برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 249
کل بازدید : 2473884
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp

مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا

زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد  چه کاری باید انجام دهید

ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید

راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا :  www.mahpa.com

آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6

شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است

  .برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید

برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید

قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید


نکات مهم در مورد نگهداری سیستم رایانه ای

نکات مهم در مورد نگهداری سیستم رایانه ای

1)      محل باید عاری از هرگونه گرد و خاک باشد.

2)      سیستم باید ثابت و بدون لرزش باشد.

3)      منبع گرمایی در نزدیکی سیستم نباشد.

نگهداری منبع تغذیه و کیس :

بهترین راه تمیز کردن درون کیس و منبع تغذیه استفاده از اسپری هوای فشرده است و در ضمن فضای اطراف خنک کننده باز باشد .

نگهداری دیسک درایو :

نباید دیسک سخت در حال استفاده را استفاده کرد و ایجاد ظربه سخت به دیسک باعت ایجاد بد سکتور و از بین رفتن اطلاعات و خرابی دیسک سخت خواهد شد.

نباید سیم برق دیسک سخت را در حال استفاده جدا کرد.

نگهداری دیسک های نوری :

دیسک ها را از حفره وسط یا از لبه ها جابه جا کنید ، آن ها را به پشت در محفظه قرار دهید ، در سمت داده های دیسک چیزی ننویسید ، در حین ضیط داده ها توسط رایتر از خارج کردن دیسک هاز درایو خودداری کنید ، روی دیسک را با ماژیک مخصوص بنویسید.

نگهداری ماوس :

ایجاد گردوغبار در درون ماوس باعث جابه جایی نابه هنگام نشانگر می شود ، برای رفع گرد و غبار از یک پارچه تمیز کنید و بلافاصله از یک پارچه تمیز برایرفع  باقیمانده گردوغبار استفاده کنید.

نگهداری صفحه نمایش :

صفحه نمایش را روی سطح محکم و افقی قرار دهید ، هنگام روشن بودن مانیتور چیزی مانند پارچه به آن نکشید ، در زمان عدم استفاده از مانیتور آن را خاموش کنید ، با دست کثیف و چرب مانیتور را لمس نکنید.

نگهداری چاپگر جوهر افشان :

قیمت کارتریج این نوع چاپگر به نسبت خود دستگاه بالاتر است ، بنابر این در هنگام تمام شدن جوهر کارتریج باید دقت لازم را به عمل آورد ، چون سریعا خشک شده و دیگر نمی توان آن را پر کرد بنابر یان وقتی آثار تمام شدن شارژ را مشهاده کردید سریعا اقدام با شارژ آن نمایید.

استفاده از این مقاله تنها با ذکر لینک و نام منبع ، مجاز و بلامانع می باشد .

منبع : www.pcemruz.blogfa.com

 


قسمتهای اصلی کامپیوتر

آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که کار نسبتاً ضروری با سیستم خود داشته باشید و به محض زدن دکمه    Power  ببینید که دستگاه روشن نمی شود و آیا تا به حال برایتان پیش آمده است که دستگاهتان با فاصله زمانی کوتاهی هنگ کند و یا صدا از آن خارج شود. در این بخش در نظر داریم به بررسی قسمت های مختلف رایانه بپردازیم . تا آشنایی جزیی و مؤثری با هر یک از قسمت ها پیدا کنیم و پاره ای از مشکلات رایانه خود را بهتر شناسایی نموده و در صدد رفع آن برآییم.

 قسمت های اصلی یک رایانه:

 CPU  یا پردازنده: این قطعه به عنوان مغز رایانه نامیده می شود و مسئولیت کنترل تمام محاسبات، عملیات و قسمت های مختلف را بر عهده دارد.

حافظه:  حافظه رایانه برای ذخیره اطلاعات به کار می رود. حافظه با ریزپردازنده در ارتباط می باشد، بنابر این از سرعت بالایی برخوردار است. در رایانه از چندین نوع حافظه استفاده می شود.
(Virtual- Caching- BIOS- ROM- RAM) -

منبع تغذیه یا : Power Supply این قسمت از رایانه جریان الکتریکی مورد نیاز در رایانه را تنظیم نموده و مقدار آن را تأمین می کند.

هاردیسک: یک حافظه با ظرفیت بالا و دائم می باشد که اطلاعات و برنامه ها را دربرمی گیرد. .

برد اصلی یا : Mother Board برد اصلی رایانه است که تمام قطعات بر روی آن نصب می شوند. پردازشگر و حافظه به طور مستقیم بر روی برد اصلی نصب خواهند شد. ولی ممکن است بعضی از قطعات به صورت غیرمستقیم به برد وصل شوند. مانند کارت صدا که می تواند به صورت یک برد مجزا باشد و از طریق اسلات به برد اصلی متصل است.

کارت صدا یا : Sound Card کارت صدا سینگال های آنالوگ صوتی را به اطلاعات دیجیتال و برعکس تبدیل می کند و آنها را ضبط و پخش می کند.

کارت گرافیکی یا :Graphic Cards اطلاعات را به گونه ای تبدیل می کند که قابل نمایش بر روی مانیتور باشد.

کنترل کننده( Integrated Drive Electronics IDE) :این قطعه اینترفیس اولیه برای CD ROM، فلاپی دیسک و هارد می باشد.
 اینترفیسSCSI :برای اضافه نمودن دستگاه های اضافی مانند هارد و اسکنر می باشد.
گذرگاه PeriPheral Component Interconnect) PCI)این قطعه رایج ترین شیوه جهت اتصال یک عنصر دیگر به رایانه است کارت های PCI از طریق اسلات ها به برد اصلی متصل است.

پورت Accelerated Graphics Port) AGP) :این قطعه برای اتصال سرعت بالا از کارت گرافیکی به رایانه است.
ورودی ها و خروجی ها :
 مانیتو  Monitor: جهت نمایش اطلاعات رایانه به کار می رود. نمایش تصاویر از ترکیب سه رنگ قرمز، سبز و آبی بوجود می آید.

صفحه کلید Key Board :برای ورود اطلاعات به کار می رود.
 ماوس Mouse  :بهترین وسیله جهت نشان دادن و انتخاب نمودن گزینه ها و ایجاد ارتباط کاربر با رایانه می باشد.

اسپیکرها: جهت پخش صدا به کار می روند.
ابزارهای قابل حمل جهت ذخیره سازی (Removable Storage)  : با استفاده از این ابزارها می توان اطلاعات را به رایانه اضافه نمود و یا آنها را ذخیره کرده و به محل دیگر برد Flash Memory یکنوع حافظه است (EEPROM) که امکان ذخیره سازی دائم را به وجود می آورد. مانند کارت های PCMCIA که دارای سرعت بالایی می باشند.


(Digital Versatile Disc) DVD- ROM- این نوع رسانه مانند CD می باشد که با این تفاوت که دارای حجم بسیار بالا و کیفیت فوق العاده می باشد.



+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام