برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 146
کل بازدید : 2473289
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

 

چهار روش پاک کردن ویروس

ویروس ها در بهترین حالت سیستم شما را با فایل های ناخواسته زیادی پر می کنند و این کار باعث می شود حافظه شما اشباع شود یا در مواقعی به یکباره به شکل پنجره در جلوی چشمان شما باز می شوند. ولی متاسفانه نوع بسیار بد Malware ها کل سیستم شما را آلوده و به کلی رایانه تان را تخریب می کند. در حقیقت با این کار تمام اطلاعاتتان را از دست خواهید داد.


وقتی سیستم شما به ویروس آلوده باشد، سرعت انجام کارهایتان بسیار کم می شود. مثلا ممکن است ویندوز شما حتی نتواند بالا بیاید. در شرایط بدتر، اطلاعات محرمانه تان در اینترنت منتشر می شود و شما حتی نمی توانید مانع این کار شوید. یا مثلا نوع دیگری ملور Browser شما را قفل می کند و مانع انجام جستجو در اینترنت می شود.


مشکل تمام این موارد اینجاست که شما حتی نمی توانید راه حلی برای این ویرانی ها داشته باشید و تنها باید شاهد تخریب سیستم تان شوید

پله اول: راه نفوذ برخی از این ویروس ها از طریق ورود اطلاعات به سیستم تان است. مثلا ممکن است شما فایلی را دانلود کنید. یکی از مهم ترین راه های شناخت این ویروس، درخواست آن برای غیرفعال کردن آنتی ویروس موجود روی رایانه تان است؛ پس هر جا این درخواست را دیدید احتمال دارد آن نرم افزار همان ملور (Malware ) باشد.


حالا به نظر شما راه حل ایمن سازی سیستم تان در برابر این ویروس چیست؟ خیلی ساده است؛ باید این سه اصل ساده را به کار بگیرید. حتی اگر نرم افزاری خیلی به نظرتان ایده آل می آید، آن را دانلود نکنید یا عملیات دانلود را قطع کنید،


چراکه مطمئنا برای شما مشکل ایجاد می کند. البته سایت هایی مانند Google ،Bing یا Yahoo کاملا مورد اطمینان هستند و دلیلی برای نگرانی ندارند، ولی برای سایت های دیگر نیاز است که شما اطلاعات بیشتری درباره نرم افزار پیشنهاد شده به دست آورید. فراموش نکنید تمام این کارها را قبل از نصب application انجام دهید.


پله دوم: تعداد بسیار زیادی از Malware ها از طریق جستجوگرتان وارد سیستم می شود. برای مقابله با این مشکل، راه حلی آسان برای ممانعت از ورود آنها به شما پیشنهاد می شود؛


اگر Browser تان قدیمی است از آن استفاده نکنید. تنها جستجوگرهای امن موجود برای شما عبارتند از: اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و کروم. از دیگر ابزارهایی که به شما در ایجاد امنیت کمک می کنند می توان به Web of Trust ،KB SSL Enforcer Adblock و HTTPS Everywhere اشاره کرد.


پله سوم: علاوه بر داشتن جستجوگر مناسب، نیاز دارید که نرم افزار دیگری هم به عنوان آنتی ویروس داشته باشید. بیشتر این نرم افزارها مجانی هستند، ولی امنیت بسیار زیادی برای سیستم شما فراهم می کنند. برای مثال می توان اسکنرها را نام برد. این ابزارها ورود و خروج هر بیت را به رایانه تان کنترل می کنند.


یکی از بهترین این نرم افزارها windows Security Essentials app است که علت انتخاب این محصول، رایگان بودن آن در کنار کارایی بسیار بالای آن است. با نصب Security Essentials روی رایانه تان، می توانید همیشه مدل جدید آن را نیز از طریق اینترنت دانلود کنید یا اگر هم دوست نداشتید، تنها به صورت آنلاین تمام اطلاعات تان را اسکن کنید.

این یکی از راه های محافظت از رایانه تان در برابر ویروس هاست. در ضمن شما می توانید هر شب به شکل خودکار رایانه تان را اسکن کنید.
خوشبختانه برخی از آنتی ویروس های موجود در بازار مجانی اند؛ مانند SuperAntispyware و Malwarebytes' Anti Malware.


البته در نظر داشته باشیدکه هیچ یک از این نرم افزارها به صورت real time از رایانه تان محافظت نمی کند و شما نیاز دارید به صورت هفتگی یا ماهانه کار به روزرسانی آنتی ویروس تان را انجام دهید.

 

پله چهارم: این مرحله در زمانی است که ویروس رایانه شما را آلوده کرده باشد. Malware ها در مدل های مختلف وجود دارند و قدرت تخریبشان هم بستگی به این دارد که به چه شکلی وارد سیستم تان شده اند. برای همین هم نمی توان ابزار مشخصی را برای از بین بردن تمام این بدافزارها معرفی کرد.


تنها چند راه حل در اینجا بررسی می شود تا به شما کمک کند هرگونه Malware را از بین ببرید. اقدام اول این است که با کمک Windows Security Essentials رایانه تان را اسکن کنید، این ساده ترین کار برای کمک به شماست.


این نرم افزار را از طریق اینترنت روزآمد کنید و گزینه Full را برای اسکن برگزینید. سپس در آرامش کامل منتظر بمانید تا Security Essentials تمام کارهای لازم را برای رایانه شما انجام دهد.


مرحله بعد راه اندازی آنتی ویروس Malwarebytes است. ابتدا باید مطمئن شوید که این ابزار Update شده باشد، سپس به طور کامل سیستم تان را اسکن کنید.


اگر ملورها از بین بروند که خیلی خوب است، اگر هم از بین نروند و مقاومت کنند، بهتر است قسمت RKill را فعال کنید. این ابزار برای از بین بردن هرگونه Malware که ممکن است هنوز روی سیستم شما وجود داشته باشد، انتخاب بسیار مناسبی باشد. برای این کار دوباره آنتی ویروس Malwarebytes را اجرا کنید.
ولی اگر هنوز مشکل تان رفع نشده است، سیستم تان را در حالت safe mode ریبوت کنید


(برای این کار با روشن کردن رایانه کلید F8 را فشار دهید تا گزینه safe mode روی صفحه ظاهر شود. سپس آنتی ویروس RKill/Malwarebytes را مانند قبل تکرار کنید.


این نکته را از یاد نبرید که با این کار ملور ها را از بین نمی برید، بلکه تنها به طور موقت آنها را غیرفعال می کنید. چنانچه تمام این کارها را انجام دادید، ولی هنوز مشکل Malware از بین نرفته است، نرم افزار ComboFix را فعال کنید. چنانچه مشکل شما باز هم حل نشد، می توانید به اینترنت متصل شوید و برای راه حل های آنلاین در وب جستجو کنید. از دیگر ابزارهایی که برای اسکن مناسب است،


می توان بهSpybot Search & Destroy McAfee AVERT String، GMER، Sophos Anti Rootkit....اشاره کرد.
در مواقعی هم بعضی از CD ها به صورت خودکار، کار از بین بردن ویروس ها را انجام می دهند، مثلا AVG's Rescue CD یاHiren's  BootCD.


همان طور که گفته شد ابزار زیادی برای مقابله با ویروس وجود دارد. ولی برای ایجاد امنیت بیشتر، هیچ چیز مناسب تر از این نیست که شناخت بیشتری نسبت به ملورها پیدا کنید؛ در این صورت دیگر به انجام بقیه کارهایی که گفته شد، نیازی نیست.

ن.سعیدی نیا


آنتی ویروس چیست؟         ویروسها همواره خود را از دید مستقیم
کاربر پنهان میکنند.
انسان در طول زندگی و به هنگام رشد بتدریج یاد میگیرد که برای سالم زیستن باید مسائل خاصی را رعایت کند و هرگاه که نکته جدیدی می آموزد سعی می کند علاوه بر دانسته های قدیم آنرا نیز رعایت کند. مسئله امنیت شبکه یا کامپیوتر نیز چنین حالتی دارد. شما باید بتدریج با آشنا شدن مسائل مختلف امنیتی همه آنها را مد نظر داشته باشید.


امنیت کامپیوتر در منزل شما یک موضوع ساده نیست که بخواهید از آن به راحتی بگذرید. موارد زیادی هست که باید به مرور زمان و کسب تجربه آنها را بیاموزید و در دستور کار خود قرار دهید. سعی خواهیم کرد در مطالبی که بتدریج ارائه میشود به مهمترین این موارد اشاره کنیم.

استفاده از آنتی ویروس
اگر یکنفر زنگ درب منزل شما را به صدا درآورد و بخواهد وارد منزل شما شود و به شما جنسی را به زور بفروشد، یا بخواهد از تلفن منزل شما استفاده کند و ... بدون شک شما بفکر فرو می روید که آیا به او چنین اجازه ای را بدهید که وارد منزل شود یا نه؟

اگر این فرد یکی از همسایه ها یا آشنایان باشد، به عبارتی شما شناخت مثبت لازم از او را داشته باشید به احتمال زیاد به او چنین اجازه ای را خواهید داد در غیر اینصورت بعید است که چنین کاری را انجام دهید. همچنین شما آموزشهای لازم را به فرزندان یا سایر افراد خانواده را خواهید داد تا در نبود شما رعایت این موارد امنیتی را بکنند و بدانند چه تیپ افرادی را به منزل راه دهند و کدام دسته را راه ندهند.

یک نرم افزار Anti Virus که به اختصار آنرا AV می نامیم، به همین صورت رفتار می کند. نرم افزارهای AV با مشاهده و بررسی محتوای فایل ها به دنبال الگوهای آشنای ویروسها یا کرم های اینترنتی می گردند. در صورت مشاهده این الگوها که به آن Virus Signature گفته می شود، از ورود آن به کامپیوتر شما و اجرا شدن جلوگیری می کنند و یا به شما هشدار لازم را می دهند و از شما دستور میگیرند که آیا فایل را حذف کنند و یا سعی در اصلاح آن نمایند.

شرکتهای سازنده آنتی ویروس با آمدن ویروسهای جدید، الگوهای نرم افزاری آنها را کشف و جمع آوری می کنند و به همین علت اغلب لازم است تا این نرم افزارها هر چندگاهی به روز (Update) شوند تا الگوهای جدید ویروسها را بشناسند.

ویروسها باهوش هستند
روشهای بسیاری وجود دارد که توسط آن برنامه های مختلفی که حامل ویروس هستند، نظاره گر رفتار کامپیوتر شما میشوند. شما در حال نگاه کردن به یک فیلم روی اینترنت هستنید، یا در حال خواندن یک نامه و بسیاری کارهای عادی دیگر ... و بدون آنکه بدانید در همان زمان شما به ویروسی اجازه دادید تا کامپیوتر شما را بررسی و تحلیل کند.

بسیاری از اوقات هنگامی که شما آنها را شناسایی می کنید و از بین می برید، خبر ندارید که ویروس برای ورود مجدد و فعال شدن در کامپیوتر شما قبلا" چاره لازم را اندیشیده است و راه های دیگری (Backdoors) برای حمله مجدد به کامپیوتر یا شبکه شما ایجاد کرده است.

ویروسها چگونه وارد کامپیوتر شما می شوند
راه های مختلفی برای رسیدن ویروس ها به کامپیوتر شما وجود دارد، مانند فلاپی دیسک، CD، مشاهده وب سایت، email، اجرای فایل های download شده و ... بنابراین لازم است که تمامی این موارد به هنگام استفاده مورد کنترل یک AV قرار گیرد. به بیان دیگر هنگامی که میخواهید برنامه ای را از روی یک CD را اجرا کنید و یا email ای را باز کنید باید آنها را توسط یک AV کنترل کنید.

فراموش نکنید که شما همواره مراقب منزل خود هستید و دقت می کنید که درب منزل و پنجره ها هنگام شب یا هنگامی که در منزل نیستید باز نباشند. به همین ترتیب باید همواره وضعیت قسمت های مختلف کامپیوتر خود را کنترل کنید. اینکه اندازه فایلهای شما عادی باشد یا نه، اینکه مثلا" فایل جدیدی به کامپیوتر شما اضافه نشده باشد و بسیاری موارد دیگر که بتدریج می توانید آنها را یاد بگیرید. اما یک AV بسادگی می تواند هر موقع که شما اراده کنید تمام سیستم شما را کنترل کند و شما را از عدم وجود ویروس در کامپیوتر مطمئن سازد. __________________

 

 


شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp
مرکز تعمیر چاپگر اچ پی hpشرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر
مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا
زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد چه کاری باید انجام دهید
ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید
راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید http://www.mahpa.com/node/4
تلفن شرکت مهپا : 88814355 - 09351014461
کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com
آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6
شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است
.برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/1
برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/6
قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید http://www.mahpa.com/node/

 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام