برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 94
کل بازدید : 2470343
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp
مرکز تعمیر چاپگر اچ پی hpشرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر
مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا
زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد چه کاری باید انجام دهید
ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید
راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید http://www.mahpa.com/node/4
تلفن شرکت مهپا : 88814355 - 09351014461
کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com
آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6
شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است
.برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/1
برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/6
قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید http://www.mahpa.com/node/4


نوت بوک یا تبلت ؟ کدام یک را بخرم

تبلت یا نت بوک

در سال‌های اخیر تبلت پی‌سی ها به دنیای کامپیوتر وارد شده اند .کامپیوترهای کوچک و باریکی که فاقد کیبورد هستند به‌همراه یک صفحه‌ی لمسی .شاید روزی که بیل گیتس دنیا را با این نوع از Computing آشنا کرد فکرش را نمی‌کرد که پرچمدار تبلت‌ها آی‌پد اپل باشد . استیو جابز توانست مفهومی جدید از یک تبلت را ارائه کند و کاربران را متقاعد سازد که یک تبلت برای آنها بسیار سودمند است و بدون شک سال 2011 سال جنگ بین تبلت‌ها خواهد بود.

سال 2010 از آن سال‌هایی بود که تکنولوژی بوسیله ارائه‌ی محصولات پیشرفته و قوی تحولی اساسی کرد .در سال 2009 نت‌بوک‌ها فروش خوبی داشتند و دلیل آن قیمت مناسب و سایز کوچک‌تر نسبت به لپ‌تاپ ها بود همچنین این دیوایس‌های کوچک می‌توانستند ویندوز 7 مایکروسافت را اجرا کنند که این برای یک کاربر خیلی مفید بود .

اما سؤالی که کاربران درگیر آن هستند این است که نت‌بوک بخرند یا تبلت ؟

نت‌بوک ها و تبلت ها در کل شباهت هایی با هم دارند و در عین حال چندین تفاوت در آنها باعث می شود افراد بین انتخاب یکی از این دو تردید داشته باشند.

این دو دیوایس  هر دوی دارای مزایا و معایبی هستند و موارد استفاده آنها هم قدری با هم متفاوت است .تبلت ها برای مصرف کنندگان محتوا و به صورت خیلی اندک تولید کنندگان محتوا ساخته شده است .یک کاربر تبلت می تواند با دیوایس خود کتاب بخواند ، ایمیل خود را چک کند و ایمیل بفرستد ، در اینترنت به گشت و گذار بپردازد ، فیلم تماشا کند ( حتی HD و یا حتی 3 بعدی به زودی ) فایل‌های آفیس را باز کند و گیم بازی کند.در سوی دیگر ، نت بوک برای تولید کنندگان محتوا و حتی استفاده کنندگان محتوا ساخته شده است .ویندوز استاندارد با نرم افزارهای بسیار گسترده که همانند یک لپ تاپ می توان به تولید و ویرایش محتوا پرداخت .

اولین چیز که باید در خرید هر محصولی درنظر بگیریم این است که بدانیم که چه استفاده‌ای از آن می‌خواهیم بکنیم و چه انتظاری داریم! این مورد خیلی سادست و اغلب افراد با خودشان نمی‌توانند کنار بیایند که دیوایسی برای کار یا حرفه‌ی خود می‌خواهند و یا چیزی دوست دارند که با آن در همه‌جا گشت‌ و گذار در اینترنت کنند ? ایمیل ها را بخوانند ?در شبکه‌های اجتماعی فعال باشند و در کل به زندگی آنلاین خود تحرک بدهند .

سیستم عامل :

بیشتر نت بوک ها براساس ویندوز هستند و حتی سیستم عامل هایی با هسته لینوکس مخصوص نت بوک ها ساخته شده است در صورتی که تبلت ها اکثرا از سیستم عامل Android بهره می برند .البته مایکروسافت به‌زودی تبلت‌هایی با سیستم عامل ویندوز بیرون خواهد داد ولی متخصصان آینده‌ی روشنی برای تبلت‌های Windows-base پیش‌بینی نمی‌کنند.اگر شما علاقمند به اجرای ویندوز اپلیکیشن هستید نت‌بوک انتخاب منطقی‌تری برای شما است .اما این نکته را هم درنظر داشته باشید که نت‌بوک‌ها پردازنده و رم پایینی دارند و اجرای خیلی نرم‌افزارها مثل فوتوشاپ یا CAD روی نت‌بوک زیاد جالب نیست .

رابط کاربری:

اغلب تبلت ها اینترفیس تاچ اسکرین و مولتی تاچ دارند .البته در بین نت‌بوک ها مدل های تاچ اسکرین هم هست اما اکثر نت‌بوک ها اینترفیسی شبیه به لپ تاپ ها دارند .

مشخصات سخت افزاری:

نت بوک ها در مقایسه با تبلت ها از کانفیگ سخت افزاری بهتری برخوردارند .Tablet ها معمولا کیبورد ندارند و این مورد برای خیلی ها جالب نیست .اگرچه نداشتن کیبورد تبلت ها را پورتابل تر ، سبک تر و  جمع و جور تر می کند اما بعضی ها ترجیح می دهند پولشان را خرج دیوایسی کنند که کیبرد داشته باشد .یکی از موارد مهم هم عمر باتری است .نت‌بوک ها باتری قوی تر نسبت به تبلت‌ها دارند ?‌حداقل تبلت‌های نسل اول ! ممکن است در تبلت‌های بعدی باتری‌های قوی‌تری به‌کار گرفته‌شود .

درکل حذف کیبرد ? نوع باتری ? سیستم خنک‌سازی و  نبودن حافظه‌ی فیزیکی برای ذخیره‌سازی باعث شده‌ است تبلت‌ها بسیار راحت‌تر ?پرتابل‌تر? سبک‌تر و آسان برای خواندن کتاب شوند.در سوی دیگر ? انجام دادن کارهایی که با تبلت‌ها‌سخت است در نت‌بوک‌ها آسان می‌باشد? اجرای بازی‌ها به سبک سنتی با کیبرد ? کلیدهای فیزیکی که باعث تایپ بهتر و سریع‌تر می‌شوند ? کار کردن با اپلیکیشن‌های مختلف طراحی شده برای دسکتاپ و ویژه نت‌بوک‌ها و بهره‌گیری از منابع سیستمی قوی‌تر برتری‌های یک نت‌بوک نسبت به تبلت است .

قیمت :

یک تبلت  قیمت بالاتری نسبت به یک نت بوک دارد .این اختلاف قیمت هم به این دلیل است که این روز ها تبلت ها بازار داغی در دنیای گجت ها دارند و بسیار هم مورد نیاز می باشند . چند وقت پیش گارتنر پیش بینی کرده بود که تا سال 2013 نیروی کار 80% بیزینس ها از تبلت ها استفاده خواهند کرد . درحال حاضر  اکثر شرکت های فناوری درحال تولید تبلت های گوناگون هستند و رقابت داغی در این مارکت ایجاد شده است .رنج قیمت نت بوک ها چیزی بین 250 تا 600 هزار تومان در ایران می باشد درحالی که یک تبلت خوب مثل iPad یا Samsung Galaxy Tab قیمتی نزدیک به یک میلیون تومان دارند .

البته این نکته را هم اضافه کنم که هر کلاس از دیوایس‌ها بسته به نوع برند انتخابی و امکانات موجود یک رنج قیمت دارند و نمی‌شود مثلا یک آی‌پد را از نظر قیمت با یک نت‌بوک مقایسه کرد .

کدام یک بهتر است ؟

با الطبع افراد با سلیقه های مختلف نظرات متفاوت دارند .تبلت ها انتخاب خوبی هستند برای افرادی که قابلیت جابجایی آسان برای آنها مهم است و علاقه مند به گجتی سریع و لمسی می باشند .اما نت بوک ها انتخاب مناسب تری هستند برای کاربرانی که یک مینی لپ تاپ با دوام همراه با یک کیبرد کارآمد می خواهند و دوست دارند انتخاب کنند چه سیستم عاملی نصب کنند ?‌یک ویندوز کلاسیک با دامنه‌ی نرم‌افزاری وسیع ? اوبونتو و یا هر OS دیگر که سازگار باشد .مثلا یک نت بوک به مراتب برای یک برنامه نویس مناسب تر از یک تبلت می باشد و با العکس یک تبلت برای فردی که خوره ی گیم است گزینه ی بسیار منطقی تری است .

باید دید در آینده Tablet PC ها می توانند جایگزین Netbook ها باشند یا خیر ؟! استفاده از هر دوی این دیوایس ها هم اکنون در مدارس ? دانشگاه ها و در کسب و کارهای مختلف درحال جا افتادن است .چندی پیش هم گوگل نت‌بوک جدید خود را معرفی کرد .

شاید در آینده تبلت‌ها به مرحله‌ای از تکامل برسند که در مقابل نت‌بوک‌‌ها چیزی کم نداشته باشند و یا نت‌بوک‌هایی به بازار بیایند که قابل تبدیل به یک تبلت با همه‌ی خصوصیات آن باشند.بی‌شک هر دیوایسی که شما بگیرید مدل‌های جدیدتر از آن می‌آید نباید زیاد به مدل‌ها و برندهای آنان پرداخت و به قول دکتر مجیدی "تجربه کردن فناوری روز، لذتی دارد که نمی‌توان به راحتی از آن صرف‌نظر کرد" .

شما کدامیک از این دو را می پسندید ؟

 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام