برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 147
بازدید دیروز : 147
کل بازدید : 2475189
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp

مرکز تعمیر چاپگر اچ پی hpشرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر
مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا
زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد چه کاری باید انجام دهید
ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید
راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید http://www.mahpa.com/node/4
تلفن شرکت مهپا : 88814355 - 09351014461
کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com
آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6
شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است
.برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/1
برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/6
قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید http://www.mahpa.com/node/4

 


آموزش استفاده از گوگل از زبان گوگل 

آموزش استفاده از گوگل از زبان گوگلمتن زیر را از صفحه همه چیز درباره ی گوگل اوردم که خود گوگل قابلیتهای خودش را بیان می کند!03.gif

 

البته راهنمای جستجو هم دارد!

البته اگر وارد صفحه گوگل فارسی بشوید  خودتان میتوانید لینک انرا ببینید:

همه چیز درباره ی گوگل

جستجوی تصاویر (بتا)

جستجوی تصویر در Google با داشتن بیش از 250 میلیون تصویر قابل مشاهده در فهرست خود، جامعترین مجموعه در کل وب می باشد.برای استفاده از جستجوی تصویر به صفحه جستجوی پیشرفته و یا http://www.google.com/imghp?hl=fa بروید و عبارتی را در جعبه جستجوی تصویر وارد کنید و سپس دکمه جستجو را انتخاب کنید.در صفحه نتایج تصویر کوچک شده را انتخاب کنید تا روایت بزرگتری از تصویر و همچنین صفحه ای که تصویر در آن قرار دارد را مشاهده کنید. (یادداشت:برای دسترسی زبان انتخابی شما باید در صفحه قابلیتها انگلیسی انتخاب شده باشد.)

تصاویری که توسط سرویس Google Image Search مشاهده می کنید ممکن است که کپی رایت داشته باشند.هرچند که شما می توانید آنها را از طریق سرویس ما بیابید و یا مشاهده کنید، ما به شما هیچ حقی نمی توانیم بدهیم جز حق مشاهده آنها از طریق وب.از اینرو اگر مایل به استفاده از هر یک از تصاویری هستید که به وسیله سرویس ما پیدا کرده اید ما به شما پیشنهاد می کنیم که با صاحب آن سایت برای اجازه استفاده از تصویر تماس بگیرید.

اخطار:نتایجی که با این قابلیت مشاهده می کنید ممکن است شامل مطالب مربوط به بزرگسالان باشد.Google فاکتورهای خاصی را در نظر می گیرد برای اینکه مطمئن شود که آیا این تصویر به مورد جستجوی شما مربوط است یا خیر. از آنرو که این روشها کاملا بی اشتباه نیستند ممکن است در بین تصاویری که می بینید تصاویر نا مناسبی هم قرار گرفته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت لطفا FAQ جستجوی تصویر را بخوانید.


ترجمه صفحه

Google سد زبان را با قابلیت ترجه جدیدی (بتا) شکسته است. با استفاده از قابلیت ترجمه با ماشین ،Google حالا به انگلیسی زبانان قابلیت استفاده از بسیاری از صفحات غیر انگلیسی را می دهد.

اگر جستجوی شما نتایج غیر انگلیسی داشته باشد یک لینک به صفحه ترجمه شده انگلیسی آن در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اگر می خواهید چکیده و عنوان اسناد یافته شده برای جست وجوی شمابه انگلیسی ترجمه شوند، گزینه ی ترجمه درصفحه ی تنظیمهارا فعال کنید. با این کار گوگل به صورت خودکار چکیده وعنوان سندهای یافته شده را به انگلیسی ترجمه خواهد کرد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این قابلیت لطفا FAQ ترجمهرا بخوانید.


فایلهای PDF را پیدا کن.

فهرست سندهایی که گوگل برای پرسش شما می یابد، اکنون فایلهای PDF.را نیز دربرمی گیرد. نوشتار این فایلها به هر زبان و خطی که باشد، بدون وابستگی به سیستم عامل، مرورگر و فونت، به صورت کامل در نرم افزار ادوبی آکروبات نمایش داده می شود. گرچه اینگونه فایلها به اندازه ی سندهای HTML رایج نیستند، اغلب اطلاعات ارزشمندی رادربردارند که در دیگر سندها یافت نمی شود.

برای این که مشخص شود کدام یافته به صورت یک فایل PDF. عرضه شده است، واژه [PDF] به رنگ آبی روبروی عنوان سند درج می شود.به این ترتیب خواهید دانست که برای نمایش این سند، نرم افزار Adobe Acrobat Reader اجرا می شود. روی پیوند عنوان سند کلیک کنید تا به فایل PDF. دست یابید. (اگر نرم افزار آکروبات در رایانه ی شما نصب نباشد، به صورت خودکار به سایت دریافت رایگان این نرم افزار هدایت خواهید شد)

در مورد فایلهای PDF. پیوند آشنای"Cached" جای خود را به "نسخه ی متنی" می دهد. نسخه ی متنی رونوشتی از سند پی دی اف است که همه ی اطلاعات صفحه آرایی آن حذف شده است.

اگر نمی خواهید سندهای PDF. در فهرست یافته های پرسش شما ارایه شوند، کافیست دستور filetype:pdf- را در کنار پرسش خود درون پنجره ی جست وجو درج فرمایید.


پیوندهای ازپیش ذخیره شده

گوگل از هر صفحه یک عکس ذخیره میکند تا براى زمانى که صفحه اصلى اگر موجود نبود نسخه پشتیبان داشته باشد. اگر شما برروى لینک Cached کلیکى کنید، صفحه اى را خواهید دید که ما آنرا ضمیمه کرده ایم.

وقتى که صفحه cach شده نشان داده میشود، این صفحه داراى یک هدر در بالاى خود است که در آن قسمت نسخه cach شده را یادآور میکند. جاهایى که برجسته شده اند با عث میشوند تا شما قسمت مورد نظر خود را راحت تر پیدا کنید.

لینک "ذخیره شده" براى سایتهایى که ضمیمه نشده اند موجود نخواهد بود، و همینطور این لینک براى مالکینى که این لینک را نخواهند نیز موجود نخواهد بود.

 


صفحات مشابه

وقتى شما برروى Similar Pages براى دیدن نتیجه یک جستجو کلیک کنید، گوگل به صورت خودکار صفحات مربوط را براى رسیدن به نتیجه اکتشاف میکند.

لینک "صفحات مشابه" استفاده هاى زیادى دارد. تگر شما محتوى سایت خاصى را در نظر دارید، ولى میخواهید که آن بیشتر خواسته هاى شما را براورده کند، این لینک میتواند سایتهاى مشابه بنسبت موضوع شما را نیز ارایه کند.

گوگل صفحات متعددى را براى میلیونها صفخات وب پیدا میکند. البته چیزى که مهم است اینست که صفحه اى که با موضوع شما درخور باشد پیدا شود. براى مثال، گوگل ممکن است قادر به پیدا کردن صفحات مربوط به home page شخصى شما نباشد، اگر این صفحات حاوى اطلاعات مربوط به صفحه اصلى نباشند.

 


کشف کنید که چه کسانى به شما لینک هستند

بعضى کلمات، وقتى با یک دونقطه دنبال شوند، یک معناى ویژه اى را براى گوگل خواهند داشت. یکى از ىشترین کلمات براى گوگل عملگر :link است. پرسش link: به شما مقصد URL را نشان میدهد. براى مثال، link:www.google.com به شما تمام صفحاتى را که به گوگل لینک هستند را نشان میدهد. شما در مقابل این عملگر فقط میتوانید آدرس اینترنتى بنویسید نه موضوع جستجوى خود را.

مثال:    

 

 


منحصر کردن به دامین

بعضى از کلمات به همراه یک دونقطه برا گوگل معناى بخصوصى را دارند. یکى از این کلمات عملگر site: است. این کلمه به همرا آدرس دامین در جلوى آن باعث میشود تا جستجوى شما فقط در دامین یا سایت معین شده باشد.

براى مثال، جهت جستجو یک خبر در گوگل، وارد کنید:

مثال:    

 

 


 

 

یا شانس یا اقبال!!

دکمه "I"m Feeling Lucky" شما را مستقیما به اولین صفحه وبى که گوگل براى چستجوى شما برگردانده است میبرد. در این حالت شما نتایج دیگر حاصل آمده از جستجوى خود را دیگر نمیبینید. این حالت معمولا در زمانى استفاده میشود که شما عجله داشته و فقط نتیجه بدست آمده براى شما مهم است.

براى مثال، براى جستجوى وب سایت دانشگاه Stanford، کلمه Stanford را در فیلد جستجو وارد کرده و برروى دکمه "I"m Feeling Lucky" کلیک کنید. سپس گوگل شما را مستقیما به وب سایت رسمى این دانشگاه در آدرس www.stanford.edu میبرد.

مثال:    



 

احساس خوشبختى میکنید!؟

(خودش سئوال کرده بود!!!   07.gif  )                                


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام