برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 139
کل بازدید : 2473104
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp

مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا

زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد  چه کاری باید انجام دهید

ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com

آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6

شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است

 .برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید

برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید

قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید


10 پرینتر لیزری رنگی برتر جهان

10 پرینتر لیزری رنگی برتر

کارشناسان در آخرین بررسی خود 10 چاپگر لیزری رنگی برتر جهان را بر اساس قیمت، فناوری، کاربرد و فروش در بازارهای جهانی برگزیده و لیست آنها را منتشر کردند.

به گزارش پی .سی. ورلد، چاپگرها امروزه به یکی از مهم ترین ابزارهای جانبی رایانه تبدیل شده اند و در این میان، مدل های پیشرفته آن ها مانند چاپگرهای لیزری رنگی بیش از پیش در سراسر دنیا به فروش می روند. مهم ترین نکته ای که در زمینه چاپگرهای رنگی لیزری وجود دارد، قیمت تونر داخلی آن است که همچنان گران است و کاربران در مجموع از قیمت آن راضی نیستند. 

کارشناسان مرکز PC World در آخرین بررسی خود 10 چاپگر لیزری رنگی برتر جهان را بر اساس قیمت، فناوری، کاربرد و فروش آن ها در بازارهای جهانی برگزیده و لیست آن ها را منتشر کرده اند.

چاپگر 5130cdn شرکت دل

10 پرینتر لیزری رنگی برتر

این چاپگر رنگی لیزری برای آن دسته از سازما ن هایی مناسب است که حجم فعالیت های چاپی آنها زیاد است. سرعت بالا، کیفیت مناسب، قابلیت های مختلف چاپی و قیمت ارزان از مهم ترین موارد مربوط به این چاپگر رنگی است.

چاپگر 3130cn شرکت دل

این چاپگر که خرید آن به سازمان ها و ادارات کوچک توصیه می شود، سرعت بالایی در چاپ صفحات به صورت رنگی دارد و آنها را با کیفیت بالا و قابل قبول چاپ می کند. قیمت تونر این چاپگر نیز ارزان است.

چاپگر LaserJet CP4025dn شرکت اچ پی

این چاپگر پر سرعت قابلیت های فراوانی را در خود جا داده است و در مقابل، هزینه چاپ هر صفحه به صورت رنگی با آن بسیار پایین است. تصاویر چاپ شد با این محصول کیفیت مناسبی دارند. قیمت این چاپگر بین 1220 تا 1700 دلار اعلام شده است.

چاپگر C734dn شرکت لکسمارک

آن دسته از شرکت هایی که به دنبال یک چاپگر رنگی لیزری با سرعت بالا، قابلیت های کاربردی و قیمت پایین هستند، می توانند این محصول را خریداری کنند. این چاپگر با قیمت بین 782 تا 993 دلار در بازارهای جهانی به فروش می رسد.

چاپگر Phaser 7500 شرکت زیراکس

این چاپگر رنگی لیزری قیمت گرانی دارد، اما کیفیت تصاویر چاپ شده در آن نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار کاملا بهتر است و به کمک آن می توان تصاویر را به اندازه بنرهای تبلیغاتی با کیفیت بسیار مناسب به چاپ رساند. قیمت این چاپگر در بازارهای جهانی بین 2580 تا 3161 دلار است.

چاپگر Mita FS-C5300DN شرکت کیوسرا

این چاپگر پرسرعت، محصولی اقتصادی برای شرکت های متوسط و کوچک محسوب می شود و کیفیت چاپ آن به صورت رنگی بسیار قابل قبول است.

چاپگر LasserJet CP2025n اچ پی

این چاپگر نسبت به مدل های مشابه موجود در بازار قیمت بسیار ارزانی دارد و در عین حال قابلیت های کاربردی فراوانی را در اختیار سازمان های کوچک می گذارد. قیمت این چاپگر در بازارهای جهانی بین 464 تا 626 دلار است.

چاپگر Oki C610dtn

کیفیت چاپ تصاویر رنگی در این محصول معمولی است، اما سرعت بالای آن و قیمت پایین قطعات جانبی مهم ترین عاملی بوده که فروش جهانی آن را افزایش داده است.

چاپگر C780n شرکت لکسمارک

برای شرکت های پرمشغله که میزان چاپ تصاویر رنگی در آنها زیاد است، این محصول گزینه مناسبی محسوب می شود و قیمت مناسبی دارد. این چاپگر در بازارهای جهانی با قیمت 884 تا 1126 دلار به فروش می رسد.

HL-4040CN شرکت Brother

این چاپگر رنگی لیزری با قیمت ارزان خود، سرعت بالا و کیفیت مناسب چاپی، بهترین گزینه برای شرکت های کوچک محسوب می شود. قیمت این محصول در بازارهای جهانی بین 181 تا 534 دلار است.

منبع خبر: farsnews.com


10چاپگر برتر ‌خانگی‌ به روایت دیگر

 

برای پیدا کردن پرینتر مناسب جهت استفاده در خانه، شما با مدل‌های مختلف برخورد می‌کنید. این تنوع شاید باعث ترس شما شود. نیازی نیست که بین مدل‌های مختلف سر درگم شوید چون در اینجا انواع مدل‌ها با هم مقایسه شده‌اند. در اینجا مدل‌های مختلف بر اساس کاربرد آنها گفته شده‌اند.

قبل از هر چیز لازم است بدانید پرینتر را برای چه مصرفی می‌خواهید. برای کار اداری است یا خانگی؟ برای پرینت گرفتن برنامه آفیس است یا نه؟ آیا برای استفاده‌های مختلف و متنوع است یا نه؟ چقدر می‌خواهید هزینه کنید هم برای پرینتر و هم جوهر؟ نیاز دارید رنگی یا سیاه و سفید پرینت بگیرید؟ آیا می‌دانید چه پرینتری نیاز دارید؟ پس حالا 10 پرینتر برتر خانگی را بررسی می‌کنیم:

1 ـ Wide-Format Inkjet MFP

پرینتر HP Officejet 7500A Wide Format e-All-in-One دارای سرعت زیاد و اندازه‌ای کوچک برای پرینت است و از انواع چندکاره پرینترها برای کار خانه و دفاتر کوچک می‌باشد.

2 ـ Small Office/Home Office MFP

HP Officejet 6500A Plus e-All-in نوع چندکاره پرینترهاست که قابلیت‌های مختلف مانند پرینت بی‌سیم و قابلیت کار با تعداد زیادی از صفحات با کیفیت بالا دارد.

3 ـ Monochrome Laser Printer

مدل OKI B431dn دارای سرعت بالا و قابلیت کار با تعداد صفحات زیاد و اندازه کوچک را دارد. این نوع پرینتر برای دفاتر کوچک یا خانه بسیار جذاب است.

4 ـ Photo Lab MFP

Canon ma MG8120 Wireless Photo All-In-One Printer جدیدترین محصول کانن است که برای استفاده زیاد در منزل و چاپ عکس‌های خانگی مناسب است.

5 ـ Near-Dedicated Inkjet Photo Printer

این نوع پرینتر برای عکاسان حرفه‌ای و آماتور و همچنین گرافیست‌ها مناسب است. Epson Stylus Photo R2880 چاپی زیبا در مدت زمان کم به شما می‌دهد.

6 ـ Small Office Inkjet Color Printer

پرینتر Epson B-510DN سرعتی مانند پرینترهای لیزری دارد با هزینه کمتر برای هر صفحه، چون قیمت جوهر آن ارزان‌تر است در مقایسه با بیشتر پرینترهای جوهر افشان و لیزری.

7 ـ Small Office Monochrome Laser Printer

پرینتر Lexmark E462dtn سرعت بسیار بالایی دارد و برای کار با تعداد صفحات زیاد برای دفاتر کوچک و متوسط یا گروه‌های کاری مناسب است؛ ولی نمی‌تواند تعداد صفحات بسیار زیاد و سنگین را پرینت کند.

8 ـ Budget Tabloid Inkjet Printer

Canon ma iX7000 Inkjet Business Printer مخصوص استفاده و چاپ صفحات در اندازه 11 تا 17 اینچ است.

9 ـ Photo Lab MFP

Canon ma MP990 Wireless Photo All-In-One Printer هم می‌تواند پرینتر چندکاره خانگی باشد، هم چاپگر مناسب عکس‌های خانگی است.

10 ـ Personal Monochrome Laser Printer

Brother HL-5340D سرعت بالایی برای چاپ دارد و قابلیت کار با تعداد صفحات بالا و چاپ متن با کیفیت بالا و کیفیت بالای گرافیکی در مقایسه با پرینترهای تک لیزری از ویژگی‌های آن است.


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام