برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 83
بازدید دیروز : 97
کل بازدید : 2476157
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

ایرانی‌ها و کسب درآمد از اینترنت

بخشی از یک کتاب در دست انتشار

«شیوه‌های کسب درآمد از اینترنت در ایران»
ایرانی‌ها و کسب درآمد از اینترنت

در دهه 90 میلادی اینترنت عمومی ‌شد و در مدت کوتاهی روی کل زندگی بشر تاثیر گذاشت. بدیهی است که عرصه ایجاد درآمد نیز از این امر مستثنا نبوده است.

اینترنت نه تنها روش‌های سنتی کسب درآمد را متحول کرده بلکه روش‌های نوین پول‌سازی را نیز به وجود آورده که قبل از آن هرگز وجود نداشته‌اند.


کسب درآمد اینترنتی مزایای بسیاری دارد که می‌توان به کم‌بودن سرمایه مورد نیاز برای شروع، دانایی‌محور بودن، فارغ از مکان و زمان بودن این نوع کار اشاره کرد.

 

 

تجربه کشورهای دیگر نشان داده است مزایای فوق باعث می‌شود که ترویج فرهنگ و آموزش ایجاد کسب درآمد اینترنتی در سطح ملی، به اشتغال زنان سرپرست خانوار یا افراد مستعد و کم‌سرمایه، اشتغال افراد دارای معلولیت حرکتی، توسعه مشاغل خانگی،

رونق کسب و کارهای کوچک و متوسط، کاهش ترافیک و آلودگی در شهرهای بزرگ و صرفه جویی مصرف سوخت، کمک کند و در بلندمدت می‌تواند منجر به افزایش صادرات غیرنفتی نیز شود.


در طی چند سال اخیر در ایران نیز اشتیاق مردم به خصوص جوانان برای کسب درآمد از اینترنت افزایش داشته و این روند همچنان رو به رشد است.

کسب درآمد اینترنتی نیز مانند کسب درآمد از هر روش دیگری اصول و قواعد مربوط خود را داد و کسانی که در این مسیر می‌خواهند وارد شوند بهتر است تا از این اصول و روش‌های آن آگاه شوند چرا که در اینترنت راه‌های گمراه‌کننده و خطرناک نیز وجود دارند که باید از آن‌ها پرهیز کرد.


در حوزه کسب درآمد از اینترنت مطالب متعددی به زبان فارسی در وب موجود است ولی جای مرجعی که مطالب این حوزه را با زبانی ساده و شفاف و در عین حال علمی توضیح دهد خالی می‌نماید.


به همین دلیل بر آن شدم تا با گردآوری مطلب موثق، دسته‌بندی و تحلیل مقالات، وب‌سایت‌ها و کتبی که ‌توانستم بررسی کنم، کتاب «شیوه‌های کسب درآمد از اینترنت در ایران» را تدوین کنم.


تفاوت عمده این کتاب با سایر مطالب منتشر شده این است که در اکثر کتاب‌ها و مقالات بیش‌تر توجه به نحوه استفاده از ابزار و نه توضیح و معرفی مفاهیم و راه‌هایی که به کمک آن‌ها فرد می‌تواند از اینترنت کسب درآمد کند، است.

قطعا مطالب آن‌ها مفید هست ولی به نظر می‌رسد که باعث بصیرت درست و جامعی در خواننده نمی‌شود.


کتاب‌ حاضر بر روش‌های مختلفی که افراد (و نه وب‌سایت‌ها) می‌توانند از طریق اینترنت کسب درآمد کنند، تمرکز می‌کند و به ابزار نمی‌پردازد.
سعی کتاب بر آن است تا به خواننده بینشی از مفاهیمی کاربردی که از طریق آن‌ها می‌شود در اینترنت کسب درآمد کرد، ارائه کند.


این امر باعث می‌شود تا مخاطب هنگام خواندن مطالب موجود در وب یا هنگام دعوت شدن برای شرکت در کاری پر سود از اینترنت بتواند ماهیت کسب درآمد در پشت آن پیشنهاد را درک کند و با توجه به مزایا و معایب آن تصمیم درست‌تری بگیرد.
کتاب مشتمل بر چهار فصل به شرح ذیل است:


- فصل اول: آشنایی با اینترنت
- فصل دوم: اینترنت کجاها پول می‌سازد؟
- فصل سوم: خطرها، تله‌ها و باورهای اشتباه
- فصل چهارم: آیا راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی برای من مناسب است؟


در کتاب «شیوه های کسب درآمد از اینترنت در ایران» سعی شده تا مفاهیم و روش‌ها به زبان ساده و منطبق بر اصول علمی ‌بطور گام به گام و کاربردی برای کسانی که اولین بار است می‌خواهند با کسب درآمد از اینترنت آشنا شوند یا در گذشته تجربه چندانی در این مورد نداشته‌اند ارائه کند.


از آنجایی که مخاطب کتاب عموم جوانان جامعه هستند از این رو به دانسته‌های قبلی افراد تکیه نداشته، همه موارد لازم را توضیح می‌دهد.
در این کتاب فرض بر این است که خواننده


- تجربه‌ای در زمینه کسب درآمد از اینترنت ندارد ولی به این کار علاقه‌مند است.


- موارد فنی طراحی سایت و برنامه‌نویسی نمی‌داند ولی با اینترنت آشنا است و مدت‌ها است که وب‌گردی می‌کند. فرد در حد مهارت‌های سطح یک ICDL (مهارت 1،2 و 7) کار با اینترنت و کامپیوتر را بداند.


- به رایانه، اینترنت پر سرعت(ADSL) و ایمیل دسترسی دارد.
در ادامه کارگری اینترنتی به عنوان نمونه یکی از روش‌ها معرفی می‌شود:


کارگری اینترنتی
کارگر سایت‌ها شدن یکی از روش‌های کسب درآمد از اینترنت است. این کارگرها معمولا کار ثابت و تکراری مانند دیدن تبلیغات یا خواندن ایمیل انجام می‌دهند و به ازای هر واحد کار مشخص، مزد مشخصی به حساب ایشان واریز می‌شود.

کارگری اینترنتی مانند سایر کارگری‌ها، کاری بدون ریسک، یک‌نواخت و طبیعتا کم‌درآمد است.

در مواردی درآمد آن‌ها آن قدر کم است که حتی هزینه اتصال به اینترنت را هم تامین نمی‌کند! (هزینه اتصال به اینترنت در ایران نسبت به اکثر کشورها گران‌تر است.)


مدل‌ها و عناوین متعددی را می‌توانید در اینترنت بیابید که درآمد اینترنتی تضمین‌شده‌ای را به شما پیشنهاد می‌کنند. اگر دیدید که ویژگی‌های مذکور را دارند، بدانید که این پیشنهاد یک کار کارگری است.


این روش درآمد را «درآمد با کلیک» می‌گویند که سه نوع عمده آن عبارتند از:
- PTR )Pay To Read): در این روش به ازای خواندن هر ایمیل، مبلغی دریافت می‌کنید.
- PTC )Pay To Click): در این روش شما باید روی تبلیغات کلیک کنید.

همه نکات کارگری اینترنتی

  • عبارت «کارگری» برای نشان دادن ماهیت این روش، که کاری یکنواخت، مکانیکی، بدون ریسک و درآمد مشخص است به ازای هر واحد، استفاده شده است.

اگر تحت عنوان «کارگری اینترنتی» در گوگل جست‌وجو کنید چیز خاصی به شما نشان داده نمی‌شود! برای یافتن این نوع سایت‌ها باید از عبارتی مانند «درآمد از راه کلیک کردن» یا «درآمد کلیکی» استفاده کنید.


• درآمد این سایت‌ها از شرکت‌های تبلیغ‌دهنده تامین می‌شود و بخشی از آن به افرادی که تبلیغات را می‌بینند پرداخت می‌شود.


• شرکت‌های تبلیغ‌دهنده مانند سونی و ال‌جی و غیره برای مطرح شدن و در ذهن ماندن در همه جا تبلیغ می‌کنند.

در اتوبان‌ها، در تلویزیون، رادیو و هر جا که امکان داشته باشد. چون معتقد هستند که نام تجاری و تثبیت آن (barnding) در دراز مدت برایشان سودآور خواهد بود؛ بنابراین حتی در فقیرترین نقاط شهر نیز تبلیغات آن‌ها را می‌توان دید.

با توجه به این نکته که روش تبلیغات به ازای کلیک (Pay Per Click) روش بسیار ارزان‌تری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی است،

آن‌ها اقدام به چنین کاری می‌کنند و به شما پول می‌دهند تا تبلیغاتشان را ببینید حتی اگر برای کسب درآمد این کار را می‌کنید.


• از این روش می‌شود درآمد کسب کرد، ولی درآمد آن کم است. سایت‌های PTC عمدتا روزانه کمتر از 10 آگهی برای شما می‌فرستند و برای هر آگهی معمولا یک تا دو سنت پرداخت می‌کنند.

بنابراین با این کار می‌توان ماهانه 2 تا 6 دلار از هر سایت کسب کرد. لذا برای یک درآمد 300 دلاری باید حداقل عضو 50 سایت باشید!


• روش عضوگیری (Referral) این سایت‌ها درآمد بیش‌تری دارد و گاهی می‌توانید از این راه تا 15 دلار در ماه درآورید.


• نکته دیگر این‌که این سایت‌ها برای پرداخت دستمزد،‍ شرایط مخصوص به خود دارند. مثلا در آخر هر ماه یا رسیدن به یک حدنصاب (Pay out) مشخص دستمزد شما پرداخت می‌شود.

بنابراین اگر شما از سایتی حتی 6 دلار در ماه درآمد داشته باشید و حدنصاب آن سایت 50 دلار باشد هر 8ماه یک بار حقوق خود را دریافت می‌کنید!


• شما نمی‌توانید در یک سایت دو بار عضو شوید. در غیر این صورت از لیست اعضا پاک و درآمدتان بلوکه می‌شود.


• شما باید حداقل مدت زمان مشخصی (حدود 10 تا 60 ثانیه) را به تبلیغات نگاه کنید و معمولا اجازه نمی‌دهند هم زمان چند تبلیغ را با هم ببینید.


• کلیات نامه‌ها را بخوانید. سایت‌ها برای این‌که فقط کلیک نکنید یا از نرم‌افزاری برای اینکار استفاده نکرده باشید، گاهی ایمیل‌هایی می‌فرستند که نباید روی آن‌ها را کلیک کرد و این نکته را فقط با خواندن لینک آن خواهید دانست.

اگر بر روی این نامه‌ها کلیک کنید جریمه می‌شوید!


• این سایت‌ها پول را به حساب‌های اینترنتی مانند پی‌پال (Pay pal)، آلرت پی (Alert pay)، ایگلد (e-gold) و غیره واریز می‌کنند

بنابراین اگر خواستید با آن‌ها کار کنید توجه کنید که با کدام حساب طرف قرارداد خواهید بود و آیا آن حساب برای کار کردن با ایران مشکلی ندارد تا بعدا برای گرفتن پول‌تان دچار مشکل نشوید.

(عمده حساب‌ها مانند «پی‌پال» هوشمند شده‌اند. لذا شما نمی‌توانید به سادگی دورشان زده، خود را فردی در خارج از ایران معرفی کنید!)


• تعداد سایت‌هایی که تحت روش PTC کلاهبرداری می‌کنند، زیاد است. آن‌ها پولی پرداخت نمی‌کنند! لذا چنان‌چه رقم پرداختی آن‌ها بیش از 5 سنت باشد احتمالا مساله‌ای وجود دارد.


• اگر در گوگل عبارت «کسب درآمد از اینترنت» یا مشابه آن‌را جست‌وجو کنید، متاسفانه اکثر سایت‌های فارسی تمایل دارند همین روش PTC را به شما آموزش بدهند.

اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که این سایت ها عمدتا وبلاگ هستند (نه سایت رسمی) و اکثر آن‌ها فقط مدت کوتاهی فعالیت کرده یا می‌کنند. آن‌ها معمولا از واژه‌هایی مانند «درآمد تضمینی»، «درآمد عالی با روزی دو ساعت کار»، «درآمد یک تا دو میلیون تومان در ماه»،

«فقط با کلیک کردن صاحب درآمد شوید» و غیره استفاده می‌کنند تا شما را متقاعد (یا حریص)و کنند از طریق لینک داخل وبلاگ‌شان عضو سایت‌های PTC شوید! (حالا دیگر می‌دانید چرا!)


• بر خلاف کارگری‌های متداول، این نوع فعالیت نه تنها شغل محسوب نمی‌شوند بلکه هیچ ارزش افزوده‌ای را ایجاد نمی‌کند (طبق تعریف شغل، فرد کاری را انجام می‌دهد که باعث ایجاد ارزش افزوده شود و در قبال آن پولی دریافت ‌کند.)


• فراموش نکنید که ارزش وقت و هوش شما خیلی بیش‌تر از این است که مثل یک ماشین فقط روی تبلیغات کلیک کنید. علاوه بر آن خیره شدن بیش از حد به مانیتور به چشم‌های شما آسیب می‌رساند.


برای آشنایی بیش‌تر با این روش کافی است عبارت " Paid to click" یا «کسب درآمد از اینترنت» و عبارات مشابه را در گوگل جست‌وجو کنید.

 


شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp
مرکز تعمیر چاپگر اچ پی hpشرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر
مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا
زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد چه کاری باید انجام دهید
ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید
راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید http://www.mahpa.com/node/4
تلفن شرکت مهپا : 88814355 - 09351014461
کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com
آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6
شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است
.برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/1
برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/6
قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید http://www.mahpa.com/node/4


 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام