برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 147
کل بازدید : 2475042
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

 

درباره ADSL

 

 امروز جهان در جهتی سیر می کند که آرام آرام و با سرعتی به مراتب بیشتر از استفاده از تلفن بعنو ان یک نیاز اولیه ضروری زندگی، زندگی بدون اینترنت نیز غیر قابل تصور خواهد بود و هر روز هم ضرورت ارتباط با سر عت بیشتر مطرح می گردد. در چنین شر ایطی دیگر ارتباط متداول dialup کارآمدی خود را گام به گام از دست می دهد و اینترنت پر سرعت در اشکال مختلف ارتباط با سیم و بی سیم جایگزین آن می گردد. در کشور ما نیز این تکنولو ژی ها گر چه نه با شتاب لازم راه باز می کند و  هم اکنو ن  نیز گر چه نه به سرعت مطلوب بسیاری از کارها یی که وقت و انرژی و هز ینه ز یادی صرف آن می شود را می توانیم از طریق اینتر نت انجام دهیم که عر صه های گسترده ای از قبیل خدمات بانکی، حمل و نقل، خرید و فروش، آموزش و ... را در برخواهد گرفت.

استفاده از ابزارهای کارآمد برای اتصال به اینترنت و بهره‌گیری از امکانات اینترنت برای دسترسی بسیار سریع به آخرین اطلاعات و دانش روز امری بسیار ضروری است. استفاده از فناوری ADSL که برای برقراری ارتباط پرسرعت و بدون قطعی با اینترنت، طراحی و در اختیار کابران قرار گرفته است، می‌تواند به خوبی پاسخ‌گوی نیازهای یاد شده باشد و سهولت دسترسی مداوم به اینترنت را برای کاربران با سرعت قابل ملاحظه‌ای فراهم سازد.

خدمات دسترسی به اینترنت پرسرعت ADSL : Asymmetric Digital Subscriber Line امکان کارآمدی است که کاربران را قادر می‌سازد تنها با استفاده از یک خط تلفن، کامپیوتر و مودم ADSL بتوانند بدون اشغال شدن خط تلفن، به صورت دائم و با سرعت دلخواه به اینترنت متصل شوند.

در حقیقت، با استفاده از این فناوری، می‌توان از یک خط تلفن افزون بر انتقال صوت، برای انتقال اطلاعات نیز استفاده کرد تا همزمان خط تلفنی که به صورت عادی برای مکالمه، ارسال و دریافت نمابر مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای انتقال داده نیز به کار گرفته شود. افزون بر امکان استفاده دو منظوره از یک خط تلفن، آنچه که این فناوری را از دیگر فناوری‌های اتصال به اینترنت متمایز ساخته، سرعت بالای آن است. به گونه‌ای که می‌توان با استفاده از ADSL با سرعتی تا 40 برابر بیشتر از اتصال از طریق شماره‌گیرتلفنی  به اینترنت متصل شد.
در توضیح این فناوری و استفاده خط تلفن باید گفت، اساس این فناوری بر مبنای استفاده از فضای خالی و بلااستفاده سیم‌های مسی تلفن قرار دارد. سیم مسی تلفن همانند لوله‌ای‌ست که هنگام استفاده از تلفن به منظور مکالمه‌، تنها قسمت محدودی از فضای آن به کار گرفته می شود و بقیه فضای خالی برای انتقال داده می تواند استفاده گردد.

بر این اساس، به سادگی می‌توان از فضای استفاده نشده سیم مسی خط تلفن برای کاربردهای دیگر همچون انتقال داده‌ها آن هم با سرعت بالا و هم‌زمان با انتقال اطلاعات صوتی بهره گرفت. نکته‌ی جالب توجه آن که برای این کار تنها استفاده از یک دستگاه مودم ADSL و یک دستگاه تفکیک‌کننده Splitter کافی‌ست و کاربران نیازی به استفاده از تجهیزات پیچیده ندارند و تنها با به کارگیری این دو و اتصال آنها به رایانه و خط تلفن می‌توانند به سادگی به ارتباط پرسرعت با اینترنت دسترسی یابند. نصب و راه‌اندازی این فناوری به سهولت انجام می‌شود و پس از به کارگیری آن، نیازی به شماره‌گیری برای اتصال به اینترنت وجود ندارد و با روشن کردن دستگاه کامپیوتر، به طور مستقیم اتصال به اینترنت نیز برقرار خواهد بود.

در حال حاضر، فناوری ADSL امکان دریافت داده‌ها را با سرعتی تا حد 8 Mbps و ارسال داده‌ها را با سرعتی تا حد 1 Mbps فراهم می‌آورد که بی‌گمان با پیشرفت دانش و فناوری روز و با توجه به این که فناوری ADSL به سرعت در حال پیشرفت و فراگیر شدن است، امکان افزایش این سرعت‌ها نیز وجود دارد.
گفتنی‌ست، استفاده از اینترنت پرسرعت (ADSL)، بستر بسیار مناسبی را برای استفاده از آخرین امکانات و فناوری‌های روز دنیا فراهم می‌سازد و کاربران به دلیل ارتباط پرسرعت و دایمی با اینترنت می‌توانند از مجموعه‌ی خدمات تکمیلی ADSL همچون امکان مشاهده فیلم‌ها، بازی های متنوع کامپیوتری (Gaming)، حتی انتقال صوت از طریق اینتر نت، برنامه‌های تصویری درخواستــی از طریق اینتـــرنت، تلویزیــــون خانگی (Video on Demand) و ... استفاده نمایند.

آماده سازی شرایط محیطی برای راه‌اندازی سرویس ADSL

به منظور نصب سریع و بدون مشکل سرویس اینترنت ADSL به هنگام مراجعه همکاران شرکت داتک، بهتر است تا شرایط محیطی لازم از قبل آماده شده باشد تا به این ترتیب سرویس ADSL شما بدون مشکل و در کمترین زمان راه اندازی شود. توجه داشته باشید چنانچه سرویس به دلیل آماده نبودن شرایط اولیه در مراجعه اول که با هماهنگی شما صورت می گیرد راه اندازی نگردد، مراجعات بعدی همکاران برای راه اندازی سرویس اینترنت ADSL مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود. در این رابطه توجه شما را به موارد زیر جلب می‌کنیم.

1- آماده سازی کامپیوتر
1-1 از آنجایی که آزمایش نهایی ارتباط با اینترنت توسط کامپیوتر شما صورت می‌گیرد، قبل از هر چیز از سالم بودن آن مطمئن شوید. توجه داشته باشید با وجود آنکه همکاران شرکت به هنگام مراجعه برای نصب از انجام هر کمک فنی به شما دریغ نخواهند کرد، اما این مسأله جزء مسئولیت تعریف شده برای آنها‌ نیست.
1-2 مطمئن شوید با توجه به نوع مودم ADSL ای که انتخاب کرده‌اید، کامپیوتر شما درگاه ارتباطی سالم مورد نیاز را دارد. برخی از مودم‌های ADSL از پورت USB و برخی از پورت شبکه یا Ethernet برای ارتباط استفاده می کنند، بنابراین لازم است تا از صحت عملکرد پورت ارتباطی کامپیوتر خود با مودم مطمئن شوید.

2- آمادگی مسیر ارتباطی
2-1 مطمئن شوید که مسیرارتباطی سیم تلفن در کنار کابل‌های برق، آنتن تلویزیون یا ماهواره و ... نیست. چرا که همجواری این کابل‌ها علاوه بر خطر اتصالی می‌تواند در کیفیت ارتباط ADSL اثر نامطلوب بگذارد.
2-2 چنانچه کابلی که ارتباط تلفن را در محل قرار گرفتن مودم ADSL تامین می‌کند، تکه‌تکه است و یا بوسیله به هم تابیده شدن طولانی‌تر شده است، آنرا تعویض کنید و بصورت یکپارچه درآورید. کابل ارتباطی تکه‌تکه کیفیت ارتباط ADSL را به شدت کاهش می‌دهد.
2-3 وجود دستگاه‌هایی مانند صفربند، ضبط مکالمات، نمایشگر شماره تلفن دیجیتال، برق‌گیر دوشاخه تلفن، حتی بسیاری از تلفن‌های بی‌سیم نامرغوب و ... به دلیل کاهش مقاومت خط ارتباطی، کیفیت خط را به‌قدری کاهش می‌دهد که اغلب امکان برقراری ارتباط ADSL با وجود آن‌ها میسر نمی‌گردد. بنابراین لازم است برای استفاده از خدمات اینترنت ADSL آنها‌ را از مدار خارج نمایید.
2-4 چنانچه محل استفاده شما از خدمات ADSL در آپارتمان، مجتمع یا ساختمان‌های بزرگ قرار دارد، حتماً قبل از مراجعه همکاران شرکت داتک سر خط زوج سیم تلفن خود را در محلی که شرکت مخابرات کابل تلفن ساختمان را تحویل داده است پیدا و مشخص نمایید. این‌کار بخصوص برای مواردی که راه‌اندازی سرویس به مشکل برخورد می‌کند صرفه‌جویی بسیاری در زمان راه‌اندازی خواهد نمود.
2-5 در حالتی که در ساختمان یا واحد شما از سیستم‌های تلفن سانترال استفاده شود، به احتمال زیاد نیاز به کشیدن یک زوج سیم مسی از محل سانترال تا محل قرار گرفتن کامپیوتر خواهید داشت، چرا که به دلیل وجود فیلترهای پایین گذر در مدار سیستم‌های سانترال، عبور سیگنال‌های ارتباطات ADSL با مشکل روبرو می‌شود.
2-6 در صورتی‌که شما در ساختمان خود بیش از یک گوشی استفاده می‌کنید، باید برای تمام گوشی‌های تلفن از Spliter استفاده گردد. بنابراین بهتر است بر روی خط تلفنی که برای سرویس ADSL استفاده می‌نمائید، کمترین گوشی را داشته باشید.

3- پیش‌بینی نحوه ارتباط
3-1 قبلاً محل نصب مودم را مشخص کنید.
3-2 شکل‌های شماره یک، دو و سه به ترتیب نحوه برقراری ارتباط میان مودم ADSL، کامپیوتر، اسپلیتر و خط تلفن را برای حالت‌های ارتباط ساده، ارتباط با دستگاه فکس و حالتی که از دستگاه تلفن سانترال استفاده می‌شود نمایش می‌دهد. مطمئن شوید که قبل از مراجعه همکاران نصب شرکت داتک، آمادگی لازم برای برقراری ارتباط لازم را دارید.


شکل شماره - یک

 

همانطور که در شکل‌های شماره یک و دو مشاهده می‌کنید هر اسپلیتر یک ورودی دارد که به پریز تلفن متصل می‌شود و دو خروجی، یکی مربوط به سیگنال‌های فیلتر شده در محدوده مکالمات تلفنی با عنوان Phone که تلفن شما به آن متصل می‌شود و دیگری خروجی حاوی سیگنال‌های با فرکانس بالاتر از30-40 کیلوهرتز که حاوی اطلاعات ارتباط ADSL است و با عنوان Line یا DSL مشخص می‌شود.


شکل شماره - دو

 

در شکل شماره سه نیز نحوه کابل‌کشی و محل قرار دادن اسپلیتر برای ساختمان‌هایی که دارای سیستم تلفن مرکزی هستند نمایش داده می‌شود. توجه داشته باشید که کشیدن این کابل قبل از مراجعه همکاران شرکت داتک برای نصب ضروری است و بدون آن امکان راه‌اندازی سرویس شما بسیار بسیار ضعیف خواهد بود.


شکل شماره - سه

 

در پایان چنانچه مطابق با آنچه بیان شد کماکان با آماده سازی شرایط محیطی مشکل دارید، حتماً قبل از مراجعه همکاران شرکت داتک برای نصب، با شماره تلفن 81681 واحد ارجاعات تماس بگیرد و سئوالات خود را با همکاران ما در این واحد مطرح نمایید.

 

 

06 تیر

اطلاعات بیشتر درباره خدمات ADSL

نوشته شده توسط Administrator.

واژه ADSL معرف نوعی ارتباط اینترنتی پرسرعت است که امکان استفاده هم زمان از اینترنت و تلفن را فراهم می‌کند. روزانه هزاران نفر در جهان به استفاده از این فنآوری روی آورده و آن را جایگزین سایر روش‌های ارتباطی می‌سازند.

این روش ارتباطی با وجود اینکه برای اتصال به اینترنت از سیم تلفن استفاده می‌کند، خاطر ویژگی‌های فنی خاص خود، هرگز تلفن را اشغال نکرده و استفاده همزمان از اینترنت و تلفن را برای کاربر امکان پذیر می‌سازد. سرعت بالا (تا 40 برابر ارتباط Dialup)، عدم نیاز به سیم کشی مجدد و اتصال 24 ساعته به اینترنت از سایر ویژگی‌های این روش ارتباطی است.

ویژگی‌های فنی

با توجه به اینکه منطق فنی انتقال داده‌ها درارتباط Dialup بر تبدیل اطلاعات به بسته‌های صوتی و انتقال آن به روش Analog استوار است، امکان استفاده همزمان از اینترنت و تلفن مقدور نخواهد بود، زیرا انتقال داده‌ها تلفن را اشغال کرده و دیگر مجالی برای انتقال بسته‌های صوتی باقی نخواهد گذاشت. اما در ارتباط ADSL از آنجایی که داده‌ها درقالب بسته‌های اطلاعاتی و به صورت Digital انتقال می‌یابند، مانعی در استفاده همزمان از تلفن و اینترنت وجود نخواهد داشت. به عبارت دیگر "استفاده از اینترنت تلفن را اشغال نخواهد کرد". از طرف دیگر ساختار Digital انتقال داده‌ها و استفاده بیشتر از فضای فرکانسی سیم مسی رابط، باعث افزایش سرعت ارتباط و به تبع آن، ارتقای کیفیت اتصال به دنیایی نو خواهد گردید. از ویژگی‌های مهم خدمات ADSL می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارتباط همیشگی، مطمئن و بی‌وقفه به اینترنت، بی‌نیاز به شماره‌گیری، تا سرعت 1 مگابیت بر ثانیه.
  2. سرعت بالا در تبادل داده‌ها، کاربردهایی چون کنفرانس ویدیویی و تلفن اینترنتی را فراهم می‌سازد.
  3. توانایی استفاده همزمان هر اتصال ADSL برای بیش از یک نفر.
  4. توانایی ارایه سرویس‌هایی مانند دولت الکترونیک، پزشکی الکترونیک، آموزش سمعی بصری، شبکه اختصاصی مجازی و غیره.
  5. توانایی استفاده همزمان از خط تلفن، و سرویس اینترنت.

روش نصب و راه اندازی اینترنت ADSL

 

برای استفاده از اینترنت ADSL شما نیاز به یک مودم ADSL دارید که باید آن را تهیه کنید. پس از باز کردن جعبه ی مودم ,  در ابتدا مودم و اتصالات آن را بر اساس کاتالوگ داخل جعبه به کامپیوتر خود متصل می نماییم. سپس مودم را به وسیله ی دکمه ی Power روشن می نماییم .

حالا به چراغ های روی مودم دقت میکنیم :

1-       چراغ  Power : این چراغ نشان دهنده ی روشن بودن مودم به صورت صحیح می باشد .این چراغ باید به صورت ثابت روشن باقی بماند . در صورات خاموش بودن چراغ اتصال مودم با برق قطع است .در صورت چشمک زن بودن این چراغ از صحت مودم و آداپتور برق آن اطمینان حاصل کنید.

2-       چراغ ADSL  : در برخی از مودم ها این چراغ با نام Status  می باشد. این چراغ نشان دهنده ی ارتباط صحیح مودم شما با مرکز ارائه ی سرویس ADSL  می باشد .توجه شود که این چراغ باید به صورت ثابت روشن باقی بماند . در صورت خاموش بودن یا چشمک زدن این چراغ از سالم بودن خط تلفن وصحت کابل های مورد استفاده اطمینان حاصل کنید اگر به نتیجه نرسیدید احتمالا خط شما ( به اصطلاح ) رانژه نشده است یعنی خط شما برای اتصال ADSL سالم نمی باشد و باید با مزکز سرویس دهنده تماس بگیرید . ( توجه کنید که برای اتصال , از خط تلفن مورد استعلام  خود استفاده کنید . )

3-       چراغ LAN  : این چراغ نشان دهنده ی اتصال صحیح کابل UTP  شما با کارت شبکه ی کامپیوتر شما می باشد . در صورت خاموش بودن آن از اتصال صحیح کابل شبکه  و همچنین از نصب بودن کارت شبکه ی خود اطمینان حاصل کنید.

4-       چراغ USB  : در صورت تمایل , شما می توانید به جای استفاده از کابل شبکه از کابل USB داخل جعبه برای اتصال مودم با کامپیوتر استفاده کنید. در این صورت به جای چراغ  LAN , باید این چراغ روشن شود . در صورات خاموش بودن این چراغ شما باید از اتصال صحیح کابل USB  با کامپیوتر و همچنین سالم بودن پورت USB خود اطمینان حاصل کنید .

 

در صورتی که موارد بالا همگی OK  بودند شما آماده ی اتصال به اینترنت هستید اما قبل از آن شما باید مودم خود را با توجه به نکات گفته شده ی زیر Config کنید ( با توجه به خصوصیات سرویس دهنده ی ADSL  ) تا مودم شما با شرایط سرویس دهنده سازگار شود .همچنین به کارت شبکه ی خود ip مناسب بدهید .

 نحوه دادن ip به کارت شبکه :

شما باید ابتدا از روی دفترچه ی مودم از ip مودم خود مطلع شوید ( معمولا 192.168.1.1 می باشد ). سپس ip کارت شبکه ی خود را به 192.168.1.X  (X  یک عدد بین 2 تا 254 (  تغییر دهید و در قسمت  Default Gateway  , ip مودم خود را وارد کنید ( 192.168.1.1 ) , Subnet Mask  نیز باید 255.255.255.0  ست شود . ( اگر تا کنون این کار را انجام نداده اید به مسیر روبرو بروید :Show all connections    Start / Connect to /   حالا روی           Local Area Connection کلیک راست کنید و Properties  را انتخاب کنید . در پنجره ی باز شده Internet Protocol ( tcp/ip )  را انتخاب و روی Properties  کلیک کنید .حالا گزینه ی use the following ip address  را انتخاب کنید و ip ها را همان گونه که گفته شد ست کنید . )

 نحوهConfig  کردن مودم :

برای Config  کردن مودم یک پنجره ی Explorer باز کنید و در قسمت Address bar  , ip مودم خود ( 192.168.1.1 ) را وارد کنید حالا از شما یک User name  و password  پرسیده می شود که شما باید آن را از دفترچه ی مودم استخراج کنید.پس از دادن User name  و password  مناسب پنجره ی Config  کردن مودم نمایش داده می شود . در این صفحه شما باید برای Config کردن مودم Connection type  را از نوع Bridge  انتخاب کنید و همچنین مقادیر VPI  و VCI را به صورت صحیح وارد کنید ( مقادیر VPI و  VCI  را از مرکز ارائه دهنده ی سرویس ADSL  می توانید بپرسید ) .حالا مقادیر مربوطه را Save  کرده وپنجره ی Config  را Log Out  کنید .

 حالا باید یک Connection از نوع Broadband  ایجاد کنید و Username  و Password  مربوط به Account  خود را وارد کنید و متصل شوید .

نحوه  ایجاد Connection  از نوع  Broadband به صورت زیر می باشد :

در مسیر Show all connections / Create new connection     Start / Connect to /   یک  Connection  به فرم زیر  ایجاد کنید :

 

1.       Next  را بزنید :

adsl-1.jpg




2-Connect to the internet   را انتخاب کنید و کلید Next  را بزنید :


adsl-2.jpg

 

3-set up my connection manually  را انتخاب کنید وNext  را بزنید :


adsl-3.jpg

 

4-Connection  از نوع Broadband  را انتخاب کنید و Next  را بزنید :


adsl-4.jpg

 

5-نام Connection  خود را انتخاب کنید و Next را بزنید :


adsl-5.jpg

 

6-User name  و Password مربوط به Account  خود را وارد نمایید و Next را بزنید :


adsl-6.jpg

7-در صورت تمایل تیک قسمت Add a shortcut را برای ایجاد Shortcut از Connection خود بر روی Desktop  را بزنید و سپس کلید Finish را بزنید :


adsl-7.jpg

8-حالا با Connection  ایجاد شده به اینترنت متصل شوید .

در صورتی که  پس از وارد کردن User name  و  Password و زدن کلید اتصال  با Error  مواجه شدید احتمالا Config  مودم شما دچار مشکل می باشد. در صورتی که هنگام اتصال به اینترنت خط تلفن شما دارای نویز می باشد شما می توانید از یک میکرو فیلتردر ابتدای خط استفاده کنید .

منبع: چاووش


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp
مرکز تعمیر چاپگر اچ پی hpشرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر
مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا
زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد چه کاری باید انجام دهید
ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید
راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید http://www.mahpa.com/node/4
تلفن شرکت مهپا : 88814355 - 09351014461
کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا : www.mahpa.com
آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6
شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است
.برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/1
برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید http://www.mahpa.com/category/6
قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید http://www.mahpa.com/node/4

 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام