروجان) آلوده کنند. پس در صورت ممانعت برنامه آنتی ویروس آنها را دانلود نکنید.

36) فلاپی دیسک ها اغلب در اثر گرد و غبار، رطوبت و حرارت خراب می شوند. در مواردی که با اطلاعات مهم و ضروری سر و کار دارید به فلاپی دیسک ها اعتماد نکنید!

37) فایل های اضافی ویندوز را با استفاده از نرم افزارهای مخصوصی مانند Window Washer و Wash And Go حذف کنید تا با پیغام "کمبود فضا" و همچنین کندی سیستم مواجه نشوید.

38) همراه داشتن یک حافظه جانبی (مانند فلش کارت ها یا کول دیسک ها) به یک نیاز تبدیل شده است. یک فلش درایو مناسب تهیه کنید و از آن برای انتقال فایل هایتان به کامپیوترهای دیگر استفاده کنید.

39) بعضی از سایت ها برای دادن فایل یا دانلود برنامه، از شما می خواهند که برنامه ای را بر روی سیستم خود نصب کنید. در این گونه موارد مراقب باشید، چرا که بسیاری از این نرم افزارها مانند تروجان ها و ویروس ها عمل می کنند!

40) برای آن که از حملات راه دور اینترنتی (خصوصا هنگام چت) در امان باشید می توانید خاصیت Remote Assistance را غیر فعال کنید. به این منظور به Cotrol Panel رفته و وارد System شوید. سپس از سربرگِ Remote با کلیک گزینه Allow Remote Assistance invitations to be sent from this computer را از حالت انتخاب خارج کنید. (در سیستم عامل های مختلف ویندوز گزینه مذکور نام های مشابهی دارد


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام