برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 146
کل بازدید : 2473218
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp
مرکز تعمیر چاپگر اچ پی hpشرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر
مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا


ده گام ساده برای افزایش بازدهی

برای فریلنسرها، حداکثر بازدهی رو داشتن خیلی مهم است. می خوایم هر لحظه در هر روز رو صرف به پایان رسوندن کارهامون بشه تا اینکه وقت کافی برای تفریح و لذت بردن داشته باشیم. با وقت کمی که داریم و کارهای زیادی که باید انجام بدیم نیاز مبرمی به  نظم و انضباط برای بازدهی بیشتر داریم. در زیر چند نکته برای بالا بردن میزان بازدهی بیان شده که امید است در این راه به شما کمک کند.

سازمان یافته بودن

1 . مرتب بودن

اگه نمی دونین که چه طور وسایل اطرافتون رو مرتب کنین مطمئنا بازدهی بالایی ندارین. همه چیز باید جمع و جور باشه. از طرح های چاپ شده گرفته تا پوشه های رایانه تون و حتی پروژه هایی که مشتری هاتون نپذریفتن شون. اگه بتونین با چند کلیک و نگاه ساده اونچه که می خواین رو پیدا کنین از این راه زمان زیادی رو ذخیره می کنین.

 

 

 

مهارت یافتن

2 . مهارت داشتن

خیلی مهمه که بتونین مثه یه مجسمه ساز با ظرافت و مهارت سنگی رو تراش بدین. این جوری در هر زمینه ی کاری که هستین زبانزد میشین و می تونین کاراتون رو سریع و آسون انجام بدین. از نگاهی دیگه شما محصول و سرویس بهتری رو به مشتری تون ارائه میدین که اگه این تمایز از سایر سرویس دهنده ها بهتر باشه ارزیابی مشتری و رقبا از شما به صورتی ناخودآگاه بالاتر می ره.

 

 

تاخیر کارها

3 . کارهاتون رو به عقب نندازین

بعضی کارها پیش پا افتاده به نظر می رسن اون وقت به خودتون می گین زمان کمی واسه شون کافیه و بعدا انجامشون میدم. این جور برخورد کردن، اصلا رویه ی خوبی نیست چون بعد از مدتی با حجم زیادی از کارهایی روبرو میشین که انجامشون ندایدن. اگه کاری زمان زیادی نمی بره سریعا انجامش بدین حداقل باعث میشه احساس رضایت از عملکردتون داشته باشین و همچنین روی روحیه تون برای انجام بقیه کارها تاثیر می ذاره.

 

 

انرژی و انگیزه

4 . انگیزه و انرژی داشتن
وقتی انرژی و انگیزه داشته باشین می تونین خیلی از کارها رو انجام بدین. وجهه مثبتی پیش مشتری پیدا می کنین که امتیازی برای خودتون بشمار می آد. از همه ی اینها گذشته انگار نه انگار که دارین به حجم زیادی از کارها رسیدگی می کنین. با انگیزه و انرژی بودن شاه کلیدهایی برای تبدیل شدن به یه طراح یا برنامه نویس هستن.

 

 

تقسیم بندی کارها

5 . تقسیم کردن کارها
در عوض اینکه کار بزرگی رو یک باره انجام بدین، به کارهای کوچک تر تقسیمش کنین و ذره به ذره انجامش بدین. این آسون ترین روش برای انجام این جور کارهاست. این جوری شما نه فقط پروژه ی عظیمی رو انجام دادین بلکه به انجام رسوندن این پروژه خللی در زندگی و کارتون ایجاد نکرده.

 

 فهرست انجام امور

6 . از لیست انجام کارهاتون، پیروی کنید

بعضی هامون To-Do list های روزانه، یا هفتگی داریم. اگه این لیست رو برای خودتون تهیه کنین و طبق اون عمل کنین مطمئن باشین این کار بازدهی تون رو بالا می بره.

 

 

اولویت بندی امور

7 . کارهاتون رو طبق اولویت تعیین کنید

وقتی دارین لیست انجام کارهاتون رو تهیه می کنین اول مهم ترین ها رو یادداشت کنین و انجام این دسته از کارها رو به عقب نندازین.

زمان انجام کارها

8 . تعیین زمان برای انجام کارها

واسه اینکه مطئن بشین کاری رو در اسرع وقت انجام میدین زمان بگیرین یا به اصطلاح تایمر بزنین. با استفاده از این روش می تونین کارهاتون رو سر وقت با تمرکز کافی انجام بدین.

کارهای تنفر بر انگیز

9 . کارهایی که براتون دلهره آورن رو اول انجام بدین
قبل از اینکه کاری رو انجام بدین که ازش لذت می برین، اون کاری رو انجام بدین که ازش تنفر دارین. با این روش دیگه هیچ گونه نگرانی در مورد انجام کارهایی که ازشون لذت می برین نخواهید داشت و در عوض کارهایی که انجامشون زجرتون می دن دیگه برای شما آزار دهنده نیستن.

 

 

کلیدهای میان بر

10 . شاه کلیدهای "میان بر" بر روی صفحه کلید

وقتی از میان برها یا Shortcut ها استفاده کنین می تونین وقت زیادی رو ذخیره کنین. برای هر برنامه، میان برهای خاصی وجود داره که یاد گرفتن و استفاده از اونها خالی از لطف نیست. می‌توونین از shortcut های ویندوز 7 شروع کنید.

 

داشتن حداکثر بازدهی برای هر کسی می تونه مهم باشه. امید به این است که شما از این چند نکته در کارهای روزانه تون بتونین بهره ببرین. اگه نکات دیگه ای برای افزودن بر این موارد دارین می توونین عقاید و نظراتتون رو با ما و دیگران به اشتراک بگذارین.

برگردان از اینجا

 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام