برای بهتر دیده شدن +1 را کلیک کنید شرکت مهپا مرکز تعمیر پرینتر و اسکنر اچ پی
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
نویسندگان وبلاگ
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 200
کل بازدید : 2473709
کل یادداشتها ها : 274
خبر مایه


 

مرکز تعمیر چاپگر اچ پی hpشرکت مهپا مرکز تعمیر انواع پرینتر اچ پی ، کانن ، سامسونک و انواع اسکنر

مرکز خدمات ماشین های اداری مهپا

زمانیکه چاپگر( پرینتر ) شما درست چاپ نمی گیرد  چه کاری باید انجام دهید

ما به شما پیشنهاد می کنیم یک تماس با ما داشته باشید و از 25 سال تجربه ما استفاده نمائید

راهنمای دانلود درایور پرینتر کلیک کنید

تلفن شرکت مهپا  : 88814355 - 09351014461

کلیک برای ورود به سایت شرکت مهپا :  www.mahpa.com

آدرس : تهران - خیابان ایرانشهر جنوبی - روبروی دفتر پست - ساختمان 16 - طبقه سوم - واحد 6

شرکت مهپا مرکز تعمیر چاپگر آماده دادن مشاوره و رفع مشکلات پرینتر شما است

  .برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی پرینتر اینجا کلیک کنید

برای دیدن و استفاده از اطلاعات فنی اسکنر اینجا کلیک کنید

قبل از استفاده ، راهنمای سایت را مطالعه کنید


معرفی چند سایت دانلود نرم افزار 

در این مقاله قصد داریم وب سایت هایی را معرفی کنیم، که نرم افزار های رایگان و مفیدی برای دانلود ارائه می کنند. ممکن است شما هم با این وب سایت ها برخورد کرده باشید. اگر نرم افزار مورد نظر شما رایگان نباشد، نمی توانید نسخه کرک شده آن را از این سایت ها بیابید. چراکه این سایت ها تنها نرم افزار های رایگان را در اختیار شما قرار می دهند.


 

Cnet Download

این منبع بزرگ دانلود نرم افزار، 15 ساله است و میلیون ها برنامه رایگان را در خود جای داده است. برنامه هایی که بیشترین تعداد دانلود را در این سایت داشته اند عبارتند از :

  • AVG Anti-Virus Free Edition
  • Avast Free Antivirus
  • Youtube Downloader

[div class="cart" class2="typo-icon"]شما می توانید برنامه های مورد نیاز خود را از لینک  download.cnet.com دانلود کنید.[/div]

SoftPedia

این سایت اختلاف کمی با سایت Cnet دارد ولی قسمت Search آن بسیار قوی است و می توانید گزینه های مورد نیاز خود را برای جست و جوی برنامه مورد نظر، اعمال کنید.

بیشترین نرم افزار هایی که از این سایت دانلود شده اند عبارتند از:

  • Avira AntiVirus Personal
  • Adobe Flash Player
  • Nero 9 Free

[div class="cart" class2="typo-icon"]شما می توانید از طریق لینک SoftPedia.com نرم افزار های مورد نیاز خود را دانلود کنید.[/div]

FileHippo

این وب سایت برنامه های رایگان کمتری نسبت به Cnet دارد ولی برنامه های آن به خوبی دسته بندی شده اند و شما می توانید به راحتی برنامه مورد نیاز خود را از این سایت بیابید.

بیشترین برنامه هایی که از این سایت دانلود شده اند عبارتند از:

  • CCleaner
  • Adobe Reader
  • Avast Free Antivirus

[div class="cart" class2="typo-icon"]اگر شما به دسته بندی نرم افزارها در وب سایت مورد نظر خود اهمیت می دهید، نرم افزار مورد نظر خود را از لینک Filehippo.com یافته و دانلود کنید.[/div]

منبع: WebUser Magazin


FileHippo.com یه ویژگی های خیلی خوبی داره که برای من خیلی پرکاربرد اش کرده.
همه نرم افزار هایی که تو سایت هست روی خوده سایت هاست میشه، این یعنی اینکه مثلا اگه شرکت Adobe یه ورژن جدید از Adobe Flash Player منتشر کنه، سایت FileHippo.com اون رو دانلود می کنه و میزاره روی هاست خودش. اینطوری اگه یه شرکت نرم افزاری سایت اش قات بزنه یا مثل Adobe آی پی های ایران رو ببنده شما می تونید از این سایت برای دانلود نرم افزار مورد نظرتون استفاده کنید.
بعلاوه اینکه یه آرشیو کامل از ورژن های قدیمی نرم افزارها رو نگهداری می کنه و این یعنی اینکه مثلا اگر یه ورژن خاصی از یه نرم افزار رو می خواهید (به هر دلیلی، شاید کامپیوترتون قدیمیه و می خواهید ورژن قدیمی یه نرم افزار رو استفاده کنید تا منابع کمتری هدر بره یا شاید کرک یا کِی جِن ورژن قدیمی یه نرم افزار رو دارین و اون کرک روی ورژن های جدید کار نمیکنن) می تونید برید FileHippo.com
بعلاوه یه ویژگی دیگه هم که شاید از نظر بعضی ها نقطه ضعف به حساب بیاد اینه که فقط نرم افزار های پرطرفدار و با سابقه رو دنبال می کنه. این به نظر من یه جورایی نقطه قوت هست آخه من همیشه برای آشنا شدن با ابزار آلات جدید دچاد مشکل میشم و مجبورم چندین نرم افزار نصب و حذف کنم تا به نرم افزار ایده آل ام برسم و در 90 درصد مواقع این نرم افزار پرطرفدار ترین نرم افزار هم هست. برای همین دوست دارم بدون دقدقه برم یه ابزار مثلا برای ادیت کردن زیرنویس دانلود کنم و وارد جزئیات اش نشم.


 

شما می تونید با خود سافاری هم دانلودد کنید. ولی قبلش باید آیپد را جیلبریک کنید که در لینک های زیر آموزش جیلبریک را قرار دادم:

[url]http://www.zoomit.ir/articles/mobile-cellphone-pda-articles/item/481-how-to-jailbreak-your-iphon-ipod-ipad[/url]

[url]http://www.zoomit.ir/howto/item/934-iphone-4-3-3-update-and-jailbreak[/url]
بعد برنامه Safari Download Manager را دانلود کنید تا بتوانید خیلی راحت از طریق خود سافاری هر چی دوست دارید را دانلود کنید. البته باید iFile هم داشته باشید تا فایل دانلود شده در محل مناسب ذخیره بشه

 


 

این سایت ها برنامه های مجانی را ارائه می دهند و نیازی به کرک نیست.

اگر دنبال وب سایت برای دانلود نرم افزارهای کرک شده هستید به این آدرس مراجعه کنید:

www.downarchive.com
www.downeu.com

 


تازه‌ترین رتبه‌ صد سایت پربیننده ایران

ررسی روند گذشته و فعلی در هر کسب و کاری می‌تواند به عنوان یکی از راهکارهای اساسی در پیشبرد اهداف آن کسب و کار در آینده به حساب آید.

میزان فروش، افزایش یا کاهش سود، بررسی کیفیت یا کمیت خدمات ارائه شده، همه و همه می‌تواند نقاط ضعف یا قوت آن کسب و کار را برای کارفرما نمایان سازد.

در دنیای وب و به شکل کلی کارفرماهایی که خدمات خود را بر بستر اینترنت ارائه می‌دهند، بی‌تردید میزان فروش در خصوص فعالیت‌های فروش آنلاین و میزان بازدیدکننده از خدمات و محتوای ارائه شده می‌تواند نقش بسزایی در برنامه‌ریزی آینده آن کسب و کار داشته باشد.

جدا از ابزارهای اندازه‌گیری میزان بازدیدکننده‌ها که به تفکیک مناطق جغرافیایی و مدت زمان گشت و گذار آنها در سایت‌ها می‌پردازد و می‌تواند برای صاحبان بنگاه‌های اینترنتی مثمرثمر باشد، اما یکی از معتبرترین ابزارهای این بخش که به مقایسه سایت‌های مختلف از نظر میزان بازدیدکننده می‌پردازد، سایت Alexa.com است.

اواخر سال گذشته به بررسی سایت‌های پربازدید از منظر جهانی و داخلی پرداختیم. با توجه به نزدیک شدن به انتهای فصل بهار این بار در نظر داریم که همان روند را برای فصل جاری بررسی کنیم.

براساس اطلاعات مندرج شده در سایت الکسا (که این اطلاعات عموما هر روز به‌روزرسانی می‌شود) همانند گذشته سایت‌های جست‌وجو و سایت‌های فعال در بخش شبکه‌های اجتماعی همچنان پربازدیدترین سایت‌ها در دنیای اینترنت هستند.

گوگل همچنان سلطان بی‌چون و چرای دنیای وب است و به دنبال آن فیس‌بوک و یوتیوب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند. یاهو، ویندوز لایو، دانشنامه ویکی پدیا، بایدو، بلاگر، مایکروسافت نت ورک و سایت کیو‌کیو رتبه‌های چهارم تا دهم پربازدید‌ترین سایت‌های اینترنتی را در رتبه بندی آلکسا به خود اختصاص داده‌اند. تویتر مکان یازدهم، ورد پرس جایگاه هفدهم و آمازون در رده هجدهم جدول آلکسا قرار دارند. نکته جالب توجه همانند گذشته به سایر رتبه‌های رده دهم تا بیستم جدول باز می‌گردد که بازهم در اختیار دو سایت گوگل و یاهو، البته در زبان‌ها و کشورهای مختلف است.

موتور جست‌وجوی بینگ مایکروسافت که از تمام ابزارهای این کمپانی قدرتمند برای برتری به گوگل استفاده کرده است، بیست و چهارمین سایت پربازدید جهانی است که یک پله بالاتر از ای بی سایت حراجی آنلاین قرار گرفته است. فلیکر که جزو شبکه‌های اجتماعی اشتراک‌گذاری عکس است و پنج سال پیش توسط یاهو خریداری شد، رتبه سی و دوم پربازدیدترین سایت‌های جهانی است.

سایت خبری بی بی سی انگلستان در بین رسانه‌های آنلاین پربازدید‌ترین سایت جهانی است. چرا که الکسا آن را در جایگاه 41 خود قرار داده است. بعد از بی بی سی، سی ان ان رتبه 58 را در اختیار دارد و سایت اطلاع‌رسانی سی نت که به شکل تخصصی به دنیای دیجیتال می‌پردازد، هشتادمین سایت پربازدید جهانی است. نیویورک تایمز تنها رسانه مکتوبی است که جزو صد سایت پر بازدید جهانی قرار دارد. این سایت هم‌اکنون جایگاه 89 جدول را در اختیار دارد. اپل هم به مدد فروش انحصاری آنلاین محصولات خود، رده 51 را به خود اختصاص داده است.

صد سایت پربازدید در ایران
داستان سایت‌های پربازدید در ایران؛ اما به واسطه نوع محتواهای به کار رفته در آنها در مقایسه جهانی بسیار متفاوت است. دو موتور جستجوی گوگل و یاهو پربازدید ترین سایت‌ها در ایران هستند. از رتبه دوم تا دهم رتبه بندی الکسا در ایران عموما سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات وبلاگ قرار گرفته‌اند.

بلاگفا همچنان سومین سایت پربازدید در ایران است و بعد از آن میهن بلاگ در رده چهارم قرار گرفته است. شبکه اجتماعی فارسی کلوب جایگاه پنجم را به خود اختصاص داده که بعد از آن بلاگر یکی دیگر از ارائه‌دهندگان سرویس و خدمات وبلاگی در سکوی ششم قرار گرفته است. پرشین بلاگ، بلاگ اسکای و ورد‌پرس نیز که همگی در بخش خدمات وبلاگی فعالیت دارند، در جایگاه‌های نهم تا یازدهم پربازدیدترین سایت‌های ایرانی قرار دارند.

بعد از موتورهای جست‌وجو و سایت‌های ارائه دهنده خدمات وبلاگی نوبت به سایت‌های خبررسانی و تامین‌کننده محتوا به شکل تخصصی می‌رسد.

در بین پایگاه‌های خبری، سایت تابناک همچنان یک سر و گردن از سایر رقبای خود بالاتر قرار داشته و در جایگاه هفتمین سایت پربازدید ایرانی قرار گرفته است. خبرگزاری فارس رتبه پانزدهم الکسا را در اختیار دارد و بعد از آن عصر ایران دیگر پایگاه خبری اینترنتی بیست و نهمین سایت پربازدید ایرانی است.

خبر آنلاین در یک رقابت تنگاتنگ درست بعد از عصر ایران و در جایگاه سی ام قرار گرفته است. آفتاب رده چهلم، جهان نیوز رتبه چهل و ششم، خبرگزاری مهر رتبه چهل و هشتم، خبرگزاری ایسنا رتبه پنجاه و هفتم، رجا نیوز جایگاه پنجاه و نهم، ایرنا خبرگزاری رسمی ‌جمهوری اسلامی‌ایران رتبه شصت و هشتم، سایت سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی‌ایران رتبه هفتاد و یکم، فردا نیوز رده هفتاد و دوم و پایگاه خبری الف جایگاه هفتاد و سوم را در جدول الکسا به خود اختصاص داده‌اند.

در بین رسانه‌های مکتوب جام جم آنلاین جایگاه 84 را به خود اختصاص داده است. ورزشی دات نت، سایت روزنامه خبر ورزشی رده 86 و روزنامه دنیای اقتصاد رتبه 96 را در بین صد سایت پربازدید ایرانی به خود اختصاص داده است.

جدا از سایت‌های خبری و اطلاع‌رسانی که همواره در بین صد سایت پربازدید ایران به حساب می‌آیند، سایت‌های تولیدکننده محتوا و نیز سایت‌هایی که عموما به جمع آوری محتوا یا لینک و به اشتراک‌گذاری آنها می‌پردازند نیز پرطرفدار هستند.

تبیان، پایگاه اطلاع‌رسانی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی ‌که طی چند سال گذشته به عنوان یکی از برندگان جشنواره رسانه‌های دیجیتالی در بخش تامین و تولید محتوا به زبان فارسی نامش را بارها و بارها شنیده‌ایم نمره 20 را در جدول الکسا در اختیار دارد. بازی اینترنتی تراوین بیست و هفتمین سایت پربازدید ایرانی است.

جدا از سایت‌های ارائه دهنده محتوا، عمده سایت‌های پربازدید دیگر در ایران به سایت‌های ارائه دهنده خدمات آگهی یا سایت‌های ارائه دهنده فضا برای آپلود و دانلود نرم‌افزار اختصاص دارد. در بین بانک‌های کشور تنها بانک‌های ملی با رتبه 44، بانک ملت با رتبه 45 و بانک سامان با رتبه 70 جزو صد سایت پربازدید ایرانی هستند.

100 سایت برتر ایران

 

 



بهترین سایت های ایرانی،(فارسی)


بهترین سایتهای ایرانی
    و   پورتال های فارسی    را در این صفحه به شما معرفی میکنیم . این گزارش از سایت الکسا که منبع معتبر رتبه بندی سایتها میباشد دریافت و در این صفحه بارگزاری شده و هر شش ماه بروز خواهد شد .   سایتهای ایرانی   و فارسی زبان با موضوعات متفاوتی در اینترنت راه اندازی شده اند و هدف ما از راه اندازی این بخش صرفه جویی در وقت کاربران عزیز فـراکـارانت بوده است .

در پایین ، لیست مربوط به  معرفی بهترین سایت های ایرانی   و   بهترین سایت های فارسی    را مشاهده می نمایید . کافیست روی نام کلیک نمایید .

100 سایت برتر ایرانی در ســال 90- 91 


بلاگفا (ابزار تولید و مدیریت وبلاگ)

پرشین بلاگ (ابزار تولید و مدیریت وبلاگ ایرانی)
وبگذر (تولید ابزار رایگان مدیریت سایت و پورتال)
تابناک (پورتال خبری،خبرگزاری )
کلوب (جامعه مجازی ایـــرانیان)
ورزش سه (پورتال خبری ورزشی)
آسمان وبلاگ (ابزار تولید و مدیریت وبلاگ)
خبرگزاری فارس (پورتال خبـــــــــــــرگزاری)
تبیان ( پورتال خبری ، علمی)

هـــــر سال با توجه به گزارش مستند مرکز رنکینگ سایتها با توجه به آمار کاربران و بازدید کنندگان رتبه بندی فوق تغییر خــــواهد کــــــرد . فراکــارانت صحت مطالب و کیفیت اجناس یا خدمات هیچ کدام از سایتهای فوق را تایید نمیکند و صرفا برای مقایسه و صرفه جویی وقت کاربران گرامی در یافتن پربازدید ترین سایتهای کشور لیست فوق را منتشر نموده است .



+ کلیه مطالب این کانال ار کانالهای دیگر جمع آوری شده است و هدف استفاده مطالب بصورت یکجا برای شما عزیزان می باشد 90 فایل فارسی آموزش زبان نصرت https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/6630 پست اول کانال: https://t.me/amozesh_zaban_english_usa/1




+ " هیچگاه " فراموش نکنیم کههیچکس بر دیگری برتری ندارد ،مــــــــگر به " فهم وشعور " ..مــــــــگر به " درک و ادب " ... آدمی فقط در یک صورت حق دارد به دیگران از بالا نگاه کند، و آن هنگامی است که بخواهد دست کسی را که بر زمین افتاده بگیرد و او را بلند کند! و این قـــــــدرت تو نیست ؛این " انسانیت" است...


+ آموزش نصب درایور بصورت دستی : ابتدا وارد منوی استارت شده, سپس برروی MyComputer ( در ویندوز 7 عبارت Computer ) کلیک راست کنید و گزینه Manage را انتخاب کنید, در پنجره باز شده برروی Device Manager کلیک کنید و در پنجره باز شده روی نام قطعه مورد نظر خود کلیک راست کرده و روی گزینه Update… کلیک کنید و در پنجره باز شده روی گزینه Browse My Computer …. کلیک کنید در پنجره باز شده روی گزینه Browse کلیک کنید


+ فکر میکنید شرح لازم دارد ؟




+ عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است. به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ سروصدای این عکس زمانی بلند شد که دنی سانتوس دوم




+ HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه 91) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده




+ مایکروسافت دوباره رقیب اپل می‌شود این روزها جنگ رقابتی در بازار دستگاه‌های دیجیتال هوشمند و به خصوص تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند شکل جدی‌تری به خودش گرفته است و به این ترتیب شرکت‌های تولید کننده را درگیر کرده است. در حالی که در سال‌های اخیر دو شرکت اپل و سامسونگ در بازار این محصولات به عنوان رقبای سرسخت یکدیگر شناخته می‌شوند،




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ + زیبایی های جهان به روایت تصویر




+ زیبایی های جهان به روایت تصویر








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ            
           



مرکز تعمیر چاپگر و اسکنر و راهنمای دانلود درایور و برنامه

داغ کن - کلوب دات کام