برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 90
بازدید دیروز : 94
کل بازدید : 2470336
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp

مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا

زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد  چه کاری باید انجام دهید

ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا :  www.mahpa.com

آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6

شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است

  .برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید

برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید

قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید


هشدار درباره عوارض جسمانی استفاده از لپ‌تاپ

 

هشدار درباره عوارض جسمانی استفاده از لپ‌تاپ

کاربرد رایانه با وجود مزایای فراوان تبعات منفی هم دارد. کافی است به هشدارهای گاه‌به‌گاه پزشکان درباره پیشگیری از بیماری‌های ناشی از نشستن‌های طولانی و خیره شدن به صفحه مانیتور توجه کنید.

کاربرد رایانه با وجود مزایای فراوان تبعات منفی هم دارد. کافی است به هشدارهای گاه‌به‌گاه پزشکان درباره پیشگیری از بیماری‌های ناشی از نشستن‌های طولانی و خیره شدن به صفحه مانیتور توجه کنید.

 

به گزارش هلث دی نیوز، به گفته محققان، نحوه استفاده از لپ‌تاپ و موقعیت قرار گرفتن افراد باعث فشار بر عضلات، تضعیف گردن، شانه‌ها و مصدومیت دست می‌شود.محققان دانشگاه کارولینای شمالی می‌گویند: جدا نبودن کیبورد از مانیتور سبب افزایش احتمال بروز عوارض جسمانی می‌شود.

دکتر کوین کارنیرو یکی از پزشکان دانشکده پزشکی دانشگاه کارولینای شمالی می‌گوید: در موقعیت نامناسب قرار گرفتن بدن و انگشتان دست می‌تواند باعث آسیب در اعصاب مچ دست شود. موقعیت نامناسب گردن و شانه‌ها به هنگام استفاده از لپ‌تاپ نیز بر عضلات فشار می‌آورد و باعث گرفتگی شان می‌شود.

کاربرد رایانه با وجود مزایای فراوان تبعات منفی هم دارد. کافی است به هشدارهای گاه‌به‌گاه پزشکان درباره پیشگیری از بیماری‌های ناشی از نشستن‌های طولانی و خیره شدن به صفحه مانیتور توجه کنید.

محققان می‌گویند هنگام کار با لپ‌تاپ اگر بیش‌ازحد به جلو خم شوید، بر شانه و عضلات گردن به‌علت تحمل وزن سر فشار زیادی وارد می‌شود. به همین علت هنگام کار با لپ‌تاپ پشت خود را تا حد امکان صاف نگه دارید و از خم شدن روی صفحه کلید بپرهیزید. برای یادآوری این نکته یک تکه کاغذ روی صفحه نمایش بچسبانید و هربار که آن را می‌بینید وضعیت نشستن خود را تنظیم کنید.

هر نوبت، بیش از 45 دقیقه با لپ‌تاپ کار نکنید. پس از 45 دقیقه چند قدم راه بروید و با نرمش‌های ساده، گردن، بازو، مچ و دست و پا را حرکت دهید.

فاصله چشمان شما با صفحه نمایش باید بین 50 تا 60 سانتی‌متر باشد. سعی کنید چشمان شما با قسمت بالای صفحه نمایش طوری تنظیم شود که ستون فقرات‌تان صاف باشد.

اگر صفحه نمایش در یک خط مستقیم قرار بگیرد برای چشمان شما راحتی بیشتری به همراه خواهد داشت و برای جلوگیری از خستگی چشم هر 30 دقیقه به مکانی دور نگاه کنید.موقع استفاده از لپ‌تاپ حتی‌المقدور سعی کنید آن‌را روی پای خود نگذارید و مانند یک رایانه خانگی آن را روی میز بگذارید و با نشستن روی صندلی کار خود را با این نوع رایانه قابل حمل انجام دهید.ارتفاع صندلی باید 41 تا 51 سانتی‌متر و در حد امکان قابل تنظیم باشد. رویه صندلی باید از جنسی باشد که به‌اصطلاح بتواند تنفس کند، هوا را از خود عبور دهد و موجب تعریق نشود.

عرض پشتی صندلی باید حداقل 32 تا 36 سانتی‌متر و ارتفاع آن حداقل 95 تا 110 سانتی‌متر باشد. پشتی صندلی باید قوس مقعر داشته باشد تا گودی کمر به‌راحتی در آن جای بگیرد.صندلی‌های مورد استفاده در کار با لپ‌تاپ و رایانه بهتر است دسته‌دار و دسته آن با ارتفاع میز کار مطابقت داشته باشد.

از دیگر شرایط مهم کاری هوای تازه در زمان کار با لپ‌تاپ است. استفاده از تهویه مطبوع اثر چشمگیری در جلوگیری از خستگی کار با رایانه دارد. دمای مناسب 19 تا 23 درجه سانتی‌گراد برای کار مناسب است

برای جلوگیری از بی‌حسی پا می‌توانید از زیرپایی استفاده کنید. کفپوش چوبی یا پلاستیکی در محیط کار نقش مهمی در جلوگیری از ایجاد الکتریسیته ساکن دارد.همچنین هنگام کار با رایانه توجه داشته باشید که مچ دست شما نباید در حالت خم قرار گیرد و در زمان استفاده از صفحه کلید، ماوس و سایر وسایل ورودی، مچ باید در امتداد ساعد باشد تا دچار عوارض مزمن مچ دست نشوید. به‌طورکلی هنگام کار با رایانه، بازوها و آرنج‌ها زمانی آرامش دارند که نزدیک بدن باشند!

 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام