برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 249
کل بازدید : 2473811
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

شرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنرمرکز تعمیر چاپگر اچ پی hp

مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا

زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد  چه کاری باید انجام دهید

ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید

راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا :  www.mahpa.com

آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6

شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است

  .برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید

برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید

قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید


 

 

جدید ترین فناوری روز دنیا

1- محل  وسایلتان را بسادگی پیدا کنید

همیشه وسایل‌تان را که غالبا گران هم خریده‌اید، گم می‌کنید؟  آیا تاکنون بدنبال یکی از وسایلتان بوده اید که موفق به پیدا کردنش نشده باشید ؟  در مورد گوشی همراه تا حدی مشکل حل شده است و با یک تماس تلفنی محلش را در اطرافتان پیدا میکنید . ولی در مورد وسایل دیگر مثلا لپ تاپ ، دستگاه بلوتوث ، کیف جیبی و . . .  از چه روشی استفاده میکنید ؟ ایده ذیل پاسخ شما را خواهد داد: 

 

با این ایده عالی دیگر هیچ چیز را جا نمی‌گذارید. ‌DeWalt‌به‌همراه کارخانه فورد ابزاری درست کرده‌اند که با کمک ‌ RFID‌(تشخیص از راه فرکانس رادیویی)، بتوانید وسایل مختلف‌تان را به آن بشناسانید و بعد در صورتی که چیزی را گم کنید، به شما هشدار می‌دهد. بدین ترتیب از شر گم شدن موبایل، آچار، پیچ‌گوشتی یا حتی وسایل گران‌تر خود نیز خلاص می‌شوید.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

3- قوی ترین اسپیکر دنیا 

 

شاید شما معتقد باشید که  این دستگاه واقعا مفید است و کاربرد دارد، چون قوی ترین بلند گوی دنیاست اما بگذارید نظرتان را عوض کنیم. اول از همه این بلندگوها 2میلیون دلار ارزش دارند و نام »بالاتر از آن نیست« را یدک می‌کشند. هر یک از کانال‌های این بلندگوی دو کاناله، از 6 پنل 7 فوتی (به‌اندازه یخچال) تشکیل شده‌اند. اگر بخواهید هر دوی این کانال‌ها را حساب کنید، به اتاقی با عرض 37فوت نیاز دارید و به‌خاطر این‌که 4تن وزن آنهاست، خیال اینکه در آپارتمان ببریدشان را فراموش کنید. توان مصرفی این بلندگوها 31هزار وات است و صدایی که تولید می‌کنند با توان 146دسی‌بل است و میزان زیادی فراتر از آستانه درد گوش انسان است.

 

--------------------------------------------------------------------------

4- ترازوی اینترنت‌ دار

این ترازو از طریق امواج وای‌فای قادر است وزن شما را به اینترنت منتقل کند. مطمئنا هیچ چیز جز شرمندگی به‌سرعت پراکنده نمی‌شود و این ترازو با تکیه بر همین اصل سعی دارد شما را وادار کند وزن خود را حفظ کنید. کافی است روزی یک بار روی آن بایستید و نتایج آماری میزان وزن و چربی خود را مشاهده کنید. ‌

--------------------------------------------------------------------------

5- مانیتور لمسی

مانیتور با قابلیت اتصال یو‌اس‌بی، پایه‌‌ای که نقش محافظ را هم بازی می‌کند و صفحه نمایش 800 در 480پیکسلی 7‌اینچی، مشخصات ‌S710 Mimo‌است که به‌تازگی عرضه شده است و می‌تواند کنتراستی با تفکیک 500:1 ارائه کند. قیمت این دستگاه بین 150 تا 220دلار متغیر است. ‌



sony

سونی ادعا میکند با فناوری جدید بکار رفته در این هارد دیسک، سرعت جابجایی اطلاعات تا 2 برابر افزایش پیدا می‌کند.   

شرکت سونی نخستین سری از هاردهای اکسترنال خود را عرضه کرد.

این هارد دیسک پرتابل HD-PG5UB نام دارد که دارای 500 گیگابابت حافظه ذخیره سازی که به همراه پورت USB3 بهترین امکان را برای ذخیره سازی ویدیو، تصاویر، مدارک و موسیقی فراهم می‌کند که البته قابلیت اتصال به پورتUSB 2 را نیز دارد.

سونی ادعا می‌کند با فناوری جدید بکار رفته در این هارد دیسک، سرعت جابجایی اطلاعات تا 2 برابر افزایش پیدا می‌کند.

این هادر دیسک پرتابل در دو رنگ مشکی و سفید با وزن 180 گرم در ماه جاری میلادی در فرانسه، آلمان و انگلستان عرضه خواهد شد.

گفتنی است که این دستگاه انرژی خود را از طریق کابل USB تأمین می‌کند و دارای یک چراغ LED است که وضعیت خود را در هنگام اتصال به رایانه نشان می‌دهد.

از جمله امکانات منحصر به فرد این هارد دیسک امکان اتصال مستقیم به تلویزیون‌های براویا برای ضبط فیلم و همچنین اتصال مستقیم به PS3 است.

HD-PG5U دارای یک سیستم حفاظتی داخلی با مدل رمز گذاری 256 بیتی برای حفاظت از اطلاعات درون هارد دیسک نیز است.





آیا می‏دانید All- In- One  چیست؟

تصور کنید رایانه‏ای با مشخصات زیر داشته باشید:

·     فاقد کیس

·     تا 86% صرفه‏جویی در مصرف برق

·     صفحه نمایش لمسی پیشرفته

·     دسترسی آسان به DVD Writer در کنار نمایشگر

·     دارای دو بلندگوی مدرن با تکنولوژی THX

·     Webcam با وضوح بالا

·     دسترسی به شبکه بی‏سیم و بلوتوث

·     میکروفون و Ram Reader

                ·       قابلیت نصب روی دیوار

MSI با 26 سال سابقه و رتبه سوم در میان بهترین تولید کنندگان رایانه های شخصی و قطعات رایانه در جهان، در حال حاضر با تکیه بر یک تیم مهندسی و طراحی 4000 نفره و با 20000 نفر کارمند با ارائه تکنولوژی های انحصاری خود بر روی سیستم های AIO، به یکی از پیشروترین تولید کنندگان سیستم های AIO در جهان تبدیل شده است.

تصور کنید علاوه بر آنکه کامپیوتر شما فقط به اندازه یک نمایشگر LCD فضا اشغال می کند و دیگر خبری از سیم های در هم تنیده و میزهای آشفته نیست، امکانات منحصر به فردی در اختیار شما قرار می گیرد.

AIO های MSI در کنار زیبایی منحصر به فردی که به محیط شما می افزایند و همچنین کاهش فوق العاده مصرف برق تا 86%،  دارای صفحه لمسی پیشرفته ، نمایشگر و عینک سه بعدی، Webcam ، کیبورد و موس بی سیم، عمق و کیفیت تصویری به مراتب بالاتر از نمایشگرهای عادی و صدای فوق العاده قوی  Surround و  THX هستند. (با مرکز خدمات پس از فروش در سراسر ایران)

 

 

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی در بخش رایانه‏های رومیزی در جهان، کاربران ایرانی نیز سیستم‏های قدیمی خود را با این سری دستگاه‏های جدید که All In One نام دارند جایگزین نموده‏اند این جایگزینی جهش قابل توجهی را در بازار ایران ایجاد کرده است. روی آوردن به All In One نسبت به سیستم‏های سنتی، روز به روز افزایش یافته است. یکی از شرکت‏های پیشرو در این صنعت شرکت msi است که توانسته با بکارگیری متخصصان ماهر و با پشتیبانی تیم فنی مجرب، سهم قابل توجهی از بازار جهان و همچنین ایران را از آن خود کند. جایگاه ممتاز این برند در ایران به علت تنوع مدل و قیمت‏ها به نسبت کاربردهای مختلف آن است.

محصول جدید msi که  راهی بازار شده است AP2000 نام دارد. ویژگی های فنی آن، برای محیط های اداری مانند: سازمانهای دولتی یا خصوصی، دفاتر کار و.. بسیار مناسب به نظر می‏آید. این دستگاه دارای 2 پورت com که بوسیله آن می‏توان از تمامی دستگاه‏های اصطلاحاً Interactive  مانند: کارت‏خوان‏ها، دستگاه‏های پوز، بارکد خوان، پرینتر، دستگاه‏های صنعتی و غیره استفاده نمود.

این دستگاه در اوج کارایی و بازدهی خود فقط به90w  انرژی برق نیاز دارد و مصرف انرژی آن، نسبت به رایانه‏های سنتی (PC)تا میزان 70% کاهش یافته است.

AP2000  مجهز به پردازنده Core i3 جدید شرکت اینتل می‏باشد. وجود این پردازنده باعث شده تا دمای بسیار پایین‏تری نسبت به کامپیوترهای قدیمی داشته باشد و دیگر نیازی به فن‏های بزرگ و پرسرو صدا ندارد. بنابراین آلودگی صوتی ایجاد شده کمتر از  32dbاست که این صدا استاندارد محیط کتابخانه‏هاست.

 


+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام