برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 80
بازدید دیروز : 67
کل بازدید : 2470232
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

 

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

 

سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com 

 

مرکز تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری و اسکنر اچ پی HP  رنگی و تک رنگ

مرکز تعمیر چاپگر اچ پی hpشرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر


پر کردن و هواگیری مخزن جوهر (CISS) برای بار اول


پرکردن و هواگیری CISS احتیاج به دانش خاصی ندارد، با استفاده از این دستورالعمل و کمی حوصله و دقت می توانید CISS خود را به راحتی و به خوبی پر کنید، CISSها در شکلها و مدلهای مختلفی ساخته می شوند اما تمامی آنها ساختار مشابهی دارند، تصاویری که در این صفحه آمده است مربوط به پرکردن CISS مدل DP برای پرینتر Epson C91 می باشد، ممکن است CISS شما با تصاویر نشان داده شده در این صفحه متفاوت باشد ولی با کمی دقت می توانید از این دستورالعمل برای پر کردن و هواگیری هر نوع CISS بهره بگیرید.

اگر مراحل پرکردن CISS را با دقت زیاد انجام دهید، نگرانی بابت جوهری شدن دست و میز کار وجود ندارد ولی با استفاده از دستکش و یک پوشش مناسب برای میز کار خیال همه را راحت کنید.

وسایل مورد نیاز:


CISS یک ست کامل
جوهر در رنگهای مورد نیاز
قیف کوچک
دستکش یکبار مصرف



محتویات جعبه CISS (مدل C91):


CISS یک عدد
فیلتر هوا 4 عدد
بازوی نگهدارنده و کلیپس 1 عدد
سرنگ جهت هواگیری و پرکردن مجدد 4 عدد
CD دستورالعمل یک عدد




پر کردن مخزن جوهر (CISS)

گام اول: چک کردن CISS

 

ابتدا اتصالات CISS را به خوبی بررسی نمایید و مطمئن شوید هیچیک از لوله های آن جدا نشده باشد.



گام دوم: پر کردن CISS

بالای هر مخزن CISS دو سوراخ وجود دارد، یکی از آنها ورودی هواست و دیگری محل پر کردن جوهر، معمولا هر دو سوراخ در ابتدا با درپوشهای لاستیکی پوشانده شده اند، ورودی هوا معمولا کوچکتر است و زیر آن یک لوله درون مخزن امتداد دارد.

 

CISS را در محل مسطحی قرار داده و در پوشهای ورودی جوهر را بردارید، دقت کنید که در پوشهای ورودی هوا برداشته نشوند.

درپوش جوهر ها را با کمک یک وسیله برنده بردارید.


با استفاده از قیف کوچک مخزن ها را با رنگهای مربوطه پر کنید، بهتر است حدود یک سانتیمتر از بالای مخزن ها را خالی بگذارید. بجای قیف می توانید از سرنگ هم استفاده کنید.

 

حال درپوشهای ورودی جوهر را به دقت در جای خود قرار دهید.

درپوشهای ورودی هوا را بردارید، توجه داشته باشید که هیچگاه هردو درپوش (درپوش هوا و درپوش ورودی جوهر) همزمان برداشته نشوند.

 

گام سوم: هواگیری CISS

اگر مراحل گذشته را به دقت انجام داده اید، CISS شما آماده هواگیری است، برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

درپوشهای مخصوص هواگیری را از روی کارتریج ها بردارید. (چنانچه کارتریج مجهز به سوراخ هواگیری نیست، باید از سوراخ های خروجی جوهر، در زیر کارترج استفاده کنید، در این حالت باید کارتریج را هنگام هواگیری سروته نگهدارید به طوریکه سوراخ های خروجی جوهر رو به بالا قرار گیرند.)

یکی از سرنگها را برداشته و روی محل هواگیری اولین کارتریج قرار دهید. هنگام هواگیری، کارتریج را کاملا عمودی نگه دارید تا هوای درون کارتریج کاملا خارج شود.

سرنگ را به آرامی به طرف بالا بکشید، این کار باید به راحتی و بدون نیاز به فشار انجام شود، اگر سرنگ به راحتی بالا نمی آید، دقت کنید که لوله های جوهر مسدود نشده باشند و ورودی هوا باز باشد.

با بالا کشیدن سرنگ، جوهر درون لوله حرکت کرده و وارد کارتریج می شود، این کار را ادامه دهید تا کارتریج کاملا پرشده و مقدار اندکی جوهر (حدود نیم میلی لیتر) وارد سرنگ شود.

حال سرنگ را برداشته و سوراخ هواگیری را با درپوش آن بپوشانید.

هواگیری را برای تمامی کارتریج ها با استفاده از سرنگهای تمیز انجام دهید، می توانید سرنگها را برای استفاده بعدی با آب بشویید.


اگر مراحل هواگیری را به خوبی انجام دهید احتمال بروز مشکلات در آینده به شدت کاهش می یابد.

اکنون CISS شما آماده نصب است، اگر قصد ندارید CISS را به زودی نصب کنید، حتما ورودیهای هوا را با درپوشهای لاستیکی بپوشانید، این کار از برگشتن جوهر درون کارتریج به مخزن و همچنین تبخیر جوهر جلوگیری می کند.

مقالات مرتبط

بالا

استفاده از مطالب این سایت با ذکر منبع آزاد است.

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام