برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 82
کل بازدید : 2474342
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp
مرکز تعمیر چاپگر اچ پی hpشرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر
مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا
زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد چه کاری باید انجام دهید
ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید
راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید http://www.mahpa.com/node/4
تلفن شرکت مهپا : 88814355 - 09351014461
کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com
آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6
شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است
.برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/1
برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/6
قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید http://www.mahpa.com/node/4



نیاز به دوربین مدار بسته


امروزه در کشور ما استفاده از دوربین های مدار بسته در شرکت ها ، کارخانجات و اماکن دیگر جهت امور حفاظتی و نظارتی رو به رشد میباشد.
-انتقال تصویر به هر نقطه از ایران و جهان بصورت زنده
_با نصب دوربین های مدار بسته در منزل بمانید و محل کار خود را ببینید

_سیستم دوربین های مدار بسته با پوشش فضای مورد نظر در ساعات حضور یا عدم حضور شما موجب افزایش اطمینان خاطر بوده و با ذخیره تصاویر و انتقال آنها می توان در طول شبانه روز فضای منزل ، باغ ، ویلا ، دفتر و یا کارخانه را تحت کنترل داشت. همچنین مشاهده و کنترل تردد در فروشگاهها ، مجتمع های مسکونی ، ادارات و مدارس از سایر کاربردهای این سیستم می باشد.

===========================

دوربین های تحت شبکه - IP Camera


استفاده از دوربین‌های تحت شبکه به علت بالا رفتن قابلیت‌های آنها نسبت به گذشته روز به روز درحال افزایش است و از این سو سعی دارم تا در مقاله‌ای نسبتا کوتاه به برخی از خصوصیات این دوربین‌ها بپردازم.







رزولیشن یا تفکیک پذیری



متفاوت از دوربین‌های آنالوگ که رزولیشن آنها با تی وی لاین (TVL) مشخص می‌شد (تعداد خطوط افقی موجود در تصویر) در دوربین‌ها تحت شبکه رزولیشن به پیکسن عنوان می‌شود.

به عنوان مثال 520 تی وی لاین در یک دوربین آنالوگ با رزولیشن 752x582 برابری می‌کند (که در نوع آنالوگ رزولیشن نسبتا بالایی به شمار می‌رود)

استفاده از دوربین‌های 2 و 3 مگاپیکسلی به صورت دوربین‌های شبکه به سرعت رایج شده و این دوربین‌ها می‌توانند تصاویری به مراتب بهتر از دوربین‌های آنالوگ ارائه دهند.

امروزه حتی دوربین‌های شبکه با روزلیشن 16 و 20 مگاپیکسر نیز وجود دارد. این دوربین‌ها می‌توانند تصاویر را با تمام جزئیاتشان نمایش دهند. از این دوربین‌ها معمولا برای مشاهده محیط‌های پهناور استفاده می‌شود.

عملکرد در نور کم

دوربین‌های تحت شبکه اولیه عملکرد مناسبی در نور کم نداشتند و مکانیزم جبران‌کننده آنها نیز باعث کاهش تعداد فریم‌ها در تصویر می‌شد که به یک تصویر بی کیفیت و نامنظم می‌انجامید.

اما دوربین‌های امروزی می‌توانند تصویر نسبتا مناسبی را حتی در نور یک لوکس نیز ایجاد کنند و از نور موجود استفاده مناسب را بکنند و 25 فریم در ثانیه را در هر شرایطی ایجاد کنند.

عملکرد در شبکه

یکی از نگرانی‌های مهم مسئولان شبکه در مورد استفاده از دوربین‌های تحت شبکه تاثیر آنها بر روی شبکه و کاهش سرعت آن است. چراکه به ویژه در دوربین رزولیشن بالا حجم زیادی از اطلاعات مربوط به دوربین باید در هر لحظه در شبکه جابه جا شود و با توجه به پهنای باند محدود شبکه این می‌تواند موجب ایجاد اختلال در شبکه نیز شود.

با این حال شبکه‌های گیگابایتی امروزی می‌توانند به راحتی نصب این دوربین‌ها را پشتیبانی کنند و در صورت ایجاد اختلال باید ظرفیت شبکه را افزایش داد. روش دیگر برای جلوگیری از ایجاد اختلال در شبکه استفاده از کابل‌های داده و عدم نصب مستقیم دوربین‌ها به شبکه است به طوری که تصاویر دارای شبکه خاص خود در سیستم باشند.

Power over Ethernet

بیشتر دوربین‌های شبکه دارای این قابلیت هستند. به این معنا که می‌توانید دوربین را با همان کابل شبکه تغیه کنید و این نیاز به یک کابل اضافه را جهت تغذیه دوربین از بین می‌برد.

پیشرفت‌های جدید این امکان را فارهم کرده که تجهیزات پر مصرف تر مانند دوربین‌های با قابلیت پن تیلت و زوم را نیز بتوان با همان کابل دیتا تغذیه کرد.

در مقایسه با دوربین‌های آنالوگ که به یک کالب جداگانه برای تغذیه نیاز داشتند این قابلیت موجب صرفه جویی در زمان و هزینه کابل کشی خواهد شد.

محدودیت طول کابل

داده‌ها بر روی کابل Cat5 دارای محدودیت مسافت تا 100 متر است. با این حال تقویت‌کننده‌هایی وجود دارند که به راحتی این مسافت به 200 متر افزایش می‌دهند و با استفاده از تجهیزات پیچیده‌تر می‌توان این مسافت را تا 500 متر نیز افزایش داد.

با این حال در موقع نصب دوربین‌های شبکه نیز مانند دوربین‌های انالوگ باید به محدودیت فاصیه آنها و طول کابل توجه داشت.

===============================

انتخاب یک DVR دی وی آر مناسب برای سیستم مداربسته




1) تعداد کانال‌های ورودی: بیشتر DVR را با توجه به تعداد کانال‌های ورودی طبقه‌بندی می‌کنند. تعداد کانال‌های ورودی معمولا 1, 2, 4, 9 و یا 16 هستند. باید اشاره کرد که پیدا کردن DVR با تعداد کانال‌های نامتعارف تقریبا کاری غیر ممکن است بنابراین در موقع نسب سیستم باید به تعداد دوربین‌های نصب شده توجه داشته باشید و امکان افزایش تعداد دوربین‌ها در آینده را نیز در نظر بگیرید. از همین رو معمولا DVR را طوری انتخاب می‌کنند که تعداد وروردی‌های آن از تعداد دوربین‌های نصب شده بیشتر باشد.

2) نوع نمایش تصاویر: از آنجایی که DVR‌ها با توجه به تعداد کانال‌ها و مدل‌شان روش‌های مختلفی برای نمایش تصویر دارند در موقع انتخاب و نصب DVR باید به این نکته توجه کنید. DVR‌های 4 کاناله قابلیت نمایش تصاویر یک ماتریس دو در دو را دارند. DVR?های 9 کاناله جدا از نمایش 4 تصویر همزمان می‌توانند 9 تصویر همزمان را نیز در یک ماتریس 3 در 3 نمایش دهند. در صورتی که می‌خواهید از یک DVR 1 کاناله برای نمایش و ضبط تصویر چند دوربین استفاده کنید باید از یک سوئیچر, کواد یا مولتی‌پلکسر نیز در کنار آن استفاده کنید.

3) مدت زمان ضبط: این پارامتر بیشتر به ظرفیت هارد دیسک یا هارد دیسک‌های نصب شده در DVR وابسته است. بیشتر DVR‌های این امکان را دارند که پس از پر شدن ظرفیت هارد بر روی داده‌های اولیه بازنویسی کنند. همچنین می‌توانید DVR را طوری تنظیم کنید که پس از پر شدن هارد دیسک به شما برای تعویض آن اخطار دهد.

 یکی از نکات مهم در مورد DVR‌ها فرمت ذخیره سازی تصویر در آنها که می‌تواند نقش مهمی در افزایش کیفیت تصاویر ضبط شده و کاهش ظرفیت آنها داشته باشد. نکته مهم دیگر در زمان تنظیم DVR توجه به میزان کیفیت مطلوب با توجه به کاربرد دوربین‌هاست. در بیتشر DVRها می‌توانید رزولیشن و تعداد فریم‌ها تصویر را برای هر دوربین مشخص کنید.

4) بیشترین تعداد فریم: این پارامتر بیشترین تعداد فرم‌هایی را که DVR می‌تواند در یک ثانیه ضبط کند نمایش می‌دهد. در VCR‌های قدیمی تعداد فرم‌های تصویر باید محدود می‌شد تا مدت ضبط تصاویر افزایش یابد. اما DVR به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه مدت دلخواه ضبط تعداد فریم‌های تصویر را انتخاب کنید. 

معمولا برای مکان‌هایی مانند ورودی‌ها و یا محل‌های کم اهمیت تعداد فریم‌های تصویر را تا 1 فریم در ثانیه کاهش می‌دهند. برای مشاهده جزئیات بیشتر برای مثال در حالتی که برداشتن اجسام قابل تشخیص باشد باید از تعداد فریم‌های بالا استفاده کرد. بیشتر DVRهای معمولی 25 فریم در ثانیه هستند و DVR‌های با تعداد فریم‌های بالا برای ضبط مانند 50 یا 100 فریم, تنها در کاربردهای خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در موقع انتخاب DVR به این نکته توجه داشته باشید که تعداد فریم‌های DVR را در حالت PAL در نظر بگیرید. برخی DVRها 25 فریم در ثانیه را برای استاندارد NTSC و 18 فریم در ثانیه برای PAL پشتیبانی می‌کنند.

5) موشن دتکشن (تشخیص حرکت): به طور کلی در بیشتر موارد نیازی نخاهد بود که تمامی تصاویر دریافتی ضبط شود. سیستم موشن دتکتور به شما کمک خواهد کرد تا تنها تصاویری را که در آنها حرکت وجود داشته ضبط کنید. این قابلیت در بیشتر DVR‌ها وجود دارد, همچنینی ممکن است DVR این قابلیت را به شما بدهد تا تنها محل خاصی را به عنوان محل حساس به حرکت انتخاب کنید. از دیگر نکات مهم دیگر در رابطه با سیستم موشن دتکشن تنظیم میزان حساسیت سیستم با توجه به کاربرد خاص آن است. هر چه حساسیت سیستم پایین‌تر باشد حجم حرکت بیشتری برای فعال کردن سیستم نیاز خواهد بود. از نکات مهم دیگر در زمینه تنظیمات موشن دتکتور زمان‌های قبل و بعد از تشخیص حرکت است. DVR این امکان را به شما خواهد داد تا مشخص کنید که تصاویر تا چند ثانیه قبل از تشخیص حرکت و تا چند ثانیه بعد از تشخیص حرکت ضبط شوند.

سیستم موشن دتکشن تقریبا مانند دتکتورهای تشخیص حرکتی که به عنوان دزدگیر مورد استفاده قرار می‌گیرند عمل می‌کند. در صورتی که DVR امکان استفاده از سیستم را به شما نداد می‌توانید از دتکتورهای PIR استفاده کنید. البته انجام این کار نیازمند سیم‌کشی جداگانه و هزینه بر است.

6) مشاهده و تنظیم از راه دور: در صورتی که DVR واسط‌های RS232 یا RS485 را داشته باشد امکان اتصال DVR به رایانه برای شما ایجاد خواهد شد و می‌توانید DVR را با استفاده از نرم افزاری که در رایانه خود نصب می‌کنید تنظیم کرده و تصاویر را مشاهده و ضبط کنید. برای اتصال به LAN به یک سرور نیاز خواهید داشت تا بتوانید از طریق شبکه به تصاویر دوربین‌ها دسترسی داشته باشید.

============================

آشنایی سیستم مدیریت تصویری dvr دی وی آر (دوربین های مداربسته)


مقدمه
سیستم های نظارت تصویری از سالیان پیش بعنوان ابزاری مهم در بحث نظارت و ایجاد امنیت مورد استفاده قرار گرفته‌اند . باتوجه به سابقه طولانی این سیستم‌ها، تحولات و پیشرفت‌های بسیار زیادی در این حوزه صورت پذیرفته است که اطلاع از روند این پیشرفت‌ها و آشنایی با آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌ها می‌تواند کمک شایانی به مدیران و کارشناسانی که درحال انتخاب و پیاده‌سازی یک سیستم نظارت تصویری هستند ، نماید.
معرفی دوربین های آنالوگ:
امروزه از این سیستم‌ها برای حفاظت و نظارت بر اماکن مهم، اماکن پرتردد و اماکن پرخطر استفاده می‌شود. موزه‌ها، فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های مترو و راه‌آهن و حتی بیمارستان‌ها و مدارس به این سیستم‌ها مجهز شده‌اند.
کارکرد دیگر سیستم‌های مداربسته، کارکرد نظارتی است. امروزه مدیران زیادی بوسیله این سیستم‌ها بر کار نیروهای و ابزار و تجهیزات خود نظارت دارند.
سیستم‌های آنالوگ که براساس یک سیگنال پیوسته کار می‌کنند، نسبت به سیستم‌های دیجیتال از قدمت بیشتری برخوردارند. اجزای اصلی یک سیستم مداربسته در این سیستم را دوربین مداربسته آنالوگ، مانیتور، دی وی آر (DVR) مالتی‌پلکسرها یا کوادها(برای تبدیل یک مانیتور به چندین مانیتور) ، کنترل کننده‌ها و کابل‌های کواکسیال(دارای مغزی و شیلد) تشکیل می‌دهند.






دوربین آی پی بیس

معرفی دوربین های IP ( تحت شبکه ):

توجه به فراگیر شدن فناوری شبکه های کامپیوتری بستری فراهم شد تا نسل جدید دوربین های مدار بسته تحت شبکه IP-Camera بوجود آیند. اولین دوربین های مداربسته تحت شبکه در سال 1996 توسط کمپانی Axis  بر پایه استفاده از سیستم عامل Linux تولید شد، این دوربین ها به یک رابط اترنت (Fast Ethernet Interface) مجهز گردیده اند و از پروتکل های اینترنت در جهت ارسال تصاویر خود در قالب داده ها بر روی بستر شبکه بهره می گیرند و در جهت مقاصد نظارتی (Surveillance) بکار می روند. استفاده از دوربین‌ مداربسته تحت شبکه به علت بالا رفتن قابلیت ‌های آنها نسبت به گذشته روز به روز درحال افزایش است.

مزیت های استفاده از دوبین های تحت شبکه :
از جمله مزایای دوربین های مدار بسته تحت شبکه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
صرفه اقتصادی (Cost Advantage) در پروژه های بزرگ (بیشتر از 32 کانال)
- کاهش هزینه کابل کشی به ویژه در پروژه های بزرگ (در صورت استفاده از شبکه های بی سیم که هزینه کابل به صفر می رسد)
زوم دیجیتالی با کیفیت بالا
قالب تصویر انعطاف پذیر (Flexible Image Format)
- در دوربین‌ مداربسته آنالوگ رزولیشن تصویر با (TVL) مشخص می‌شود (تعداد خطوط افقی موجود در تصویر) در دوربین‌ مداربسته تحت شبکه رزولیشن بر مبنای پیکسل بیان می‌شود. استفاده از دوربین‌های 2 و 3 مگاپیکسلی به صورت دوربین‌های مداربسته شبکه به سرعت رایج شده و این دوربین‌ها می‌توانند تصاویری به مراتب بهتر از دوربین‌های آنالوگ ارائه دهند. امروزه حتی دوربین‌ مداربسته  شبکه با روزلیشن 20 مگاپیکسل نیز وجود دارد. این دوربین‌ها می‌توانند تصاویر را با تمام جزئیاتشان نمایش دهند.
- امکان استفاده از بزرگنمایی های دیجیتال با حداقل افت بر روی تصاویر (بویژه در خصوص رزولوشن های مگا پیکسلی)
- امکان انتخاب و تعیین رزولوشن های مختلف جهت دریافت تصاویر
- استفاده از روش  Progressive Scanning در جهت تصویر برداری که در مقایسه با روش قدیمی Interlaced Scanning  از کیفیت تصویر بالاتری برخوردار می باشد. (دوربین های آنالوگ به دلیل محدودیت استاندارد در مورد استفاده (PAL/NTSC) هر فریم تصویر را دو بار و با تأخیر زمانی اسکن میکنند که باعث افت کیفیت تصاویر متحرک میشود. در مقابل دوربین های تحت شبکه کل تصویر را در آن واحد اسکن کرده و در نهایت یک تصویر متحرک را بدون نویز نشان میدهد.)
- قابلیت تعیین رزولوشن و نرخ فریم (بر ثانیه) برای هر کانال بصورت مستقل
- عدم نیاز سخت افزار اضافه در جهت تبدیل تصاویر از آنالوگ به دیجیتال در جهت ذخیره بر روی حافظه. در سیستم تحت شبکه تصاویر فقط یکبار دیجیتال شده و همواره دیجیتال باقی میمانند لذا کیفیت تصاویر بعد از انتقال به کیلومتر ها دورتر ثابت خواهد ماند.
- قابلیت انتخاب فرمت فشرده سازی مانند (H.264/MPEG4,MJPEG)
ساختار قابل توسعه (Expandable Structure)
- سهولت اضافه نمودن تعداد دوربین ها کاربران  بیشتر در یک مجموعه
- قابلیت ارسال برق از طریق کابل شبکه (Power Over Ethernet) که در این صورت تنها یک کابل برای هر دوربین استفاده می شود.
تغذیه برق دوربین از طریق کابل شبکه   
(بیشتر دوربین‌ های مداربسته تحت شبکه دارای این قابلیت هستند. به این معنا که می‌توانید دوربین مداربسته را با همان کابل شبکه تغذیه کنید و این نیاز به یک کابل اضافه را جهت تغذیه برق دوربین از بین می‌برد. پیشرفت‌های جدید این امکان را فراهم کرده که تجهیزات پر مصرف تر مانند دوربین‌های مداربسته با قابلیت پن تیلت و زوم را نیز بتوان با همان کابل شبکه تغذیه کرد. در مقایسه با دوربین‌ مداربسته آنالوگ که به یک کابل جداگانه برای تغذیه نیاز داشتند این قابلیت موجب صرفه جویی در زمان و هزینه کابل کشی خواهد شد.)
- قابلیت ارسال فرامین کنترلی PTZ از طریق همان کابل شبکه
- امکان ارسال و دریافت صدا همزمان با تصویر بدون نیاز به تجهیزات اضافی و به صورت همزمان
- قابلیت استفاده از فیبر های نوری در ساختمان های بزرگ با تعداد دوربین های زیاد و حجم اطلاعات بالا
دوربین های تحت شبکه همانند بسیاری دیگر از تجهیرات شبکه با استفاده از پروتکل IP و بر روی بستر Wired و یا Wireless  داده های خود را منتقل می کنند. با استفاده از این پروتکل می توان هم تصاویر ویدئویی و هم اصوات را انتقال داد.
انتقال داده ها از طریق اینترنت   
دسترسی از راه دور
- دوربین های تحت شبکه را می توان بصورت Multi User  و از راه دور دسترسی استفاده نمود. این عمل می تواند برای تماشای تصاویر زنده و تصاویر ضبط شده و در هر زمانی انجام شود. همچنین از لحاظ مکانی نیز محدودیتی وجود ندارد و دسترسی Remote از هر شبکه ای و از طریق اینترنت امکان پذیر است.
امنیت انتقال تصاویر
 - با استفاده از کلمات عبور مختلف و رمزگزاری های پیچیده و مسدود کردن IP های ناشناس از داده های دوربین های تحت شبکه
محافظت می شود. علاوه بر این اطلاعاتی به تصاویر اضافه می شود که اصالت آن را به مراجع قانونی به اثبات برساند.
ثبت رخداد ها و تصویربرداری هوشمند
- اگر دوربین در تمام مدت فعال باشد، حجم تصاویر ضبط شده بسیار زیاد می شود. در دوربین های تحت شبکه می توان در زمان هایی که تصویر برداری مورد نیاز نیست فعالیت دوربین را متوقف نموده و تنها در زمان های لازم و یا بلافاصله پس از وقوع یک رخداد تصویر برداری را فعال کرد. اینگونه قابلیت ها در قالب نرم افزار دوربین براحتی پیاده سازی می شود.
- دوربینهای تحت شبکه توانایی تشخیص حرکت یا motion detection دارند. علاوه بر این امکان مدیریت آلارم با قابلیت تنظیم حساسیت و موقعیت حرکت در تصویر نیز وجود دارد. ورودی های  I/O امکان وصل انواع سنسورهای مختلف اعم از دود و گاز را به دوربین میدهد.
معایب دوربین های تحت شبکه :
عملکرد در شبکه
1-یکی از نگرانی‌های مهم مسئولان شبکه در مورد استفاده از دوربین‌ مداربسته تحت شبکه تاثیر آنها بر روی شبکه و کاهش سرعت آن است. چراکه به ویژه در دوربین های با رزولیشن بالا حجم زیادی از اطلاعات باید در هر لحظه در شبکه جا به جا شود و با توجه به پهنای باند محدود شبکه این می‌تواند موجب ایجاد اختلال در شبکه نیز شود. با این حال با استفاده از شبکه‌های گیگا بایتی و فیبر نوری می‌توان این مشکل را رفع کرد و در صورت ایجاد اختلال باید ظرفیت شبکه را افزایش داد.

2-یکی دیگر از اشکالات استفاده از دوبین های تحت شبکه قیمت بالاتر این دوربین ها نسبت به دوربین های آنالوگ می باشد

3- مشکل دیگر این دوربین ها تنوع کمتر آنها نسبت به دوربین های آنالوگ است

 

نکاتی در مورد انتخاب دوربین‌ها:
نحوه ‌قرار‌گیری دوربین‌ها و تعداد آنها در هنگام طراحی باید بگونهای باشد که تمامی قسمت های مهم و حساس و محلهای پر تردد را تحت پوشش قرار دهد.
در طراحی اولیه و هنگام انتخاب نوع و شکل ظاهری دوربین ، موارد زیر حائز اهمیت‌اند :

  • نوع ساختمانها
  • مساحت ساختمانها .
  • نوع کاربری ساختمانها و حجم تردد در ساعات و ایام مختلف.

 

  • میزان نور محیط در ساعات مختلف شبانه روز


=================================
 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام