برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 67
کل بازدید : 2470209
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp

مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا

زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد  چه کاری باید انجام دهید

ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید

راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا :  www.mahpa.com

آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6

شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است

  .برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید

برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید

قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید


دارندگان تلفن‌ همراه بخوانند

توصیه می‌شود که مشترکان تلفن همراه از واگذاری تلفن به صورت رهن، اجاره یا وکالت، خودداری و جز به صورت قطعی و با تنظیم سند صلح در دفاتر اسناد رسمی و دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه، نسبت به انتقال تلفن همراه اقدام نکنند.

به گزارش (ایسنا)، در صورتی که صاحب تلفن همراه، قصد واگذاری وکالتی تلفن همراه خود را به شخص دیگری داشته باشد، باید برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمی و پاسخ استعلام از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران، نسبت به سند وکالت اقدام کند.

بدیهی است وکالتنامه، مانع نقل و انتقال نیست و تا زمانی که تلفن همراه به نام مشترک باشد، تمامی مسوولیت‌های مالی و حقوقی برعهده مشترک است.

اما در مواردی که صاحب تلفن همراه برای کسب درآمد، تلفن همراه خود را در ازای مبلغ معینی به صورت استیجاری در اختیار شخص ثالثی قرار می‌دهد و شخص ثالث نیز آن را به صورت رهن در اختیار شخص دیگری می‌گذارد، با توجه به بقای مسوولیت مشترک اصلی، مسوولیت مالی و حقوقی تلفن همراه، برعهده مشترک است.

ممکن است شخصی که تلفن همراه را اجاره کرده است، مبالغ کلانی هزینه ایجاد کرده و سپس متواری شود، که در این گونه موارد، شرکت ارتباطات سیار ایران برابر مقررات جاری، به مشترک (صاحب تلفن) مراجعه و هزینه‌ها را از وی مطالبه می‌کند.

* سوءاستفاده از تلفن همراه

هم‌چنین در مواردی که تلفن همراه در اعمال مجرمانه یا نظایر آن‌ها مورد استفاده قرار بگیرد، مسئولیتش برعهده مشترک است. لذا توصیه می‌شود مشترک تلفن همراه هر چند به طور موقت آن را در اختیار اشخاص دیگر قرار ندهد.

به گزارش ایسنا، در صورتی که شناسنامه تلفن همراه، مفقود شود یا به سرقت برود، صاحب تلفن باید در اسرع وقت به ادارات مناطق مشترکین تلفن همراه مراجعه کند تا پس از تکمیل فرم‌های مربوطه و انجام مراحل قانونی، نسبت به جلوگیری از جعل شناسنامه اقدام گردد.

فیش ثبت نام تلفن همراه، موید پرداخت مبلغ اولیه تلفن همراه است و سند مالی محسوب می‌شود. در صورت مفقودی یا به سرقت رفتن آن، صاحب فیش تلفن همراه باید با مراجعه به اداره متقاضیان (اداره کل مشترکین و متقاضیان) موضوع را اطلاع دهد، در غیر این صورت فیش مفقود شده ممکن است مورد سوء استفاده قرار بگیرد.

* نقل و انتقال فیش ثبت نام تلفن همراه

نقل و انتقال فیش ثبت نام تلفن همراه از طریق وکالتنامه، اغلب موجب بروز مشکلاتی برای انتقال‌دهنده و انتقال گیرنده خواهد شد و صرفا باید از طریق دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه یا دفاتر ارتباطی، صورت پذیرد و به تمام مشترکین توصیه ‌شده است برای نقل و انتقال تلفن همراه با فیش ثبت نام خود، به دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه یا دفاتر ارتباطی مراجعه کنند.


راههای شناخت گوشی تلفن همراه تقلبی

سه نسل: برای شناسایی گوشی های اصلی و تقلبی راه های متفاوتی است که از جمله ان ها دادن کد #06#* است که سریال گوشی شما (IMEI) را مشخص نموده و شما می توانید آن را با سریال روی کارتن و باطری همخوانی داشته باشد و در غیر این صورت گوشی شما قاچاق بوده و چنج شده است.

شما میتوانید به سادگی و از طریق اینترنت به اصل یا غیر اصل بودن گوشی خود پی ببرید ، بدون نیاز به یافتن کد فوق بر روی کارتن یا باطری گوشی یا سایر راهها!

بدین منظور:
ابتدا بر روی گوشی خود (با هر مدلی) کافی است کد #06#* را وارد نمایید. کد IMEI گوشی خود را مشاهده خواهید کرد.

حال به سایت اینترنتی https://www.numberingplans.com/?page=analysis⊂=imeinr بروید.
سپس کد IMEI خود را که یک کد 15 رقمی است را در صفحه مربوط به طور دقیق و بدون خطا وارد نمایید و روی دکمه analyse کلیک کنید.

اکنون سایت مشخصاتی به شما میدهد که باید به طور کامل به مشخصات گوشی شما صدق کند. از نظر مدل ، کارخانه ، کشور سازنده و… .

به عنوان مثال اگر گوشی شما مدل نوکیا 3230 باشد ، میابیست بعد از وارد نمودن سریال (IMEI) گوشی ، مشخصات همان گوشی نوکیا 3230 خود را دریافت کنید ، این موضوع بدین معنی است که گوشی شما اصل بوده و هیچ گونه مشکلی ندارد. اما اگر مشخصات داده شده مربوط به گوشی شما نباشد گوشی شما قاچاق یا چنج یا… می باشد.

به عنوان مثال اگر کد یک گوشی K750i را چک کنید و این سایت مشخصات یک گوشی W750 را به شما نشان دهد ، گوشی شما غیراصل یا چنج است!

سایت فوق به غیر از چک کردن IMEI موارد دیگری را نیز آنالیز میکند:
Phone number analysis
IMSI number analysis
IMEI number analysis
SIM number analysis
ISPC number analysis

لینک چک کردن IMEI برای تشخیص اصل بودن گوشی :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis⊂=imeinr

لینک چک کردن و آنالیزم کردن کدهای دیگر :
https://www.numberingplans.com/?page=analysis

 

 


گوشی خود را درست شارژ کنید!

تقریبا میلیون‌ها نفر از مردم مدت زیادی گوشی موبایل و دیگر لوازم خود را در حالت شارژ نگه می‌دارند و بیش از حد آن را شارژ می‌کنند.

به طور مثال، برخی عادت دارند که گوشی خود را شب‌ها قبل از خواب به شارژر متصل کرده و صبح که از خواب بیدار می‌شوند و لازمش دارند، آن را از شارژر جدا می‌کنند. متاسفانه این گونه افراد بیشتر از آنچه که فکرش را بکنند ناخواسته و ندانسته متحمل هزینه شده‌اند.
 
به گزارش سه نسل به نقل از رایانه‌خبر ، چندی پیش یکی از وب‌سایت‌های خارجی آماری جالبی در مورد عادت‌های کاربران انگلیسی در شارژ کردن و هزینه‌هایی که آنها روزانه بابت آن متقبل می‌شوند ارائه کرده بود. این مطلب فقط در مورد انگلیسی‌ها صدق نمی‌کند. همه مردم جهان به نوعی در دور ریختن پول خود به این شیوه مقصر هستند:

  • انگلیسی‌ها با جدا نکردن گوشی از شارژر بعد از تمام شدن شارژ، سالانه 60 پوند هزینه برق به ازای هر خانه هدر می‌دهند.
  • وقتی این رقم در کل کشور اعمال می‌شود، مساوی می‌شود با هدر رفتن 134 میلیون پوند!

• شارژ کردن بیش از حد گوشی ممکن است آسیب بیشتری به آن بزند. زیرا چرخه حیات باتری را کاهش می‌دهد و نمی‌گذارد مردم در هزینه برق خود صرفه‌جویی کنند.

  • بیشترین دستگاه‌هایی که بیش از حد شارژ می‌شوند، لپ‌تاپ‌ها (43 درصد) و تلفن‌های همراه (41 درصد) هستند.
  • در مجموع، مدت شارژ شدن تلفن‌های همراه دو ساعت طول می‌کشد، اما بیشتر مردم آنها را در تمام طول شب به شارژ متصل نگه می‌دارند.


همه گوشی‌های نوکیا نیاز به شارژ شدن دارند. متاسفانه حقیقت زندگی این است. ممکن است شما ندانید، اما نوکیا اولین کارخانه موبایل‌سازی بود که هشدار جدا کردن گوشی بعد از کامل شدن شارژ را در تلفن‌های همراه قرار داد.

با استفاده از این هشدار، شما می‌توانید هر روز در هزینه خود صرفه‌جویی کنید. در سال 2008 کارخانه‌های سازنده تلفن همراه شروع به استفاده از رتبه‌بندی انرژی در گوشی‌های موبایل کردند. این رتبه‌بندی بر اساس مصرف انرژی شارژر در حالت No-Load یا عدم بارگذاری بود. (یعنی مقدار انرژی که شارژر هنگامی که متصل به پریز رها می‌شود، پس از شارژ کامل مورد استفاده قرار می‌دهد). این رتبه‌‎بندی در برچسبی که روی بسته‌بندی محصولات قرار دارد نمایش داده می‌شود.
نوکیا در طی دهه اخیر میزان مصرف انرژی در حالت عدم بارگذاری را تا 80 درصد کاهش داده است و شارژرهای جدید بیش از 95 درصد انرژی کمتری مصرف می‌کنند. حتی کیت شارژر دوچرخه نوکیا نیز به دوچرخه‌سواران کمک می‌کند تا هر چه اقتصادی‌تر گوشی خود را با استفاده از انرژی جنبشی شارژ کنند.

پس بهتر است همه مردم برای کاهش هزینه، عادت‌های بد شارژ کردن را کنار بگذارند.


ده گوشی پرفروش ماه ژانویه 2012 معرفی شدند

 

کروسل، سازنده سوئدی ابزارهای الکترونیکی سیار، لیست 10 گوشی پرفروش ماه ژانویه 2012 را منتشر کرد.

به گزارش آژانس خبری صنعت ارتباطات (سینا)، این لیست براساس میزان سفارش قطعات گوشی‌های تلفن همراهی است که برای ساخت در ماه ژانویه 2012 به کروسل سفارش داده شده است.

لیست منتشر شده از سوی کروسل به دلیل انعکاس میزان فروش گوشی‌های تلفن همراه در شش قاره جهان و بیش از 70 کشور دنیا قابل اعتماد است.

لیست پرفروش‌ترین گوشی‌ها از این قرار است:

1- (1) آیفون اپل 4/4S
2- (2) سامسونگ I9100 گلکسی S II
3- (3) سونی اریکسون ایکسپریا Arc/Arc S
4- (-) سامسونگ گلکسی نوت
5- (5) سامسونگ گلکسی نکسوس
6- (-) نوکیا c2-01
7- (7) نوکیا 3720 کلاسیک
8- (-) سونی اریکسون ایکسپریا ری
9- (10) HTC Sensation
10- (-) سونی ایکسپریا S

عددهای نمایش داده شده در پرانتز موقعیت گووشی‌ها در ماه گذشته است.

سه گوشی برتر معرفی شده از سوی کروسل در سال 2012 نشان می‌دهد که آنها در ماه دسامبر سال 2011 نیز در صدر پرفروش ترین گوشی‌ها قرار داشته‌اند.

اولف سندبرگ مدیرعامل کروسل با اعلام این مطلب گفت: در این رده‌بندی دو نکته جالب توجه وجود دارد. نکته اول این است که گرایش به سمت گوشی‌های با ابعاد بزرگتر به وضوع قابل مشاهده است و آن را در فروش بالای گوشی‌های مدل گلکسی نوت و گلکسی نکسوس می‌توان مشاهده کرد که محبوب شده‌اند.

وی افزود: نکته دوم این است که گوشی همچون سونی Xperia S که هنوز در فروشگاه‌ها عرضه نشده است، با حجم بالایی از پیش‌خرید مواجه شده است که موجب شد آن را در لیست 10 گوشی برتر ماه ژانویه 2012 قرار دهد که این موضوع حاکی از این است که بازار در این فصل انتظارات بالایی از سونی دارد.

 


برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

گوشی های تلفن همراه امروزه به بخش جدانشدنی از زندگی بشر تبدیل شده است. شرکتهای معروف سازنده تلفن همراه نیز با درک این نیاز هر روزه در حال معرفی کردن یک مدل جدید از تلفن های همراه هستند.

به گزارش سه نسل به نقل از باشگاه خبرنگاران، از ماه ها قبل شرکتهای مختلف سازنده تلفن همراه اعلام کردند که در سال 2012 تلفن های همراه جدیدی را به بازار عرضه می کنند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با گوشی های جدیدی که در سال 2012 به بازار آمده و به نوعی آینده نگر هستند آشنا کنیم.

برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

آیفون 5
شرکت اپل در سال 2011 به دلیل مرگ بنیانگذار خود " استیو جابز" بسیار خبر ساز شد. در آغاز سال 2012 میلادی این شرکت مدل 4S را به بازار عرضه کرد. اما اصلی ترین برگ برنده این شرکت برای سال 2012 آیفون 5 است. این تلفن جدید قرار است در حوالی ماه سپتامبر به بازار عرضه شود. پیش بینی ها در مورد این که این گوشی چه مشخصاتی داشته باشد هنوز ادامه دارد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی و یک صفحه 4 اینچی از جمله پیش بینی هایی است که در مورد این تلفن همراه مطرح شده است.

برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

مدل Sensation از شرکت HTC
شرکت HTC در سال جدید میلادی و به تازگی مدل " Sensation " را عرضه کرده است که از یک پردازنده نیرومند 1.2 گیگا هرتزی ، صفحه نمایشی 4.3 اینچی و وضوح 1080 پیکسلی باعث شده است تا این محصول شرکت HTC به عنوان یکی از برترین تلفنهای همراه فعلی جهان معرفی شود.

برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

 مدل Pr3 از شرکت HP
این تلفن همراه زیبا از شرکت HP در ماه جولای سال 2012 به بازار عرضه خواهد شد. شرکت HP اعلام کرده است که این تلفن همراه از یک پردازنده نیرومند 1.4 گیگا هرتزی ، یک دوربین 5 مگاپیکسلی و قابلیت دسترسی بهتر به اینترنت برخوردار است.

برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

مدل Veer از شرکت HP
یک تلفن همراه دیگر از شرکت HP که شبیه به مدل Pr3 که به تازگی در بازار آمریکا عرضه شد است. این تلفن همراه از یک پردازنده ضعیف تر نسبت به مدل Pr3 بهره میبرد. حافظه این گوشی 8 گیگابایت و اندازه آن 54 در 84 در 15میلی متر است.

برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

مدل Nexus 3 از گوگل
عرضه این گوشی در سال اخیر هنوز در حد یک شایعه است ، اما منابع نزدیک به گوگل اعلام کرده اند که احتمالا در اواخر امسال این تلفن همراه به بازار عرضه می شود. این تلفن همراه از سیستم عامل اندروید و صفحه نمایش HD با وضوح 1080 پیکسل بهره خواهد برد. بعضی شنیده ها حاکی از این است که این گوشی توسط شرکت ال جی ساخته خواهد شد.

برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

مدل Milestone3 از شرکت موتورلا
یک تلفن همراه بزرگ از شرکت موتورلا که به تازگی به شکل رسمی به از آن پرده برداری شده است. این گوشی دارای صفحه کلید بزرگی است که قابلیت تایپ بهتر را برای کاربران فراهم می کند. این تلفن همراه دارای یک صفحه بزرگ 4 اینچی ، یک پردازنده دو هسته ای و سیستم عامل اندروید 2.3 است.

برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

مدل Pro از شرکت موتورلا
یک گوشی تلفن همراه مخصوص تجار ، که دارای یک صفحه کلید متناسب برای تایپ است. این تلفن از یک دوربین 5 مگاپیکسلی ، 8 گیگابایت حافظه و سیستم عامل اندروید 2.2 بهره می برد.

برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

مدل Bold 9900 از شرکت بلک بری
این مدل جدید از تلفن همراه در ماه آگوست سال 2012 به بازار عرضه شده و امیدوار است که بتواند بازار خوبی را بدست آورد. این گوشی از یک صفحه کلید با طراحی مناسب ، یک پردازنده 1.2 گیگا هرتزی و بدنه ای به قطر 10.5 میلی متر بهره می برد. اصلی ترین قابلیت این تلفن همراه ، استفاده راحت از آن در فضای مجازی است.

برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

مدل W8 از شرکت نوکیا
یکی از دو مدل گوشی تلفن همراه از شرکت نوکیا که با سیستم عامل ویندوز به بازار عرضه خواهد شد ، مدل W8 است که قرار است در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه می شود. این گوشی تلفن همراه از یک بدنه سبک آلومنیومی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می برد.

برترین تلفن های همراه سال 2012 + عکس

مدل W7 از شرکت نوکیا
قبل از عرضه مدل W8 به بازار تلفن های همراه ، شرکت نوکیا بنا دارد تا مدل W7 خود را که آن هم با سیستم عامل ویندوز عمل خواهد کرد را به بازار عرضه کند. این تلفن به مانند مدل X7 نوکیا طراحی شده و از یک دوربین 8 مگاپیکسلی بهره می برد.

 


 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام